Skrottefar Skrevet 9. august 2021 #13001 Del Skrevet 9. august 2021 Xmasclovn skrev (13 minutter siden): Vi?! Ser ikke mange «vi» her. Det er kun DU som messer side opp og side ned her… Er en 3-4 andre som dukker opp med ujevne mellomrom 😛 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2021 #13002 Del Skrevet 9. august 2021 MiominMio skrev (3 timer siden): Er så innmari lei av den evige gnålinga om at folk er en blogger når man forsvarer den personen her inne på KG. Gjentar seg jo i tråd etter tråd. Måtte inn på insta og sjekke campingvogna jeg - syntes det var virkelig så søtt kjøkken jeg. Enig. Jeg har sett det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. august 2021 #13003 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (5 timer siden): Dette er et diskusjonsforum hvor vi som støtter MA sier hva vi mener og det har vi lov til selv om majoriteten ikke liker det. Klart du/dere har lov til det, men samtidig må dere faktisk akseptere at andre har andre meninger enn deg/dere 😊 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. august 2021 #13004 Del Skrevet 9. august 2021 Trude4 skrev (56 minutter siden): Eg er enig med mye av det heartgirl skriver selv om eg synes det er litt voldsomt i tider. Har selv opplevd å bli misstenkt som bloggeren og synnes ikke det var noe gøy. Dere som tror alle er bloggeren må slutte å komme med sånn beskyldninger Du og Heartgirl får fortsette å kjempe med nebb og klør da vel, spiller ingen rolle for meg🤷🏻♀️ Poenget er at det er vanskelig å se resten av fanskaren når Heartgirl går på repeat innlegg etter innlegg. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. august 2021 #13005 Del Skrevet 9. august 2021 Skrottefar skrev (57 minutter siden): Er en 3-4 andre som dukker opp med ujevne mellomrom 😛 De er jaggu vanskelig å få øye på når innlegg etter innlegg er fra samme bruker og med samme innhold. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 9. august 2021 #13006 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (7 timer siden): Jeg holdt på rakke stygt ned på en blogger jeg fulgte på blogg, youtube og snapp. Bloggeren irriterte meg grønn. Hver gang noe irriterte meg skrev jeg kritikk om bloggeren på tråden. Flere av de som leste kommentarene ble sinte på meg og mente jeg drev med personhets i mine kritikker. Det mente jeg ikke selv. De ba meg om å slutte å følge bloggeren på some og jeg sluttet å følge henne. Det hjalp meg. Jeg har ikke sluttet å lese bloggen men jeg merker jeg irriterer meg ikke over alt det hun skriver og sier lengre. Jeg var klar over at jeg hadde det valget men det var noe som trigget meg i å lese og etterpå kritisere. Bloggeren er helt uviktig for andre enn henne selv. Du lærte jo ikke så mye av den skillingsvisa egentlig… Du har jo bare flyttet handlingsmønstret ditt hit isteden - nå følger du denne tråden, irriterer deg grønn over de du er uenig med og kritiserer medlemmer her som diskuterer blogginnlegg fra MA i tråden som omhandler - nettopp - bloggeren MA. MA legger ut stort og smått på bloggen sin, og selvfølgelig blir det reaksjoner på noen av innleggene hennes. Joda - usakligheter forekommer, men hvis du i bunn og grunn ikke klarer å se på fremmede menneskers meninger om ditt gjøren og laden som irrelevant, så bør det kanskje ikke klistres utover det ganske internett. Det er som med det meste man ellers gjør her i livet - man får se på om konsekvensene koster mer enn handlingene smaker. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 9. august 2021 #13007 Del Skrevet 9. august 2021 Xmasclovn skrev (14 minutter siden): De er jaggu vanskelig å få øye på når innlegg etter innlegg er fra samme bruker og med samme innhold. Pot, meet kettle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. august 2021 #13008 Del Skrevet 9. august 2021 Turkis Sau skrev (10 minutter siden): Pot, meet kettle. Sure! Gi meg et par sider til med messing så kan du da med rette komme med den😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 9. august 2021 #13009 Del Skrevet 9. august 2021 Xmasclovn skrev (1 time siden): Sure! Gi meg et par sider til med messing så kan du da med rette komme med den😉 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. august 2021 #13010 Del Skrevet 9. august 2021 Skrottefar skrev (4 timer siden): Er en 3-4 andre som dukker opp med ujevne mellomrom 😛 Ja, det gjør vi. Når folk her inne begynner å kritisere helt idiotiske ting er det vanskelig å holde kjeft. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 10. august 2021 #13011 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg skjønner at det med å ikke ville ta vaksinen sikkert er gjennomtenkt med tanke på bivirkninger i ettertid, samt det faktum at selv som fullvaksinert så kan man både få sykdommen og være smittebærende, MEN, uten vaksinen så er risikoen for alvorlig sykdom/død større enn om man tar den. https://www.dagbladet.no/nyheter/skulle-tatt-den-jaevla-vaksinen/74075467?fbclid=IwAR1rZW1kw5WVnOgE1f3wZwx6C-RO2ZqLNIO7ql2GlGe2ImRq-U5SPjnqsAQ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. august 2021 #13012 Del Skrevet 10. august 2021 Planen er nå at vi skal leve uten restriksjoner fra slutten av september. De som ikke er vaksinert kommer til å få korona før eller siden. Ettervirkninger av korona vil jeg si er ikke noe bedre enn det hun er redd for med vaksinen. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 10. august 2021 #13013 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) Tenk om alle som var redd bivirkninger ikke skulle tatt den? Det hadde blitt festlig med ny og farligere bølge hver 4. mnd. Heldigvis tar de aller fleste "støyten" tross frykt for bivirkninger slik at man får verden på føttene igjen. Endret 10. august 2021 av Visvas 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 10. august 2021 #13014 Del Skrevet 10. august 2021 Synes vi alle sammen skal være svært forsiktige med å være fordømmende mot de som ikke ønsker å ta vaksinen uansett hvem det måtte gjelde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. august 2021 #13015 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg vet jeg blir skutt for dette, men skitt la gå 😊 Jeg synes hun er modig som tør å stå frem. De som gjør det blir hetset mange steder. Det er en såkalt frivillig vaksine som de aller fleste tar pga frykt eller ønsket om å reise uten karantene, testing og styr. Hun har avklart dette med sjefen på arbeidsplassen og er innstilt på å ta konsekvensene ved feks ikke å reise. (Nå åpner de muligens alt om en måneds tid og de som er mest utsatt da er de uvaksinerte.) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 10. august 2021 #13016 Del Skrevet 10. august 2021 Men hvem skal beskytte de svake i samfunnet om de som er friske nok til å ta vaksinen ikke gjør det? Det er ingen jeg kjenner som ikke er redd for bivirkningene, alikevel har vi alle tatt vaksinen for å beskytte de som ikke kan ta den, begrense sykehusinnleggelser og få verden tilbake til normalen. Jeg må si jeg var glad for å se at det var kun 3% i helsevesenet som ikke har tatt den. Men det er meg og min mening og jeg er kanskje farget av Tyrkia her 😅 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 10. august 2021 #13017 Del Skrevet 10. august 2021 Justlooking skrev (18 minutter siden): Jeg vet jeg blir skutt for dette, men skitt la gå 😊 Jeg synes hun er modig som tør å stå frem. De som gjør det blir hetset mange steder. Det er en såkalt frivillig vaksine som de aller fleste tar pga frykt eller ønsket om å reise uten karantene, testing og styr. Hun har avklart dette med sjefen på arbeidsplassen og er innstilt på å ta konsekvensene ved feks ikke å reise. (Nå åpner de muligens alt om en måneds tid og de som er mest utsatt da er de uvaksinerte.) Jeg tenker det samme som deg. De er modige de som tørr å stå fram for i samfunnet har det vært mye fordømmelse av andre mennesker i løpet av perioden med koronapandemien på grunn av forskjellige årsaker. Denne fordømmingen mennesker i mellom er ikke bra og skaper splid mellom mennesker. Vaksinen er frivillig og jeg forstår folks skepsis til vaksinen siden den er utviklet fortere enn normale vaksiner og spørsmålene rundt vaksinen og bivirkningene vil være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 10. august 2021 #13018 Del Skrevet 10. august 2021 Visvas skrev (27 minutter siden): Men hvem skal beskytte de svake i samfunnet om de som er friske nok til å ta vaksinen ikke gjør det? Det er ingen jeg kjenner som ikke er redd for bivirkningene, alikevel har vi alle tatt vaksinen for å beskytte de som ikke kan ta den, begrense sykehusinnleggelser og få verden tilbake til normalen. Jeg må si jeg var glad for å se at det var kun 3% i helsevesenet som ikke har tatt den. Men det er meg og min mening og jeg er kanskje farget av Tyrkia her 😅 Amen. Kunne skrevet det samme (minus Tyrkia). 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tasjansen Skrevet 11. august 2021 #13019 Del Skrevet 11. august 2021 Når jeg nå så at MA har fått en henvendelse fra avisen om hun kan skrive et innlegg der om det at hun ikke vil ta vaksinen så kom jeg til å tenke på at for litt siden så sto det på nettet at man ikke kunne regne med hurtig vaksine dersom man nå takker nei, tenker at hva om noe skjer med familien til H, hva da? De får ikke flydd hjem dit kanskje. Jeg forstår at folk er skeptiske til denne vaksinen, jeg var en av de men i motsetning til Mette sin sjef så ville jeg ikke kunne bare bære munnbind og der der, nei jeg ville måtte omdisponeres da jeg ikke kunne hatt pasientkontakt. Syntes det er rart at man ikke tenker så langt når man tross alt har et ansvar. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 11. august 2021 #13020 Del Skrevet 11. august 2021 Hun må for all del ikke gå ut i media med det der. Dette handler ikke om kritikk av oppussing av campingvogn eller klær på barn. Dette handler om at Mette er for impulsiv og sjekker for lite opp i ting før hun uttaler seg. Og det går til en viss grad her og på bloggen hennes, men om hun går ut i offentlig media med dette så blir hun slaktet og det vil få uante konsekvenser. Jeg håper hun klarer å si nei. Journalisten går på henne fordi hen vet at det vil skape debatt, klikk og lesere. Mette vurderer å si ja for å være en stemme for de som ikke vil ta vaksinen. Det er kun journalisten som vil tjene noe på dette. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg