Gå til innhold

Dame jeg hooket med kjente på junket mitt. Og rømte!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke tull engang, 

Jeg hooket opp med en dame på byen. Hun var kjempegiret. Satt med hånden i skrittet mitt hele siste timen på utestedet. Snakket om at hun endelig ville ha et ons, som hun sa hun aldri har hatt.

Før vi skal ta en taxi hjem, kjenner hun litt ekstra på skrittet mitt. Safe to say, det var kaldt ute så penisen min var naturlig nok mindre enn vanlig. Jeg har en bra størrelse på penis når den er erigert.

hva skjedde? hun kjente på den kalde, slappe penisen min, sluttet å prate.  to sekunders stillhet. Så løp hun, og nærmest rømte i en taxi. 

Aldri blitt så tatt på sengen. Jeg har jo ikke engang en liten penis, men når det er kaldt så er det jo kaldt!

Altså jenter, ville dere gjort dette? Og hva annet, hun gjorde en skikkelig dårlig avgjørelse. Den er jo for fanken ikke liten, men jeg følte meg virkelig så til de grader dømt

 

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet her er vel at du faktisk ikke ble tatt på sengen 😂

Anonymkode: eef82...ce6

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet her er vel at du faktisk ikke ble tatt på sengen 😂

Anonymkode: eef82...ce6

Haha.. Dagens beste hittil 😂  

Anonymkode: 8c1fe...c58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort lignende, noen ganger fordi penisen er liten, andre ganger fordi jeg angrer meg og tar meg selv i å være full og nesten røyk på et one night stand og stikker spontant av for å ikke havne i en situasjon jeg vil angre på. Det kan være at hun ble skuffa over penisen din, eller at hun minte seg selv på at å dra hjem med selvrespekt var viktigere enn å si hadet til deg på en finere måte, siden du mest sannsynlig bare hadde prøvd å overtale hun om å bli med og ikke respektert at hun ville trekke seg og dra hjem alene i stedet.

Anonymkode: aa01a...a1c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! 

Bedre lykke med neste jente. Det kan jo ha vært andre ting som gjorde at hun trakk seg. 

Endret av SpaceDementia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo en stor en. Men hun kan jo ikke dømme meg under iskalde forhold! Da er den jo på det minste! 

Hun får hvertfall ikke sjansen på nytt. 

Dog hadde hun aldri hatt et ons som 28åring, så det er godt mulig det ikke er bare jeg som har opplevd en brå vending fra henne. 

Men likevel klarer hun å irritere meg. 

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo en stor en. Men hun kan jo ikke dømme meg under iskalde forhold! Da er den jo på det minste! 

Hun får hvertfall ikke sjansen på nytt. 

Dog hadde hun aldri hatt et ons som 28åring, så det er godt mulig det ikke er bare jeg som har opplevd en brå vending fra henne. 

Men likevel klarer hun å irritere meg. 

Anonymkode: 48687...48d

Hvorfor så opptatt å bevise for henne hvor stor du er? Det er jo hele sakens kjerne. Du burde jo tenke at det er hennes tap osv og bare heve deg over det. Så lenge du vet det du vet om deg selv så bryr du deg vel ikke om ei som ombestemmer seg? 

Anonymkode: 5faaf...f71

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk utrolig mange kvinner som liker å stryke på salamien min. Så det blir neppe siste gang du blir fingret på om du er velutstyrt.

Med 23 x 18,5 i erigert tilstand så sier det seg selv at den er både lang og tykk og at den både vises og kjennes.

Nå er ikke jeg noen utpreget grower så den er diger hele tiden, men jeg har opplevd at en kvinne sa etter å ha strøket på meg ute at hun ikke turte ha sex med meg fordi den er så stor. Jeg skjønner frustrasjonen din, men tenk som jeg gjorde....

Her loss.....

Damene står jo i kø for å få seg litt ordentlig stort mannejern uansett 👍🏻

Dig Bic

Anonymkode: 93f2e...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg måtte få dette ut av systemet. Kommer ikke til å være komfortabel med at jenter skal kjenne på badetissen min igjen. Misunner vel de gutta som har en shower. Jeg er en grower. 

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Damene står jo i kø for å få seg litt ordentlig stort mannejern uansett 👍🏻

Anonymkode: 93f2e...5b3

Dette er ikke tull. Jeg bodde med en kar som har en gigantisk en. Jenter satt seriøst i kø på nachspiel. True story.

Anonymkode: 48687...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk utrolig mange kvinner som liker å stryke på salamien min. Så det blir neppe siste gang du blir fingret på om du er velutstyrt.

Med 23 x 18,5 i erigert tilstand så sier det seg selv at den er både lang og tykk og at den både vises og kjennes.

Nå er ikke jeg noen utpreget grower så den er diger hele tiden, men jeg har opplevd at en kvinne sa etter å ha strøket på meg ute at hun ikke turte ha sex med meg fordi den er så stor. Jeg skjønner frustrasjonen din, men tenk som jeg gjorde....

Her loss.....

Damene står jo i kø for å få seg litt ordentlig stort mannejern uansett 👍🏻

Dig Bic

Anonymkode: 93f2e...5b3

23 * 18,5 faktisk 😄 😄 😄  Lykke til med å få den inn noe sted. Bredde på 18,5 cm er litt voldsomt.

Mulig dama trakk seg unna fordi manglet andre elementære kunnskaper.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrodeF skrev:

23 * 18,5 faktisk 😄 😄 😄  Lykke til med å få den inn noe sted. Bredde på 18,5 cm er litt voldsomt.

Mulig dama trakk seg unna fordi manglet andre elementære kunnskaper.

Tror neppe det er bredde det er snakk om. Omkrets derimot....Uansett høres det fryktelig stort ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo en stor en. Men hun kan jo ikke dømme meg under iskalde forhold! Da er den jo på det minste! 

Hun får hvertfall ikke sjansen på nytt. 

Dog hadde hun aldri hatt et ons som 28åring, så det er godt mulig det ikke er bare jeg som har opplevd en brå vending fra henne. 

Men likevel klarer hun å irritere meg. 

Anonymkode: 48687...48d


Alarm! Menn som blir irriterte fordi kvinner ikke vil ligge med de er en del av holdningsproblemet mot kvinner i verden. Kvinner er ikke din eiendom eller skapt for din underholdning og seksuelle nytelse! Hva med å heller respektere at hun trakk seg istedet for å hisse deg opp over at kvinnen tok styring over en kropp og satt grenser for seg selv? 

Anonymkode: aa01a...a1c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel mer hun som tok meg som eiendom da hun objektifiserte meg hele kvelden. For deretter å oppføre seg som en 10åring. Som jeg reagerte på. 

 

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel mer hun som tok meg som eiendom da hun objektifiserte meg hele kvelden. For deretter å oppføre seg som en 10åring. Som jeg reagerte på. 

 

Anonymkode: 48687...48d

Er det barnslig å ikke ville ha sex, og å sette grenser for seg selv mener du? 

Anonymkode: aa01a...a1c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tvrerr for å være tverr eller? Leser du ikke hva jeg skriver? Hun angrep meg fra første stund, og ender opp med å springe i midten av en samtale. Det er ikke folkeskikk. Jeg ba henne ikke ligge med meg, det var hun som insjet på alt. 

Hadde det vært motsatt hadde du vært rask med å fordømme gutten tenker jeg

Anonymkode: 48687...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

 

Dig Bic

Anonymkode: 93f2e...5b3

Seriøst, du er så creepy at du kan likeså godt signere med Big Dick. 

Anonymkode: ff937...25a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo en stor en. Men hun kan jo ikke dømme meg under iskalde forhold! Da er den jo på det minste! 

Hun får hvertfall ikke sjansen på nytt. 

Dog hadde hun aldri hatt et ons som 28åring, så det er godt mulig det ikke er bare jeg som har opplevd en brå vending fra henne. 

Men likevel klarer hun å irritere meg. 

Anonymkode: 48687...48d

Synes du oppførselen hennes var dårlig eller er du fornærmet over at hun (kanskje) trodde du hadde liten penis? For det høres mest ut som det er det siste, siden du flere ganger presiserer at den ikke er liten. Hadde det vært bedre å behandle deg sånn hvis du faktisk hadde liten tiss? 

Altså, sånn du tolket situasjonen synes jeg jo ikke at hun var så hyggelig. Å avvise noen fordi man tror de har liten penis synes jeg er like overfladisk og dumt som å avvise for noe annet som har med utseende å gjøre. Selv synes jeg ikke størrelsen har noe særlig å si.

MEN her er det mye du kan ha misforstått. Kanskje hun plutselig fikk panikk over å bli med en mann hjem? Siden hun heller ikke har hatt ONS før tenker jeg det er minst like sannsynlig. Det trenger jo ikke ha noe som helst med penisstørrelsen din at hun stakk. 

Anonymkode: 43e94...b38

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det koker av kvinner som sjekker opp menn med å kjøre hånda i skrittet deres, så kan aldri tenke meg at dette blir et gjentagende problem. Hvis du finner én til kan du gi henne til Lars Monsen eller noe. Han sjekker jo opp damer med å sjekke bystestørrelse så han er nok rett mann for disse. 

Anonymkode: 425cc...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte hun om tillatelse før hun la hånden på skrittet ditt? Hvis ikke er det et seksuelt overgrep, og jeg ville anmeldt henne.

Anonymkode: 4c33c...ac7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...