Perle Skrevet 27. februar 2019 #21 Del Skrevet 27. februar 2019 Herregud, hvorfor gir du en slik idiot barn?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #22 Del Skrevet 27. februar 2019 På 20.2.2019 den 15.20, AnonymBruker skrev: Dette er jo livsfarlig! Her må du sette hardt mot hardt, og nekte han å kjøre med dere i bilen. Faktisk bør du sende inn et anonymt tips til politiet om at han stadig råkjører og fortelle hvor han befinner seg. Mister han lappen noen måneder og får en saftig bot, så lærer han kanskje. Anonymkode: 2c884...6e6 Ta dere sammen. Det er å strekke det svært langt at det er livsfarlig å kjøre i 100 i 80 sona. Det er motorvei det er snakk om. Du har helt sikkert ikke lappen selv. Anonymkode: 4c467...ea7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #23 Del Skrevet 1. mars 2019 På 27.2.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev: Ta dere sammen. Det er å strekke det svært langt at det er livsfarlig å kjøre i 100 i 80 sona. Det er motorvei det er snakk om. Du har helt sikkert ikke lappen selv. Anonymkode: 4c467...ea7 Enig med deg. Jeg syns også at kjæresten til TS bør holde fartsgrensen når han får beskjed av henne om å gjøre det når de sitter i bilen, men det er helt vanlig å kjøre i 100 i 80-90-sone på motorvei. Jeg ligger gjerne i fartsgrensen selv, i verste fall 5-10 over for å tilpasse meg trafikken (for det er få som holder fartsgrensen og du blir fort et hinder hvis du skal holde den), men jeg ser også at ekstremt mange suser rundt i 100-120 hele veien. Kjører han 70 i 50-sona eller råkjører rundt i 30-sona er det noe annet. Anonymkode: d08c4...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #24 Del Skrevet 1. mars 2019 På 20.2.2019 den 15.12, tonje96 skrev: Hei! Jeg har en kjæreste som alltid må ligge over fartsgrensen. Er sonen 80, ligger han gjerne i 100. Alene får han gjør som han vil, men når både jeg (som er gravid) og datteren vår på 1,5år sitter på synes jeg ingenting om dette! Jeg har sluttet å kommentere det nå, fordi han alltid blir sur å sier han må få gjøre som han vil. Jeg pleier å svare med at han kan gjøre som han vil når han er alene, men når vi sitter på må han faktisk ta hensyn til oss... tips til hva jeg kan gjøre? Han blir alltid like sur, å dette er en mann som så og si ALDRI blir sur... synd å høre. Det virker som dere kommuniserer dårlig i forholdet deres. Kan det være andre områder dere også sliter? Når det gjelder bilen så bør du ta høyde for at speedometer nok har endel avvik. Det er ikke uvanlig med 10% i denne hastigheten. I praksis kan ha kjørt i 90 km/t i 80 sonen. Nå vet ingen av oss om hvordan veiene er der dere bor, men dersom man kjører på sommerføre uten særlig trafikk, så vil sikkerheten ikke bli vesentlig dårligere, men dere får noe mindre marginer dersom f.eks. en elg hopper ut i veien. Uansett er det slik at ingen biler er designet for å sikre passasjer mot død over 64 km/t. Dvs. man kan si at flaksen avgjør resten. Dersom du er engstelig så bør du vurdere å kjøre f.eks. mopedbiler. De kan ikke kjøre fortere enn 45 km/t. Da slipper du å satse på flaksen. Anonymkode: 96f2d...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #25 Del Skrevet 1. mars 2019 Det at han ikke respekterer at du ikke føler deg trygg og at du er bekymret for barna dine, er absolutt ikke greit! Dere kan argumentere så mye dere vil om at 100 km/t er så mye, men det endrer ikke det faktum at TS er ukomfortabel med at mannen bryter loven når han kjører en gravid kjæreste og et lite barn i bilen. Hva om noe skulle skje og han må bråstoppe? Trafikkulykker skjer hele tiden, og de er ofte dødelige. Dette er ikke greit, SÆRLIG ikke når TS har bedt ham om å kjøre saktere mange ganger. Anonymkode: a01c3...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå