AnonymBruker Skrevet 22. mai #41 Del Skrevet 22. mai Gidder ikke å bry meg. Har ikke ork til det heller. Ingen kapasitet i mitt liv til å håndtere følelsen av fornærmelse. Nei, gidder ganske enkelt ikke. Mulig jeg kan gi et overbærende smil med blankt blikk, fordi jeg gir såpass blanke effen. 30 årene for the win. Starta med største livskrisa til nå. Fire år senere og jeg smiler til livet, selv om det ikke alltid smiler tilbake. Anonymkode: 0a331...e74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 22. mai #42 Del Skrevet 22. mai (endret) Det varierer ut fra hva som blir sagt og hva jeg tror er intensjonen bak. En i nær familie kaller meg noen ganger "feit" eller sier "hvor mye veier du nå daa"?, og har gjort dette siden jeg gikk på barneskolen. Ikke hele tiden, men av og til. Har aldri vært feit, men har på det meste hatt 5 kg ekstra. Jeg har hatt litt komplekser på utseendet generelt siden jeg var liten, så jeg blir fornærmet når noen som VET DET likevel serverer sånne kommentarer. Endret 22. mai av Mayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #43 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gidder ikke å bry meg. Har ikke ork til det heller. Ingen kapasitet i mitt liv til å håndtere følelsen av fornærmelse. Nei, gidder ganske enkelt ikke. Mulig jeg kan gi et overbærende smil med blankt blikk, fordi jeg gir såpass blanke effen. 30 årene for the win. Starta med største livskrisa til nå. Fire år senere og jeg smiler til livet, selv om det ikke alltid smiler tilbake. Anonymkode: 0a331...e74 Det skal altså ikke være noe punktum der. Anonymkode: 0a331...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. mai #44 Del Skrevet 22. mai Gidder ikke bruke tid på folk som bare må si negative kommentarer på utseende eller kalle folk dumme, så hadde kuttet ut slike. Om fremmede sa noe slikt til meg ville jeg uansett ikke brydd meg, men ansett vedkommende som sosialt dum. Hva folk jeg ikke kjenner og ikke bryr meg om mener om meg blåser jeg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #45 Del Skrevet 22. mai Er lei av å få kommentarer på vekt, og selv om jeg liker å se på meg selv som ei som tåler alt kan jeg fortsatt overtente og analysere kommentarer på både kropp og personlighet. Er også lei av så tynn du er blitt/ flink du er osv. Vet veldig godt hvordan jeg ser ut og skulle ønske familien min var bedre oppdratt. Men har lært meg en teknikk for å flytte fokus og fokusere på noe mer spennende enn bmi, ettervekst og napping av øyenbryn… Anonymkode: 78096...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #46 Del Skrevet 22. mai Kommer an på hvem det er, sier min samboer at jeg er dum kan jeg bli veldig lei meg fordi han betyr mye for meg og vi er veldig nære (han bruker ikke kalle med dum men om han gjorde😅). Syns det med utseende er mest vondt hvis noen treffer noe jeg har komplekser. Anonymkode: c08ea...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #47 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (På 24.2.2019 den 1.38): Jeg har en tvillingsøster, og da jeg var student for noen år siden så satt vi flere i kantinen, også var det ei som lurte på hva tvillingsøsteren min het til fornavn, og da var hun innom facebook-profilen min for å se hvordan hun så ut. Også spør hun, heter hun xxx? Ja sa jeg, også sier hun, "så det var hun som trakk lykkeloddet på utseende ja". Det var første gangen jeg kjente at det knyttet seg i magen, og har aldri sett på meg selv som stygg. Men fy søren den episoden der husker jeg enda, selv om hun sa sikkert sa det for å være morsom. Anonymkode: 26423...709 😳😳😳 Dårlig humor på den dama, hvis det DER var ment å være morsomt! Anonymkode: 8c6d4...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #48 Del Skrevet 22. mai Blir mest fornærmet om noen sier noe om utseende. Fordi utseendet er noe du ikke kan forandre så mye på, du er stuck med det. Heldigvis får jeg sjelden negative kommentarer om utseendet. Om noen sa til meg at jeg er dum, så hadde jeg ikke tatt det til meg, for jeg vet jo at jeg ikke er dum. Mens utseendet er man litt mer usikker på, for man kan ikke vite 100 % sikkert om man er pen eller ikke. Og man vil jo gjerne være pen. Anonymkode: 16d37...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå