Gå til innhold

Mannen sier at alle menn egentlig vil ligge med alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Roci said:

Forklar meg gjerne hvordan man kan bli "glad i" noen man bare har sett på et bilde. Du vet jo ingen ting om egenskapene og personligheten til vedkommende? At man kan bli betatt av et vakkert ytre skjønner jeg som sagt veldig godt. Mulig vi har helt ulik oppfatning av hva det vil si å være glad i, min erfaring er at (svært) unge mennesker gjerne legger en annen betydning i uttrykket enn de som er eldre/voksne. Og det er ikke noe negativt med det, modenhet er jo noe som kommer med alder og erfaring.

Det tror jeg også. Jeg er dypt forelsket i kvinnen på bildet.

Anonymkode: d6849...27a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg også. Jeg er dypt forelsket i kvinnen på bildet.

Anonymkode: d6849...27a

I utseendet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg også. Jeg er dypt forelsket i kvinnen på bildet.

Anonymkode: d6849...27a

Vet du overhodet hvem hun er?

Anonymkode: c6ee7...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Roci said:

I utseendet hennes?

Hva ellers?

Anonymkode: d6849...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du overhodet hvem hun er?

Anonymkode: c6ee7...db8

Spiller det noen rolle?

Anonymkode: d6849...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 hahaha så mange raringer som det er her inne 😂 underholdningsverdi har de i hvert fall 😄

Anonymkode: 2374e...d86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/20/2019 at 2:23 PM, ItchyBitchySpider said:

Spør ham hva han synes hvis du også skal ligge med andre. Åpent forhold må jo gjelde begge veier. 

Han vil nok ikke ha noen problemer med at hun ligger med andre. 

Anonymkode: 85773...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss være ærlige, kjønnsdriften er så sterk at det er svært få som ikke kan ligge rundt om de gikk inn for det. De få menn som ikke får seg noe, mangler som oftest bare selvtilliten til å oppsøke andre seksuelt. Til og med folk som sitter i rullestol får seg sex. Folk som sitter på livstid i fengsel får sex. Med stadig nye kvinner. Gratis. Hallo? Å få seg et ligg er virkelig ingen stor bragd.

Og det er en grunn til at folk som ligger rundt, blir ansett å tilhøre en lavere klasse. Fordi det er å begrense seg som viser at du er bygd av noe som verdsettes. Å holde seg til én partner, bygge en familie og oppdra vellykkede barn sammen, det krever noe mer. Dette er mennesker av høyere byrd. Mennesker som evner å tenke utover den impulsive innskytelse, planlegge fremtiden, bygge sine liv, sine samliv, sitt nærmiljø og samfunnet.

Mennesker som har slike egenskaper, er attraktive partnere. Seksuell attraktivitet alene er fullstendig verdiløst som annet enn tidsfordriv. Og det vet menn av høyere byrd å holde seg for god tid.

Menn flest kunne ligget med veldig mange kvinner. Det betyr ikke at vi ville gjort det om muligheten var der. Fordi viljen til noe mer er større. Hos menn av høyere byrd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...