Gjest SVK Skrevet 28. mars 2019 #381 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) 10 hours ago, baltazar said: Tviler på om hun er sterkt nok da det virket som hun hadde fått nok allerede etter intervjuet med tv2. Nå har hun skaffet advokat og sagt hun vurderer å ta saken til PFU https://www.aftenposten.no/norge/i/mR0VJv/Sofie-27-reagerer-pa-uttalelse-fra-VG-journalist Hun sier også at hun er sliten og det er veldig forståelig. Men håper at etter noen dagers hvile så ser hun at denne kampen er verdt å ta. Endret 28. mars 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 28. mars 2019 #382 Del Skrevet 28. mars 2019 22 minutter siden, SVK skrev: Nå har hun skaffet advokat og sagt hun vurderer å ta saken til PFU https://www.aftenposten.no/norge/i/mR0VJv/Sofie-27-reagerer-pa-uttalelse-fra-VG-journalist Hun sier også at hun er sliten og det er veldig forståelig. Men håper at etter noen dagers hvile så ser hun at denne kampen er verdt å ta. Det må være dyrt for en i 20 årene å hyre inn advokat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mars 2019 #383 Del Skrevet 28. mars 2019 28 minutter siden, himmeloghav said: Det må være dyrt for en i 20 årene å hyre inn advokat. Håper PFU har noen støtteordninger. Det var PFU som ønsket at hun skulle melde saken inn til PFU og det er mye å forlange at hun skal ta opp kampen mot VG uten noe hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opie Skrevet 28. mars 2019 #384 Del Skrevet 28. mars 2019 VGs rapport er verdt null og niks, og måten de overkjører Sofie på er sjokkerende. Dette bør virkelig være et klart signal til alle som vurderer å være en kilde til en avis som VG. Kildevern er noe som åpenbart ikke står sterkt hos dem. Det er stygt å være vitne til hvordan VG nå behandler kilden sin. Tragisk. Skarvøy vil aldri noensinne ha mer tillit som politisk journalist, hans agenda har åpenbart vært å ta Giske fra dag 1. Jeg tror dette bare er toppen av isfjellet, der Giske-motstanderne i AP også er sentrale. Dette stinker. At Skarvøy får 6 måneders lønnet permisjon mens Steiro fortsetter er bare latterlig. Begge burde være ferdige i journalistikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 28. mars 2019 #385 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) 59 minutter siden, himmeloghav skrev: Det må være dyrt for en i 20 årene å hyre inn advokat. Selvsagt betaler hun ikke dette selv Endret 28. mars 2019 av baltazar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 28. mars 2019 #386 Del Skrevet 28. mars 2019 12 minutter siden, Opie skrev: VGs rapport er verdt null og niks, og måten de overkjører Sofie på er sjokkerende. Dette bør virkelig være et klart signal til alle som vurderer å være en kilde til en avis som VG. Kildevern er noe som åpenbart ikke står sterkt hos dem. Det er stygt å være vitne til hvordan VG nå behandler kilden sin. Tragisk. Ja, jeg kan ikke skjønne annet enn at Schibsted er nødt til å gå inn med en ekstern gransking om de skal klare å gjenopprette tilliten. Får en følelse av at de beskytter hverandre, at det ligger noe dypere som vi ikke får vite. Det henger bare ikke på greip at det skal ta en måned før det skjer noe etter hennes bekymringsmelding. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 28. mars 2019 #387 Del Skrevet 28. mars 2019 2 timer siden, SVK skrev: Nå har hun skaffet advokat og sagt hun vurderer å ta saken til PFU https://www.aftenposten.no/norge/i/mR0VJv/Sofie-27-reagerer-pa-uttalelse-fra-VG-journalist Hun sier også at hun er sliten og det er veldig forståelig. Men håper at etter noen dagers hvile så ser hun at denne kampen er verdt å ta. Så intervjuet med henne i kveld, og hun så sliten ut. Hun lengtet etter å få tilbake livet sitt, forståelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 29. mars 2019 #388 Del Skrevet 29. mars 2019 14 timer siden, baltazar skrev: Selvsagt betaler hun ikke dette selv Hvem betaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 29. mars 2019 #389 Del Skrevet 29. mars 2019 Spot on fra Kjetil Rolness: https://www.medier24.no/artikler/forr-ei-dame/461701?fbclid=IwAR26h-JmmFCphJLzBeMDIehkCBym-LEkGD8lUvN8fM41Q1MDfUZI6e2v47w 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 29. mars 2019 #390 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) 44 minutter siden, vintage said: Spot on fra Kjetil Rolness: https://www.medier24.no/artikler/forr-ei-dame/461701?fbclid=IwAR26h-JmmFCphJLzBeMDIehkCBym-LEkGD8lUvN8fM41Q1MDfUZI6e2v47w Spørsmålet er om dama juger eller ikke. Magefølelsen min er at hun lyver nå. Ellers er det vel sånn at gamle griser gjerne står opp for hverandre. Endret 29. mars 2019 av T-Rex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 29. mars 2019 #391 Del Skrevet 29. mars 2019 Uavhengig av hvem som har sagt hva burde vell aldri saken blit publisert når settingen journalisten hevder dette ble sagt i var en ‘en uformell samtale’ og ikke et intervju, derav det manglende opptaket osv. og hun bestred det han hevdet og ikke ville ha noe av artikkelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 29. mars 2019 #392 Del Skrevet 29. mars 2019 31 minutter siden, T-Rex skrev: Spørsmålet er om dama juger eller ikke. Magefølelsen min er at hun lyver nå. Ellers er det vel sånn at gamle griser gjerne står opp for hverandre. Magefølelser er umulig å diskutere, og det du skriver om "gamle griser" fortjener ikke noe respons, så derfor: Ok. Rett og slett. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 29. mars 2019 #393 Del Skrevet 29. mars 2019 16 hours ago, SVK said: Håper PFU har noen støtteordninger. Det var PFU som ønsket at hun skulle melde saken inn til PFU og det er mye å forlange at hun skal ta opp kampen mot VG uten noe hjelp. Det spørs om ikke Sofie allerede har all støtten hun kan ønske seg. Det er jo mange som har stor interesse av at hun tar saken videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 29. mars 2019 #394 Del Skrevet 29. mars 2019 1 hour ago, vintage said: Magefølelser er umulig å diskutere, og det du skriver om "gamle griser" fortjener ikke noe respons, så derfor: Ok. Rett og slett. Det skal du selvsagt få mene akkurat hva du vil om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 29. mars 2019 #395 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Her blir Steiro tatt i løgn. Journalist: Når fikk du vite at Sofie ikke ønsket å bidra i saken, var det før eller etter publisering? Steiro: Jeg ble klar over dette like etter at vi hadde publisert Journalist: Hva stod det i sms'n du fikk fra Sofie før publisering? Steiro: Jeg har ikke lyst til å gå inn i detaljen der Journalist: Vi har sms'n her og der står det " Dette er blåst ut av proposjoner og jeg velger ikke å gi noen kommentar" mvh sofie. Journalist: Var det denne sms'n du fikk opplest 10 timer før saken ble publisert? Steiro: Ja, denne ble sendt til vg der jeg fikk utdrag fra den.. Etter dette er det en masse bortforklaringer jeg ikke skjønner en pøkk av https://www.nrk.no/norge/steiro-fikk-lest-opp-sofie-sms-ti-timer-for-vg-publiserte-giske-saken-1.14494507 Endret 29. mars 2019 av baltazar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 29. mars 2019 #396 Del Skrevet 29. mars 2019 8 minutter siden, baltazar skrev: Her blir Steiro tatt i løgn https://www.nrk.no/norge/steiro-fikk-lest-opp-sofie-sms-ti-timer-for-vg-publiserte-giske-saken-1.14494507 Fy faen, det kan kun bety at VG sitter på beviser på at hun løy. Dette er alvorlig på mange dimensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 29. mars 2019 #397 Del Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Druid said: Fy faen, det kan kun bety at VG sitter på beviser på at hun løy. Dette er alvorlig på mange dimensjoner. De kan jo juge hele gjengen. Veit vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 29. mars 2019 #398 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) 2 timer siden, T-Rex skrev: De kan jo juge hele gjengen. Veit vi ikke. Enkeltpersoner lyger, hirarkier dekker over, men helhetlige organisasjoner trenger ryggdekning. I organisasjoner er alt synlig; det finnes ingen gjemmesteder. Jeg mistenker ekstreme ulovligheter, jeg mistenker ulovlig avlytting. Endret 29. mars 2019 av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mars 2019 #399 Del Skrevet 30. mars 2019 Jeg har fått med meg kritikken mot VG, bare så det er sagt. Lars Joakim Skrarvøy har jeg ikke noe forhold til. VG's redaktør har jeg møtt flere ganger da min mor har jobbet med ham tidligere (for en annen avis). Selv om VG ikke burde publisert saken i den formen den var, så fritar det ikke Giske fra at han frivillig danset med en mye yngre kvinne. Som politiker burde han klare å tenke hva konsekvensene faktisk kunne bli. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 30. mars 2019 #400 Del Skrevet 30. mars 2019 På 29.3.2019 den 15.25, T-Rex skrev: Spørsmålet er om dama juger eller ikke. Magefølelsen min er at hun lyver nå. Ellers er det vel sånn at gamle griser gjerne står opp for hverandre. Det jeg synes er rart er at dersom det var helt uproblematisk hvorfor gidde å bruke så mye tid på å snakke med Skarvøy? Hvorfor gidde å møte han på McDonalds. Det som hadde vært naturlig da var å avklare dette etter den første samtalen på telefon. Jeg synes det er vanskelig å ikke tro at hun lyver siden Skarvøy har så mange notater på henne som han har umiddelbart delte med kollegaer. Men mulig jeg tar feil. Da må Skarvøy ha store problemer isåfall. Synd vi aldri får vite sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå