Gå til innhold

Fant piller i huset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare presisere at det som stod at sånne piller ikke finnes medfører ikke riktighet. 

 

Anonymkode: 52c70...6ca

Nå nevnte jeg vel også at det faktisk finnes sånne piller, og linket til der de kan kjøpes i samme innlegget.. 😆

Det finnes ikke piller mot møkket vann, er åpningslinja til «lunch i det grønne» låta, som ligger linket i innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for grundig og fornuftig svar. 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

Ikke noe problem. Du må bare se bort fra noen av de flåsete svarene i tråden, problemet ditt er ikke en bagatell og du fortjener å bli tatt seriøst.

Når det er sagt, så er jeg nok enig med de som skriver at det er lurt å ta et skritt tilbake her. Han får deg til å få sterkere angst. Han får deg til å unnskylde deg. Han driver og reduserer deg, og du driver og flytter på grensene dine. Dette er ikke et sunt forhold for deg å være i. Flytt ihvertfall fra hverandre, tenker jeg, og så kan du be ham dokumentere lidelsene sine når dere bor hver for dere. Du trenger å få ham på avstand for å se ting klart.

En ting jeg tror du gjør lurt i å tenke på: Hvem er det som skal definere din virkelighet og hvem du er, er det du eller ham? 

Anonymkode: 36429...74c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anitidep tabbiser kan også brukes som sovemedesin 

Anonymkode: a5ca2...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke bra for deg. Og det går ut over barna også! Det vil ikke bli bedre når man mener at det er DU som gjør feil. Jeg vil anbefale deg å slå opp uten mer begrunnelse enn at du ikke elsker han lenger. Ikke rams opp ting han gjør galt. Da vil han argumentere seg ut av det, og gi DEG skylden. Og du kommer til å ta på deg skylden... Og i verste fall ta han tilbake.........

https://www.psykopaten.info/2015/06/06/psykopat-eller-narsissist-her-er-forskjellen/

Anonymkode: 32064...135

Ts her. Hvordan er det å gjøre det slutt med slike da? Er litt engstelig.. Men det kommer selvsagt ikke til å hindre meg. 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter og unge menn er de som sliter mest når det gjelder psykiske problemer i dagens samfunn, i alle fall er det slik at de er i den gruppen som begår betraktelig flest selvmord i Norge. 

I dagens Norge er det blant mange en inngrodd holdning om at gutter ikke skal gråte. Hvis gutter har uoverensstemmelser med kamerater, er det mange foreldre som bare vil at guttene skal la det prelle av seg. Slike holdninger nytter ikke, men det er nok en liten dråpe i havet av det som utgjør din samboers utfordringer, vil jeg tro.

Jeg tenker at du ikke bør være forhåndsdømmende ovenfor ham. Si at du er der hvis han vil prate, og at du trenger at han er åpen om sine utfordringer i hverdagen også hvis forholdet deres skal være liv laga i lengden. Man må kunne ha tillit og tiltro til hverandre som par, og det går begge veier.

Anonymkode: 136fa...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde nesten blitt kvitt angsten da jeg ble sammen med han, nå har det blitt verre. Gruer meg til å komme hjem fra jobb, håper han ikke er hjemme. Vondt i magen? Ja! Jeg sa noe feil forrige uke (at ungene "kommer til meg på lørdag". Jeg skulle sagt at ungene kommer "til oss" ) og da snakket han ikke til meg på flere dager. Gråt og skalv mye. Ungene merket at jeg reagerte,og spurte hvorfor han ikke sa noe. 

Tenker definitivt at et liv uten han hadde vært en befrielse. Har fått det bedre etter at jeg den siste uka har turt å tenke at jeg faktisk kan gjøre det slutt.. 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

For din egen helse sin del, så bør du gjøre det slutt ASAP.

Anonymkode: 136fa...e12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Hvordan er det å gjøre det slutt med slike da? Er litt engstelig.. Men det kommer selvsagt ikke til å hindre meg. 

Anonymkode: 1bf8c...5bc

Jeg ble dumpet av en slik, så jeg har ikke prøvd å gjøre det slutt selv. Det er uansett bedre å ikke være i et forhold som ødelegger deg!

.

Anonymkode: 32064...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...