Gå til innhold

Ha barselgruppen hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er der flere som ikke er helt sikre på om de vil ha barselgruppen hjemme for de skjems over der de bor? Jeg er 30 og bor i leid leilighet, vi skal jo kjøpe, men må spare litt til, vi har jo plass til gruppen, men føler kanskje at noen av de er litt «fin» på det så da tør jeg ikke

Anonymkode: 0fd73...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Oslo, her bodde omtrent alle i leilighet så det tenkte jeg ikke over. Har du plass er det jo ikke noe problem, ville ikke brydd meg om det altså :)

Anonymkode: 0a624...e62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri tenkt på det om jeg var hos noen med leid leilighet:)

Anonymkode: 6d591...ab0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga beskjed om at vasking var nedprioritert for tiden, så hybelkaniner kunne forekomme. 

Anonymkode: 555fb...96c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er plass, så gjør det vel ingenting om det er leid. Vi har det litt hos hverandre og litt på cafe. Ikke alle som har plass til å ha det hos seg, og det er helt greit. 

Anonymkode: fcf17...a2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen som ser om det er en leid leilighet? Med mindre du sier det selv, så er det vel ingen som tenker noe...

Veldig deilig å møtes hjemme hos noen og ikke på cafe, da kan man legge ned babyen og man kan slappe mer av...

Endret av Puny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier leiligheten, men det er dårlig med plass i stua til 8 damer med baby og utstyr.. Så det  blir ingenting hjemme hos meg. Men ja, forstår hva du mener... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de virkelig tenker at bopelen din ikke er bra nok så lenge den er ren(ish) ryddig og barnevennlig, så kan de drite og dra. Ikke vær så redd for hva folk mener. 

Anonymkode: e4fbe...6a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen ikke synes du er bra nok pga det, er de da egentlig noen du skal bry deg så mye om? Er de da noen du egentlig ønsker kontakt med utover barseltiden? 

Anonymkode: b8774...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...