Frøken_fjong1 Skrevet 16. oktober 2019 #3621 Del Skrevet 16. oktober 2019 51 minutter siden, Tildittbeste skrev: Så var det hun som skulle slutte å spise ute. Oi glemte seg på første dag og dro til MC Donald 🙈 Hun sier det er sønnen som spanderer på henne. 🤦🏼♀️ Jeg tror nok pengene hun «låner» av mannen får bein å fly på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 16. oktober 2019 #3622 Del Skrevet 16. oktober 2019 De skal hjelpe en katt fra Tyrkia når de flytter sammen.. Vet hun ikke at for å ta med en katt fra Tyrkia til Norge, må katten beviselig ha bodd sammen med de i et halvt år? Og hvis hun skal hjelpe gatekattene der nede, finnes det opptil flere shelters hun kan gi penger til, trenger da ikke vente til de bor samlen for det.. 🤔Nei stemmer.. Hun må få penger av sønnen til mat ja.. Da går jo ikke det 😂😂😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 16. oktober 2019 #3623 Del Skrevet 16. oktober 2019 10 minutter siden, Kanelisvingen skrev: Men da er det jo flott at du er så positiv.. For er det noe bedre å kalle folk her inne for barnehage? Og mobbere? Er ikke krenkekrakken litt hard å sitte på hele tiden.. 🤔 Skulle ikke du over i en mye gøyere tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 16. oktober 2019 #3624 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Skulle ikke du over i en mye gøyere tråd? Nå du huske hvilken krakk du sitter på da 😉det her kan jo jeg ta som mobbing.. Men siden du sikkert irriterer deg grønn over meg.. Så akkurat nå er du hovedgrunnen til at jeg fortsatt er her.. Du fungerer jo som underholdning 😁 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 16. oktober 2019 #3625 Del Skrevet 16. oktober 2019 12 minutter siden, Kanelisvingen skrev: Nå du huske hvilken krakk du sitter på da 😉det her kan jo jeg ta som mobbing.. Men siden du sikkert irriterer deg grønn over meg.. Så akkurat nå er du hovedgrunnen til at jeg fortsatt er her.. Du fungerer jo som underholdning 😁 Du sa selv for andre(?) gang at du ikke skulle være her mer. Bare løgn det da? Litt forskjell på å svare deg som skriver til meg og det å sende en frekk kommentar til en bruker som skrev noe fint om bloggeren. Du ser det du også om du virkelig vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 16. oktober 2019 #3626 Del Skrevet 16. oktober 2019 Da foreslår jeg at vi kun diskuterer bloggeren jeg, som også er hensikten her inne, om du har noe positivt eller negativt å si om bloggeren gjerne det.. For du trenger egentlig ikke passe på alle andre her inne 😁 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 16. oktober 2019 #3627 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 minutt siden, Kanelisvingen skrev: Da foreslår jeg at vi kun diskuterer bloggeren jeg, som også er hensikten her inne, om du har noe positivt eller negativt å si om bloggeren gjerne det.. For du trenger egentlig ikke passe på alle andre her inne 😁 Eg reagerer når noe er langt over streken og det gjorde eg her. Enig med å kun diskutere bloggen og ikke komme med frekkheter til andre brukere helt uprovosert. Det er rom for oss alle. Også vi som liker bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 16. oktober 2019 #3628 Del Skrevet 16. oktober 2019 Så synd at ektemannen ikke kan hjelpe sin gravide kone med økonomi da. Fordi banken ikke tok imot euro. Nei uff da går det jo ikke. Helt umulig å overføre penger mellom to land. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plasticfantastic Skrevet 16. oktober 2019 #3629 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) 5 timer siden, DianaV skrev: Tenk å bare bestemme seg for å bli "kjempekjent" mammatoppblogger i en alder av nesten 40. Hjernen er ferdig utviklet, man burde vite bedre som voksen idag enn å prøve desperat å gjøre "karriere" av noe som så og si alle eksperter uttaler seg negativt om? For ikke å snakke om generelt lite nettvett og grov utlevering av ting andre mennesker ikke burde vite. Det er hvertfall forståelig at de som begynte å blogge i tenårene ikke forstår bedre, men en godt voksen kvinne burde da vite bedre enn å selge sjela si og livet sitt og alle i det på sin vei mot den røde løperen. Hun kan jo melde seg på ex on the beach da. Er jo det noen i dag gjør for å bli kjendis. Hahha Endret 16. oktober 2019 av plasticfantastic 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 16. oktober 2019 #3630 Del Skrevet 16. oktober 2019 19 minutter siden, lilletyrkia skrev: Så synd at ektemannen ikke kan hjelpe sin gravide kone med økonomi da. Fordi banken ikke tok imot euro. Nei uff da går det jo ikke. Helt umulig å overføre penger mellom to land. Det er også gebyr for å komme fysisk med euro som man vil veksle om i norske kroner. Med tanke på den dårlige lønnen han får, så blir det tullete at penger han virkelig har jobbet for skal brukes på gebyr. For oss nordmenn som tjener mer enn de fleste, så er det ikke et stort problem, men hvis bare gebyret feks tilsvarer 2 dagers jobbing, så blir det helt meningsløst. Nå har bloggerens ektemann tidligere gitt beskjed til Mette om at de ikke må sende penger til hverandre, fordi Udi kan reagere negativt, da burde selvsagt Mette sittet inne med nok informasjon om det norske Udi-systemet til å si til ham, at nei det stemmer ikke at Udi reagerer negativt på småsummer som blir sendt en sjelden gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 16. oktober 2019 #3631 Del Skrevet 16. oktober 2019 31 minutter siden, lilletyrkia skrev: Så synd at ektemannen ikke kan hjelpe sin gravide kone med økonomi da. Fordi banken ikke tok imot euro. Nei uff da går det jo ikke. Helt umulig å overføre penger mellom to land. Kanskje det i det minste finnes veksling muligheter på flyplassen? Bergen har vell ganske stor flyplass og dette må vell være mulig der slik som i Oslo. Jeg skjønner virkelig ikke at det går ann å støte på så mange problemer hver dag jeg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 16. oktober 2019 #3632 Del Skrevet 16. oktober 2019 6 minutter siden, JaVel skrev: Det er også gebyr for å komme fysisk med euro som man vil veksle om i norske kroner. Med tanke på den dårlige lønnen han får, så blir det tullete at penger han virkelig har jobbet for skal brukes på gebyr. For oss nordmenn som tjener mer enn de fleste, så er det ikke et stort problem, men hvis bare gebyret feks tilsvarer 2 dagers jobbing, så blir det helt meningsløst. Nå har bloggerens ektemann tidligere gitt beskjed til Mette om at de ikke må sende penger til hverandre, fordi Udi kan reagere negativt, da burde selvsagt Mette sittet inne med nok informasjon om det norske Udi-systemet til å si til ham, at nei det stemmer ikke at Udi reagerer negativt på småsummer som blir sendt en sjelden gang. De har jo ikke lest seg opp til noe som helst, de som skal fronte og belære andre som kommer i samme situasjon. Fantastisk 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 16. oktober 2019 #3633 Del Skrevet 16. oktober 2019 Synes nesten det er helt utrolig, at et eller egentlig to voksne mennesker møter på så mange utfordringer i hverdagen. Utfordringer som er små, enkle praktiske ting som lar seg fikse på no time. Hva gjør de når de ikke har penger og trenger bleier eller mat til ungen? Låne av han på 8? Så uorganisert trodde jeg nesten ikke det gikk an å være, i en alder av 40 år. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 16. oktober 2019 #3634 Del Skrevet 16. oktober 2019 37 minutter siden, JaVel skrev: Det er også gebyr for å komme fysisk med euro som man vil veksle om i norske kroner. Med tanke på den dårlige lønnen han får, så blir det tullete at penger han virkelig har jobbet for skal brukes på gebyr. For oss nordmenn som tjener mer enn de fleste, så er det ikke et stort problem, men hvis bare gebyret feks tilsvarer 2 dagers jobbing, så blir det helt meningsløst. Nå har bloggerens ektemann tidligere gitt beskjed til Mette om at de ikke må sende penger til hverandre, fordi Udi kan reagere negativt, da burde selvsagt Mette sittet inne med nok informasjon om det norske Udi-systemet til å si til ham, at nei det stemmer ikke at Udi reagerer negativt på småsummer som blir sendt en sjelden gang. Det er negativt å overføre penger til kona si men ikke å gi kontanter som ho uansett skriver offentlig? Jeg skjønner ikke. Begge deler kan jo komme til udi? Jeg ser bare det positive å gi sin gravide kone oppsparte midler. Fatter virkelig ikke problemet. Og har hun da hatt disse euroene siden sist hun var der, eller har han sendt i posten ? 🤔 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 16. oktober 2019 #3635 Del Skrevet 16. oktober 2019 37 minutter siden, CMarie skrev: Synes nesten det er helt utrolig, at et eller egentlig to voksne mennesker møter på så mange utfordringer i hverdagen. Utfordringer som er små, enkle praktiske ting som lar seg fikse på no time. Hva gjør de når de ikke har penger og trenger bleier eller mat til ungen? Låne av han på 8? Så uorganisert trodde jeg nesten ikke det gikk an å være, i en alder av 40 år. Det verste er jo at det blir delt så åpenlyst så alle får vite om det, jeg skjønner det bare ikke. Men men, kan man bli "kjendis" av det så er det kanskje verdt det tenker nok hun 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. oktober 2019 #3636 Del Skrevet 16. oktober 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 16. oktober 2019 #3637 Del Skrevet 16. oktober 2019 Nå har det kommet en ny kommentar under et innlegg på bloggen om at H ikke er trofast og har prøvd seg på andre, og slike kommentarer lar hun gå igjennom mens andre ikke blir det, mon tro hvorfor? https://metteask.blogg.no/min-mann-kan-ikke-hjelpe.html#kommentarer 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 16. oktober 2019 #3638 Del Skrevet 16. oktober 2019 4 minutter siden, Skrottefar skrev: Nå har det kommet en ny kommentar under et innlegg på bloggen om at H ikke er trofast og har prøvd seg på andre, og slike kommentarer lar hun gå igjennom mens andre ikke blir det, mon tro hvorfor? https://metteask.blogg.no/min-mann-kan-ikke-hjelpe.html#kommentarer For å få flere klikk tenker jeg.🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 16. oktober 2019 #3639 Del Skrevet 16. oktober 2019 Hvorfor velger man å få flere barn da, når man allerede slitet med økonomien? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 17. oktober 2019 #3640 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) 8 timer siden, Tildittbeste skrev: For å få flere klikk tenker jeg.🤷♀️ Ja det var vel i forrige runde med utroskapsdrama hun fikk veldig mange lesere så det er kanskje på tide med en ny nå? En av mange ting jeg reagerte på da var at hun holdt hotellnavnet hvor mannen jobba på skjult for et sikkerhetsspørsmål. Hvorfor trenger man et slikt sikkerhetsspørsmål om du stoler 100% på mannen din? Endret 17. oktober 2019 av Visvas Rettet skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg