Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Hvordan ble det avslørt at Mette også var Trude4? Prøvd å bla bakover, men kanskje ikke langt nok til å forstå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jif skrev (Akkurat nå):

Hvordan ble det avslørt at Mette også var Trude4? Prøvd å bla bakover, men kanskje ikke langt nok til å forstå.

Hun glemte seg og svarte som Mette under Trude4-nicket.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaut 🙈 Men ingen overraskelse , mistenkte dette for leenge siden. Og Mette , Trude4 står for mange særdeles stygge kommentarer, selvsagt moderert bort nå, så hvem er du, sånn egentlig

Forstår at det er tøft å være deg nå, men råder deg til å ligge lavt i terrenget. En storm går alltid over. Håper det er lærerikt og styrkende. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei hvor det går..her skjer det ting hvis man ikke er innom ja.. Tipper følgende skjer; om noen dager går en hikstende MA ut på Snap for å fortelle verden hvor fælt hun har det, deretter sover/spiser/koser hun seg opp, med støtte fra mann og barn, og bestemmer seg for at hun er sterkere enn noen gang, og vil fortsette med det hun elsker..🤭 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cessa74 skrev (25 minutter siden):

Ja har samme tanker som deg. Jeg har ikke vært så aktiv her, men lest med ujvene mellomrom. Det er utrolig skuffende at Mette har sunket så lavt. Men jeg skjønte det allerede når Trude4 brukeren var ny. Hun avslørte seg tidlig i sin egen tråd og i tråden om Anne Brith og i tråden om ABIP deltagere (da mest om bloggeren Wenche Larsen). Så at hun nå unnskylder seg med at hun ønsket å forsvare seg selv er opplagt ren løgn. Hun har vært rett og slett veldig kynisk og holdt på med dobbeltspill i 2 år. Og hennes aktivitet gikk langt over å "beskytte seg selv". Trude4 brukeren har gått langt i kritikk av andre, rakket ned på mange KG brukere + hauset opp/fått opp egne lesertall som igjen har gitt økt inntekt. Svært skitten oppførsel.

Så når det stormet som værst rundt hennes avsløringer rundt Anne Brith og ABIP kurs, så var hun allerede i gang som Trude4 på KG. Og med det mistet hun ihvertfall min sympati og respekt (selv om jeg fortsatt står for at hun var modig og dyktig som tok den kampen -og  var delaktig i at  Anne Brith sine dager som buisnisswoman/grunder var over da en rekke avsløringer kom frem om både økonomisk snusk og løgner/elendig drift av kurs kom frem.

Uansett: Det jeg provoseres av er at disse bloggerene ALLTID refererer til KG brukere som kloakk, mobbere, tapere, hetsere og ondsinna mennesker som sitter på KG 24/7 for å spre hat og mobbing. Men har disse bloggerene faktisk satt seg inn i det som debateres her på rampelys? At det usaklige modereres bort, men at MYE saklig og god konstruktiv kritikk faktisk er verdt å lese? At vi både kan dokumentere og diskutere saklig det man mener er kritikkverdig uten å bare dra det hersens nettrollkortet. 

Det er faktisk MYE svært kritikkverdig som har blitt stoppet/ eller endret pga oppegående og dyktige samfunnsdebatanter som bla skriver innlegg her på dette forumet (og andre steder). At noen blir usaklige og ufine betyr ikke at alle her er sånn. Og at Mette Ask nå har slettet sin blogg er IKKE et resultat av at brukere på KG har diskutert/mobbet/hetset henne. Hun la den ned fordi hun ble avslørt som en falsk og uredelig person med oppdiktete KG bruker  - som med viten og vilje både har rakket ned på andre bloggere og KG debatanter -samtidig som hun har jobbet for å øke antall klikk/lesere til egen blogg for økonomisk vinning og topplasseringer. DET kan hun takke seg selv for. Såpass voksen bør hun være. Ærlig talt..

10 000+ likes til deg :klappe:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra skrevet @Cessa74👍

Jeg forstår at dette er utrolig tøft for Mette, men mtp reaksjonen hennes og innlegg i andre blogger osv så tror jeg hun innerst inne forstår at hun har mer skyld i dette selv enn hun innrømmer i innlegg hun har skrevet. 
Det er lett å forstå behovet for å lage en bruker for å forsvare seg selv (selv om det beste hadde vært å la være å skrive om ting du ikke takler blir kritisert). Det som er vanskelig å forstå er at du med dette skjulte brukernavnet bumper din egen tråd og ikke minst lager en tråd om en annen blogger. Da er det ikke lenger bare for å forsvare seg selv, alle som vil se det forstår jo det. 
Også nekter jeg å tro annet enn at hun ville ha trafikk til some og oppmerksomhet når hun gikk ut ifht (som helsearbeider) og ikke ta vaksinen. Hun gikk til blogg og gikk til avis, hvor ille synes du egentlig kritikk og oppmerksomhet er da? Det skurrer voldsomt noen av disse forklaringene hennes. Men at det har blitt mye forstår jeg veldig godt, men det er noe med å stikke fingeren i jorda og se hvilket ansvar du selv har hatt her. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Bra skrevet @Cessa74👍

Jeg forstår at dette er utrolig tøft for Mette, men mtp reaksjonen hennes og innlegg i andre blogger osv så tror jeg hun innerst inne forstår at hun har mer skyld i dette selv enn hun innrømmer i innlegg hun har skrevet. 
Det er lett å forstå behovet for å lage en bruker for å forsvare seg selv (selv om det beste hadde vært å la være å skrive om ting du ikke takler blir kritisert). Det som er vanskelig å forstå er at du med dette skjulte brukernavnet bumper din egen tråd og ikke minst lager en tråd om en annen blogger. Da er det ikke lenger bare for å forsvare seg selv, alle som vil se det forstår jo det. 
Også nekter jeg å tro annet enn at hun ville ha trafikk til some og oppmerksomhet når hun gikk ut ifht (som helsearbeider) og ikke ta vaksinen. Hun gikk til blogg og gikk til avis, hvor ille synes du egentlig kritikk og oppmerksomhet er da? Det skurrer voldsomt noen av disse forklaringene hennes. Men at det har blitt mye forstår jeg veldig godt, men det er noe med å stikke fingeren i jorda og se hvilket ansvar du selv har hatt her. 

Hvilken tråd om en annen blogger var det hun startet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Kjerringtanker

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Kjerringtanker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Syns også det er litt spesielt at hun opprettet en tråd inne på Ris og ros for å få ryddet i tråden om seg selv. En tråd hun faktisk bidro til å holde liv i.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1506611-mette-ask-tråden-må-ryddes-bedre/?tab=comments#comment-28217934

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (11 minutter siden):

Syns også det er litt spesielt at hun opprettet en tråd inne på Ris og ros for å få ryddet i tråden om seg selv. En tråd hun faktisk bidro til å holde liv i.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1506611-mette-ask-tråden-må-ryddes-bedre/?tab=comments#comment-28217934

Og det språket da..."LAKT merke til". "Blir det SAKT".🤣

Rødmer på Mettes vegne her:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun har lite kunnskaper om SoMe.. sånn egentlig. Hun har ingen venninner (egne ord) som kan fortelle henne at hun er på bærtur, foreldrene og familien er vel gamle og har enda mindre peiling. Den eldste datteren er vel for ung til å skjønne konsekvenser av handlinger på nett. Er det først out there, så forsvinner det ikke. Men MA har jo vist seg litt, skal vi si underlig til tider på SoMe. Skriver om sex i huler, griner på snap, synger så hun høres gal ut, liksom-gråter på Snap fordi hun syntes det var «hysterisk gøy» And the list goes on.. Når hun gjør det her i full offentlighet, tjener penger på det, og nå, i lys av at hun utgir seg for noen andre her på KG, ikke egentlig for å forsvare seg selv, men for å generere trafikk til kanalene sine og oppmerksomheten hun tydeligvis trenger, så er det vel ikke hat og mobbing at man snakker om det? Eller burde jeg si purr purr?! 😂😂😂

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 minutter siden):

Og det språket da..."LAKT merke til". "Blir det SAKT".🤣

Rødmer på Mettes vegne her:flau:

Ah, dysleksien til den godeste Trude ja.. 🙈

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flettfrid skrev (2 timer siden):

@Heartgirl hva syns du om at Mette har operert her inne under falsk profil i nesten 2 år? 

Hun har blitt konfrontert med om Trude4 er henne mange ganger og blånektet. 

Hva syns du om at du som har støttet henne så mye har blir ført bak lyset, lurt og tidvis blitt utnyttet til hennes vinning.

Bumper denne til deg @Heartgirl, skjønner den kunne drukne litt i alle kommentarene og varslene 😊

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanelisvingen skrev (3 minutter siden):

ikke egentlig for å forsvare seg selv, men for å generere trafikk til kanalene sine og oppmerksomheten hun tydeligvis trenger

I følge henne selv så var hun ikke ute etter å generere trafikk eller få oppmerksomhet, som om vi tror på det liksom 🤣

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Bumper denne til deg @Heartgirl, skjønner den kunne drukne litt i alle kommentarene og varslene 😊

Jeg forstår MA godt selv om det ikke er i mot reglene her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...