Amaryllish Skrevet 9. august 2021 #12981 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (21 minutter siden): Jeg har ikke kritisert MA og jeg har sluttet med å kritisere den andre bloggeren jeg nevnte fordi jeg sluttet å følge med på hennes some. Har aldri sagt at noe bryter med forumreglene men MA-kritikerne som kritiserer MA for det minste lille ting hun sier og gjør på blogg og snap forstår ikke at det er filleting som hun kritiseres for. Det er ting man aldri ville sagt til andre i det virkelige liv. Ha det klar for dere at vi som støtter MA kommer til å kjempe med nebb og klør for den lavmålte kritikken hun får fra flere på tråden. 😂 beklager altså, men det her blir for sjukt. Du er jo tusen ganger mer opphengt enn alle de såkalte kritikerne til sammen 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2021 #12982 Del Skrevet 9. august 2021 Amaryllish skrev (2 minutter siden): 😂 beklager altså, men det her blir for sjukt. Du er jo tusen ganger mer opphengt enn alle de såkalte kritikerne til sammen Dette er et diskusjonsforum hvor vi som støtter MA sier hva vi mener og det har vi lov til selv om majoriteten ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 9. august 2021 #12983 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (2 minutter siden): Dette er et diskusjonsforum hvor vi som støtter MA sier hva vi mener og det har vi lov til selv om majoriteten ikke liker det. Dette er det mest ironiske jeg har lest her inne. Du prøver jo å diktere hva alle andre får mene og si? 😅 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2021 #12984 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) Amaryllish skrev (2 minutter siden): Dette er det mest ironiske jeg har lest her inne. Du prøver jo å diktere hva alle andre får mene og si? 😅 Er dette en persondebatt eller en generell diskusjon om MA? Jeg diskuterer ikke dine meninger om meg. Endret 9. august 2021 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 9. august 2021 #12985 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Er dette en persondebatt eller en generell diskusjon om MA? Jeg diskuterer ikke dine meninger om meg. Du gjør jo akkurat det samme - du diskuterer (konsekvent) andre brukere og tillegger de meninger og holdninger du ikke har noe grunnlegg for å vite om de har basert på hvordan du tolker hva de skriver. Du bidrar aldri konstruktivt i noen diskusjon, du bare kjefter og smeller og ødelegger enhver form for diskusjon. Hva i alle dager er det som gjør at du tror at du sitter på fasiten til hva som er hets eller ikke? De siste fem sidene i denne tråden kommer uansett til å bli fjernet pga avsporinger, men er i alle fall greit å få ønsket deg god bedring først. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 9. august 2021 #12986 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (17 timer siden): Du skriver som mange at når MA har en blogg og deler som hun gjør vil folk som leser bloggen hennes komme med innspill. En og annen saklig innspill er en ting men daglig kritikk av små filleting som kanskje du og jeg også kunne gjort er en annen ting. Da blir kritikken hakking på MA. Joda, her er mye hakking på MA for små bagateller som hvordan lillejenta er kledt, at de vil avslutte campingturen før pga regnvær, hva hun bruker penger på, etc. Flisespikkerikritikk som ikke stikker så dypt, men sikkert blir slitsomt når mengden blir stor nok. Håper MA kan overse, og til og med le av slike kommentarer. Verre er det med kritikere som tillater seg å skrive om en blogger at den bør vernes mot seg selv, at alt den gjør er kleint, flaut, pinlig, falskt, latterlig, hyklerisk, den er belærende, fordømmende og at en irriterer seg over alt denne bloggeren skriver. Begrunner hetsingen med at jeg også må ha lov til å mislike en blogger. Ja, for det er din kritikk av en annen blogger jeg refererer til her. @Heartgirl Blir så umusikalsk å skulle fremstå som bloggpoliti når du selv ikke sparer på kruttet hva usaklig og grovt hetsende kritikk av en annen blogger angår. Vi kan gå i oss selv alle og være mer kritisk til hva vi skriver. Men å skrive side opp og ned her inne for å forsvare MA, når en selv ikke fornekter seg å skrive de verste og mest hatske kommentarene i en annen tråd, tror jeg ikke gavner noen som helst. En blir ikke forbilledlig på denne måten. Dette blir brukerdebatt, men måtte få sagt det. Sånn. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 9. august 2021 #12987 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (49 minutter siden): Det at de kan kommentere slikt direkte til andre mennesker sier mye om dem. Jeg er glad jeg ikke kjenner slike mennesker i mitt virkelig liv. Ja, det sier blant annet noe om at dersom jeg ser at du gjør noe som ikke vil fungere, så forteller jeg deg det på ordentlig måte. Hvordan er det ille å kjenne sånne mennesker? nei, bare kjør med løs hjulbolt du, er ikke så farlig det,… 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 9. august 2021 #12988 Del Skrevet 9. august 2021 Dette er hysterisk morsomt! En blogger som nærmest bor her inne for å prøve å forsvare seg! Ikke mye tid til nye blogginnlegg da! 😂 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2021 #12989 Del Skrevet 9. august 2021 ClusterOfGrapes skrev (24 minutter siden): Joda, her er mye hakking på MA for små bagateller som hvordan lillejenta er kledt, at de vil avslutte campingturen før pga regnvær, hva hun bruker penger på, etc. Flisespikkerikritikk som ikke stikker så dypt, men sikkert blir slitsomt når mengden blir stor nok. Håper MA kan overse, og til og med le av slike kommentarer. Verre er det med kritikere som tillater seg å skrive om en blogger at den bør vernes mot seg selv, at alt den gjør er kleint, flaut, pinlig, falskt, latterlig, hyklerisk, den er belærende, fordømmende og at en irriterer seg over alt denne bloggeren skriver. Begrunner hetsingen med at jeg også må ha lov til å mislike en blogger. Ja, for det er din kritikk av en annen blogger jeg refererer til her. @Heartgirl Blir så umusikalsk å skulle fremstå som bloggpoliti når du selv ikke sparer på kruttet hva usaklig og grovt hetsende kritikk av en annen blogger angår. Vi kan gå i oss selv alle og være mer kritisk til hva vi skriver. Men å skrive side opp og ned her inne for å forsvare MA, når en selv ikke fornekter seg å skrive de verste og mest hatske kommentarene i en annen tråd, tror jeg ikke gavner noen som helst. En blir ikke forbilledlig på denne måten. Dette blir brukerdebatt, men måtte få sagt det. Sånn. Den kommentaren din synes jeg var fint svar. Jeg er enig i det du skriver om dette med hakkingen av MA. Jeg er enig at det er ille når kritikerne skriver at bloggeren må vernes om seg selv. Som sagt jeg avfulgte den andre bloggeren og jeg vet jeg var stygg i min kritikk av den andre bloggeren. Jeg måtte gå i meg selv for jeg så ikke selv hvordan hakkingen min var. Det har jeg lært av. Jeg kommer ikke til å skrive hatske kommentarer om denne bloggeren for jeg har avfulgt den bloggeren. Du har rett og det mener jeg også at vi alle må gå i oss selv å være kritiske til det vi skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 9. august 2021 #12990 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg skal ikke diktere hva noen her skal mene eller skrive, men la oss være litt forsiktige med brukerdebatt. Det virker som om det spekuleres i å provosere frem nettopp dette, sånn at moderatorer sletter mange innlegg og forhåpentligvis navlebeskuende innlegg for enkelte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2021 #12991 Del Skrevet 9. august 2021 Murstein skrev (5 minutter siden): Dette er hysterisk morsomt! En blogger som nærmest bor her inne for å prøve å forsvare seg! Ikke mye tid til nye blogginnlegg da! 😂 Hvis du tror jeg er MA tar du grundig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 9. august 2021 #12992 Del Skrevet 9. august 2021 Er så innmari lei av den evige gnålinga om at folk er en blogger når man forsvarer den personen her inne på KG. Gjentar seg jo i tråd etter tråd. Måtte inn på insta og sjekke campingvogna jeg - syntes det var virkelig så søtt kjøkken jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 9. august 2021 #12993 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (33 minutter siden): Hvis du tror jeg er MA tar du grundig feil. Hva jeg tror og vet trenger du ikke å tenke på! Tenk heller på att du gjentar deg selv side opp og side ned!🙂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. august 2021 #12994 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (8 timer siden): Synes det er supert at MA kritiserer dere perfekte kritikere på KG på tråden som handler om henne 😊 Det er på sin plass. 😂 Ro ro ro din båt🛶 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. august 2021 #12995 Del Skrevet 9. august 2021 nomore82 skrev (6 timer siden): Men jeg HAR bladd meg tilbake i tråden for å se hva som er skrevet. Og den eneste som har snakket om offerrolle (før blogginnlegget til MA) i nyere tid er meg. Og jeg har gjort det enkelt for deg å lese det jeg skrev med å sitere uttalelser fra deg + innlegget mitt i samme innlegg. Men dette ble ignorert av deg tilfeldigvis. Så nå siterer jeg først det innlegget hvor jeg siterte meg selv og deg for sammenhengen sin del, og deretter siterer jeg (på nytt) mitt eget innlegg og det eneste i nyere tid som skriver offerrolle. Så fortell meg gjerne hvor i innlegget her det står at jeg mener MA setter seg i en offerrolle? Eller kan du vise til det andre innlegget hvor NOEN skriver dette før blogginnlegget til MA? Du skal ha for forsøket, men dessverre passer «you can't argue with ignorance» inn her… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. august 2021 #12996 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (5 timer siden): Jeg holdt på rakke stygt ned på en blogger jeg fulgte på blogg, youtube og snapp. Bloggeren irriterte meg grønn. Hver gang noe irriterte meg skrev jeg kritikk om bloggeren på tråden. Flere av de som leste kommentarene ble sinte på meg og mente jeg drev med personhets i mine kritikker. Det mente jeg ikke selv. Vi har fått dette med oss nå, takk! Sammen med «kan ikke dere haters bare avfølge MA på alle SoMe, for det gjorde nemmelig jeg med bloggeren jeg hatet og det funket sååå bra». 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 9. august 2021 #12997 Del Skrevet 9. august 2021 Xmasclovn skrev (3 minutter siden): Du skal ha for forsøket, men dessverre passer «you can't argue with ignorance» inn her… Japp. Det ser jeg. Men håpet mitt er at andre i det minste ser hvordan enkelte forholder seg til virkeligheten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. august 2021 #12998 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) Heartgirl skrev (4 timer siden): Ha det klar for dere at vi som støtter MA kommer til å kjempe med nebb og klør for den lavmålte kritikken hun får fra flere på tråden. På samme måte som du mener noen her er opphengt i å kritisere/hate/blabla MA så er du skremmende opphengt i å forsvare et for deg tilsynelatende ukjent menneske. «Med nebb og klør»?? Dette er på grensen til en slags avhengighet. Endret 9. august 2021 av Xmasclovn Trykkleif 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. august 2021 #12999 Del Skrevet 9. august 2021 Heartgirl skrev (4 timer siden): Dette er et diskusjonsforum hvor vi som støtter MA sier hva vi mener og det har vi lov til selv om majoriteten ikke liker det. Vi?! Ser ikke mange «vi» her. Det er kun DU som messer side opp og side ned her… 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 9. august 2021 #13000 Del Skrevet 9. august 2021 Xmasclovn skrev (10 minutter siden): Vi?! Ser ikke mange «vi» her. Det er kun DU som messer side opp og side ned her… Eg er enig med mye av det heartgirl skriver selv om eg synes det er litt voldsomt i tider. Har selv opplevd å bli misstenkt som bloggeren og synnes ikke det var noe gøy. Dere som tror alle er bloggeren må slutte å komme med sånn beskyldninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg