Gå til innhold

Bursdagsfeiringer voksne søsken/svigersøsken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen er litt uenig og jeg lurer på om hva dere synes.

vi er søsken og svigersøsken i alderen 30-50. Det ser nå ut til at de voksne slutter litt etter litt å be til sine bursdager, ber kun inn til barnas. 

Jeg og min mann kan ikke få barn så vi har ikke de bursdagene.

Min mann synes at vi skal fortsette å be inn på våre dager, litt på trass for å vise de at han ikke vil følge deres «regler», mens jeg mener at vi skal slutte å be inn til våre bursdager da jeg mener at vi da fremstår som «needy» og liksom skriker «lik meg, vær så snill lik meg, vær så snill ønsk å være sammen med oss» når de voksne tydeligvis ikke har noe interesse av å være sammen med/som en familie, og at de gjør det kun nå for at de fleste ungene er fremdeles små (under konfirmasjonsalder) for ungenes skyld. 

hvem av oss føler du har «rett»? 

 

Anonymkode: 6d691...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som hadde noen kommentar på dette? 

Til tilleggsinfo så har vi ikke kontakt i hverdagen ellers, ikke på noe SoMe eller i det verdagslige liv, ikke noe ringing/teksting til hverandre så bursdagene var det eneste vi hadde. Og så kutter de også disse.

 

Anonymkode: 6d691...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mannen din sin tanke om å bare gjør det pga «trass» er barnslig. Men hvis han har ett oppriktig ønske om å samle familien en dag i året, så er det helt innafor selv om man ikke har barn. Viser jo bare at man vil ha en relasjon til familien. Og så får de som mener det er unødvendig siden dere ikke har barn bare droppe å komme? 

Anonymkode: b8908...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...