Gå til innhold

Hvorfor blir alle trådene om Ørjan B slettet?


Gjest Missfoxy

Anbefalte innlegg

Gjest Missfoxy

Det skjønnet jeg ikke. Hvorfor er han «fredet» fra kg? Han har jo gjort det som blir skrevet her! Her skrives det om orderud drapet, kidnapping og mye andre ting som er verre enn d ØB har gjort.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden fra i går er vel til moderering. Så får vi se da, om den dukker opp igjen eller om den bare forsvinner ut i intet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
51 minutter siden, Missfoxy skrev:

Det skjønnet jeg ikke. Hvorfor er han «fredet» fra kg? Han har jo gjort det som blir skrevet her! Her skrives det om orderud drapet, kidnapping og mye andre ting som er verre enn d ØB har gjort.. 

Ja, det er sykt stygge spekulasjoner som får stå i Birgitte drapet, mora til Angelica og Orderud trådene, men gud forby tråd om grise Ørjan.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, vintage skrev:

Tråden fra i går er vel til moderering. Så får vi se da, om den dukker opp igjen eller om den bare forsvinner ut i intet.

Hvor lang tid tar det å moderere en tråd? Ut fra det jeg husker fra tråden opptrådde de fleste saklige, og diskuterte ting han selv har innrømmet og podcasten til T&T.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, The Kitten skrev:

Hvor lang tid tar det å moderere en tråd? Ut fra det jeg husker fra tråden opptrådde de fleste saklige, og diskuterte ting han selv har innrømmet og podcasten til T&T.

Det ville ta seg merkelig ut om KVINNEguiden skulle holde en beskyttende hånd over noen som behandler kvinner på den måten han gjør, så vi får legge det på vinterferie-forsinkelse eller noe sånt.

Det som kom frem i den tråden var vel i første hånd alt annet enn spekulasjoner?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missfoxy
1 time siden, Keikolina skrev:

Ja, det er sykt stygge spekulasjoner som får stå i Birgitte drapet, mora til Angelica og Orderud trådene, men gud forby tråd om grise Ørjan.

Er helt enig med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges da spørsmål om moderering tas på på Ris, ros og spørsmål om forumet. Vi viser til følgende tråd om samme sak. 

Perelandra, mod. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...