Gå til innhold

BEST PROTEIN KUR?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest hjalmarlover

Hvilken er best? Den jeg bruker nå syns jeg ikke gjør jobben...Håret blir stivt og ikke noe nevneverdig bedre,nei.

Var inne på LF å så på forskjellige fra bla annet MOP og Joico K-Pak...Er noen av disse bra?!

Siden jeg har bleket hår er jeg nødt til å ha en god proteinkur som får tilført nok proteiner til håret...Håper på noen tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

ALLE proteinkurer gjør håret stivt, fordi de bygger opp uten å pleie. Derfor må du bruke en fuktighetskur (ala Joico Moisturizer eller Redken All Soft i tillegg til proteinkuren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjalmarlover

Men jeg bruker fuktighetskur- enten All Soft fra redken eller Kanebo allikevell blir håret stivt av proteinkuren. Er absolutt på tide med en ny for den har ikke hjulpet noe i det hele tatt.

Noen tips til noen som funker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjalmarlover

Er inne på LF for å se etter noen jeg kan kjøpe.... Er Redken Extreme rescue Force en proteinkur eller ikke?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er inne på LF for å se etter noen jeg kan kjøpe.... Er Redken Extreme rescue Force en proteinkur eller ikke?!

Jeg har Rescue Force, og synes ikke den er så fantastisk, bortsett fra lukta...Den beste proteinkuren er nok uansett Joico K-Pak. Ellers synes jeg Fudge Dynamite er en bra proteinkur (men lukter ekkelt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjalmarlover

okei...Hadde tenkt å stase på den fra Redken nå jeg da,siden jeg er fornøyd med alt det andre derfra...Men prøver heller den fra Joico. Hvilken fuktighetskur bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hjalmarlover

Kanskje jeg også skulle teste den?! Har ALLTID brukt All Soft fra Redken,men føler at det er på tide med en "fornyelse"...

Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

BTW: kurene fra Joico lukter banan, men lukta blir ikke hengende i håret. Praktisk at de er i tube, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både Redken Rescue Force og Joico K-pak, men foretrekker helt klart Joico. Dessuten liker jeg lukta. Og tube er mye mer praktisk enn den dumme boksen til Redken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjalmarlover

Kan være enig at tube er mer praktisk,ja...

Ser ut som om dere har overbevist meg til å ikke kjøpe nye Redken produkter for en gang skyld!

Gleder meg til å teste det ut! :):):):)

Takk for hjelpen begge to! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...