Gå til innhold

Dame jeg hooket med kjente på junket mitt. Og rømte!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du tvrerr for å være tverr eller? Leser du ikke hva jeg skriver? Hun angrep meg fra første stund, og ender opp med å springe i midten av en samtale. Det er ikke folkeskikk. Jeg ba henne ikke ligge med meg, det var hun som insjet på alt. 

Hadde det vært motsatt hadde du vært rask med å fordømme gutten tenker jeg

Anonymkode: 48687...48d


Jo, jeg leser hva du skriver. Det blir for dumt at du kaller det for at hun angrep deg når du samtykket og var aktivt deltakende i det. Kjipt for deg at hun stakk av, men det er faktisk hennes rett å bestemme over hva hun vil eller føles seg tryggest med å gjøre. Hun skylder deg ingenting, hverken sex eller hadeklem. Å flørte, klå og snakke om at man kanskje vil ligge sammen betyr ikke at man er forpliktet til å følge opp det, og jeg syns at både menn og kvinner har rett til å trekke seg når de vil. 

Anonymkode: aa01a...a1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du oppførselen hennes var dårlig eller er du fornærmet over at hun (kanskje) trodde du hadde liten penis? .

MEN her er det mye du kan ha misforstått. Kanskje hun plutselig fikk panikk over å bli med en mann hjem? . 

Anonymkode: 43e94...b38

For å være helt ærlig ble jeg litt butthurt ja. 

Synes det var dårlig oppførsel, når man har tilbrakt de siste tre timene sammen. 

Jeg er fullt klar over at mangel jenter hater en mann som klager over slike ting. Men nå sutrer jeg litt anonymt da, hihi. 

Kan godt være hun fikk panikk av en annen grunn. Men opplevelsen var ubehagelig. 

 

 

Anonymkode: 48687...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Jo, jeg leser hva du skriver. Det blir for dumt at du kaller det for at hun angrep deg når du samtykket og var aktivt deltakende i det. Kjipt for deg at hun stakk av, men det er faktisk hennes rett å bestemme over hva hun vil eller føles seg tryggest med å gjøre. Hun skylder deg ingenting, hverken sex eller hadeklem. Å flørte, klå og snakke om at man kanskje vil ligge sammen betyr ikke at man er forpliktet til å følge opp det, og jeg syns at både menn og kvinner har rett til å trekke seg når de vil. 

Anonymkode: aa01a...a1c

Ja, så hva er du uenig i? Når jeg sier angripe, mener jeg selvsagt at hun flørtet aggressivt med meg, jeg samtykket jo til det. 

Jeg bare stiller spørsmål med oppførselen. Hun kan gjøre akkurat det hun vil. Har jeg sagt noe på det? Men det går an å gjøre ting med takt og tone.

 

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært bedre å behandle deg sånn hvis du faktisk hadde liten tiss? 

 

Nei, absolutt ikke. Jeg legger ikke på sprang fordi jeg får vite at en jente er flatbrystet(selv om det ikke hadde vært en dealbreaker for min del), for å ta et moteksempel

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insjet, hooket, junket... Er du en karakter fra SKAM? Pinlig, jeg hadde også rømt om jeg innså jeg holdt på å ligge med en fjortis. Hun ble vel edru i grevens tid. 

Anonymkode: 89776...332

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Insjet, hooket, junket... Er du en karakter fra SKAM? Pinlig, jeg hadde også rømt om jeg innså jeg holdt på å ligge med en fjortis. Hun ble vel edru i grevens tid. 

Anonymkode: 89776...332

Jeg beklager på det sterkeste at min muntlige skrivestil på et anonymt forum gir deg slik et ubehag. Jeg ber eder så pent om tilgivelse. 

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du får mye tyn her. Skjønner deg godt. Hun kunne faktisk gitt beskjed på en hyggelig måte.  Er  normal høflighet. Er jo det som er poenget ditt og forstår at det kunne oppleves sårende. Hun var sikkert full og ville sikkert handlet annerledes med mindre promille? Ikke at det er noen unnskyldning da men..  hadde bare prøvd å glemme det og lagt det bak meg😊😊

Anonymkode: dfbc4...8e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, hva slags menneske klår menn i skrittet ute blant folk og i en ikke-seksuell situasjon? 

Anonymkode: 3927a...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, hva slags menneske klår menn i skrittet ute blant folk og i en ikke-seksuell situasjon? 

Anonymkode: 3927a...849

Mennesker som hooker med sine medelever fra Nissen-Hartvig skole 

Anonymkode: 89776...332

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager på det sterkeste at min muntlige skrivestil på et anonymt forum gir deg slik et ubehag. Jeg ber eder så pent om tilgivelse. 

Anonymkode: 48687...48d

Haha 😂 Jeg foretrekker heller den muntlige skrivestilen din jeg 👍  

Anonymkode: 8c1fe...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du får mye tyn her. Skjønner deg godt. Hun kunne faktisk gitt beskjed på en hyggelig måte.  Er  normal høflighet. Er jo det som er poenget ditt og forstår at det kunne oppleves sårende. Hun var sikkert full og ville sikkert handlet annerledes med mindre promille? Ikke at det er noen unnskyldning da men..  hadde bare prøvd å glemme det og lagt det bak meg😊😊

Anonymkode: dfbc4...8e4

Ha! Takk for en hyggelig respons! Det kommer ofte en bråte med eder og galle i retur når en stakkars liten guttemann prøver å ta opp noe som gjør ham usikker. 

🤗

 

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Syns det er dårlig stil fra hennes side. Det går an å si ifra at man har ombestemt seg. Har hatt en halvveis delvis liknende ting skje med meg, og selv om det er 10 år siden, så stikker det litt ennå. Hadde hun vært ung, så hadde det kunnet vært en unnskyldning, men når man er nesten 30, så knar man ikke kuk og løper. Man knar kuk, sier sorry jeg har ombestemt meg, og SÅ løper man, om man vil løpe. 

Endret av Krampus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk utrolig mange kvinner som liker å stryke på salamien min. Så det blir neppe siste gang du blir fingret på om du er velutstyrt.

Med 23 x 18,5 i erigert tilstand så sier det seg selv at den er både lang og tykk og at den både vises og kjennes.

Nå er ikke jeg noen utpreget grower så den er diger hele tiden, men jeg har opplevd at en kvinne sa etter å ha strøket på meg ute at hun ikke turte ha sex med meg fordi den er så stor. Jeg skjønner frustrasjonen din, men tenk som jeg gjorde....

Her loss.....

Damene står jo i kø for å få seg litt ordentlig stort mannejern uansett 👍🏻

Dig Bic

Anonymkode: 93f2e...5b3

Feel free to send me a dick pick. I’m curious. 😅

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Missy77 said:

Feel free to send me a dick pick. I’m curious. 😅

 

Du må gi han tid til å lete litt på nettet først.

Anonymkode: 212d3...666

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker som hooker med sine medelever fra Nissen-Hartvig skole 

Anonymkode: 89776...332

Jeg bor ikke på østlander så det sier meg ingenting.

Anonymkode: 3927a...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, batcat skrev:

Syns det er dårlig stil fra hennes side. Det går an å si ifra at man har ombestemt seg. Har hatt en halvveis delvis liknende ting skje med meg, og selv om det er 10 år siden, så stikker det litt ennå. Hadde hun vært ung, så hadde det kunnet vært en unnskyldning, men når man er nesten 30, så knar man ikke kuk og løper. Man knar kuk, sier sorry jeg har ombestemt meg, og SÅ løper man, om man vil løpe. 

Ja sant. Ingen random jente skal noensinne få kjenne på tissen min igjen når det er kaldt, det er det jeg lærte fra dette. Får anmelde dem om de prøver, haha.

Og missy77, way to go med å ødelegge tråden med å be mister digbic vise sin virtuelle penis. 

Anonymkode: 48687...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bor ikke på østlander så det sier meg ingenting.

Anonymkode: 3927a...849

Haha, østlandeT skal det selvsagt stå

Anonymkode: 3927a...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig ble jeg litt butthurt ja. 

Synes det var dårlig oppførsel, når man har tilbrakt de siste tre timene sammen. 

Jeg er fullt klar over at mangel jenter hater en mann som klager over slike ting. Men nå sutrer jeg litt anonymt da, hihi. 

Kan godt være hun fikk panikk av en annen grunn. Men opplevelsen var ubehagelig. 

 

 

Anonymkode: 48687...48d


Jeg er enig i at det er greiest å si hadet på en ok måte og ikke bare stikke av, men hadde hun sagt det så hadde du mest sannsynlig bare prøvd å protestere på at hun dro, prøvd å overtale hun til å bli med deg, og ikke respektert at hun ville dra alene. Det er veldig ubehagelig for damer å bli presset med på noe seksuelt man egentlig ikke vil, så at det er litt ubehagelig for deg at hun ikke sa ordentlig hadet det overlever du ;)

Anonymkode: aa01a...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanninga
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Jeg er enig i at det er greiest å si hadet på en ok måte og ikke bare stikke av, men hadde hun sagt det så hadde du mest sannsynlig bare prøvd å protestere på at hun dro, prøvd å overtale hun til å bli med deg, og ikke respektert at hun ville dra alene. Det er veldig ubehagelig for damer å bli presset med på noe seksuelt man egentlig ikke vil, så at det er litt ubehagelig for deg at hun ikke sa ordentlig hadet det overlever du ;)

Anonymkode: aa01a...a1c

Det er jo synsing og forhåndsdømming. Det vet du jo ikke noe om at han ville gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...