Gå til innhold

Utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,må bare lette hjertet mitt,eg e sammen m mannen min i 12 år gift snart 6 år,har 2 nydelige barn på 5 og 9 år..trødde eg hadde et lykkelig ekteskap,men mannen e fra Tyrkia,me eier noen leiligheter i Tyrkia men ingenting i Norge,me holdt på å kjøpe hus så han reiset i Desember og Januar for å skaffe litt mer egenkapital en me hadde.Han kom tilbake og alt var bra m oss,men eg merket han forandret sg litt,eg begynte å snoke litt så fant eg ut at han har kontakt m en dama derfra,han la hennes som venn på Fb..men de har mest kontakt på Wazup,han sier ho e bare en venn.Eg hadde en rar følelse så eg snoket litt mer,fant ut at han skrev t en venn som bor i Tyrkia at han ble forelska,o.s.v.han vennen sier pass på at kona ikke finner ut han bare lo av d.Føler han e kald mot mg,men me kjøpte hus 3 uker siden ca.når eg konfronterer han at eg såg de meldingene sier han bare tulla m vennen sin,men så sier ha  og at eg finner ut ka eg vil,han e m på å skilles.Han sier han ikke e utro og at han er lei av min oppførsel(at eg snoker og spør han ut).Eg vet ikke ka eg ska gjøre nå,me har hus,ungene ska bytte bhg,skole.Eg kan ikke bli i d huset me leier siden han ska ha andre folk,me flytter 01.04. Eg tenker på ungene på framtida,vet ikke ka eg ska gjøre,kan ikke betale lønnet aleine.Når eg spør han ut og sier ikke lugg t mg vis du ble forelska si d..men han nekter og nekter,han vil legge skylda på mg.Eg elsker han så mye og vil ha vårs lille fam.samlet..vet mange ska si drit i la han gå,han e 40 og eg e 37.E ikke bare bare.Takk for de som gidder å lese ❤

Anonymkode: 2de9b...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er nok utro ja... Skjønner at det ikke er bare bare å gå, men han kommer nok til å forlate deg før eller senere, eller så blir du levene i et forhold der du sitter å ser på at han er utro igjen og igjen og det blir smertefullt og seigpining.  
Det at han legger skylda på deg er veldig typisk utroe menn som blir avslørt, de retter fokus mot deg siden de vet de har driti seg ut og prøver å få deg til å føle deg gal og urimelig, fordi de vet at det de driver med ikke kan unnskyldes eller bortforklares på en sannferdig måte. 

Anonymkode: 891da...766

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...