Infinity Skrevet 26. april 2019 #1921 Del Skrevet 26. april 2019 1 time siden, Baresierdet skrev: Ja det er to sider av en sak. Og vi har kun hørt kvinnenes side. Jeg sier at det jeg har sett av bevis kommer Ørjan til gode, og dermed er troverdigheten i hans retning. Til eventuelle nye bevis blir lagt frem. Hvorfor Ørjan har vist meg noe som helst, må du nesten spørre han om. Det har jeg ikke tenkt å spekulere noe særlig over 🙂 men jeg kan ikke si at jeg vet alle sider i denne saken, men det jeg selv har sett med egne øyne gjør at jeg velger å stole på Ørjan og det han sier 🙂 Hvis du har rett i din teori. Hvis det er sånn, at det har vært uskyldig moro fra Ørjan sin side men disse damene har følt det som trakassering burde noen opplyse Ørjan om måten han skriver på. Og fortelle han hvorfor de føler det slik så Ørjan har en mulighet til å rette opp sine feil, ikke beskylde han for drit han tror er uskyldig moro. Selv om min personlig erfaring tilsier at Ørjan skriver på en ordentlig og ryddig måte, aldri vært pågående eller ekkel med meg den lille perioden jeg har snakket med han. Så jeg er overbevist om at teorien din er feil dessverre. Det var jo dumt at Ørjan ikke dokumenterte noe ovenfor meg da jeg kontaktet han . Jeg kan jo oppfordre han her da å sende meg samme informasjon som @Justsaying og @Baresierdet har fått tilsendt. Nå har jo han muligheten til å kontakte meg på snap. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knope Skrevet 26. april 2019 #1922 Del Skrevet 26. april 2019 «Nyttige idioter» er jo et populært begrep i enkelte leire, og selv om det er trist tematikk i denne tråden er det en slags underholdningsverdi i staminaen deres. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1923 Del Skrevet 27. april 2019 4 hours ago, Justsaying said: Hvorfor i all verden skal hen eller jeg eller noen legge frem dokumentasjon? Fordi de her har gjort det? Nei! Ikke et eneste bevis på at Ørjan har gjort noe mot noen, så i teorien er alt som står her spekulativt og udokumentert Man kan bevise at man ikke har trakassert noen ved feks at en kvinne oppmuntrer til kontakt, flørt og/eller bilder. Er det innviklet å skjønne? Man kan ikke bevise trakassering ved å skrive ned: Jeg skal ta deg i rompa med en agurk, og kalle det trakassering hvis man feks selv har skrevet: hva skulle du gjort med meg nå hvis jeg var hos deg? Selv om man fjerner sin del av samtalen så er det ikke en riktig fremstilling av saken? Trenger du noe mer enn Ørjans ord? Han sier det selv. Han har oppført seg som en jævla stor gris, vært ufin og ekkel. Utvist upassende oppførsel. Dette mot flere kvinner. Slå opp seksuell trakassering i ordboka. Og slutt med slutshamingen av jenter og kvinner, som du har drevet med gjennom hele tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1924 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) 3 hours ago, Baresierdet said: Ja han har innrømmet at han var utro mot kona si. Det betyr ikke at det var trakassering av den grunn. Du glemte å sitere han på at han må ta avstand fra handlinger han ikke har gjort. Så det betyr vel at han er uskyldig i noe. Spørsmålet er hva? Siterer her Ørjan Burøe igjen, og antar dette ikke kan slettes som spekulasjoner. -Det er jeg som må stå til ansvar for at jeg har vært en jævla stor gris. -Jeg har vært veldig direkte med disse jentene. -Hvis det er noen som føler seg trakassert av meg så skal du tørre stå frem og du skal bli hørt. Jeg skal ta fullt ansvar for mine handlinger og oppførsel. ——- Jeg tar fullt ansvar for det jeg har gjort. Jeg forstår at den unnskyldningen jeg ga ikke gjorde annet enn å gi ny fornærmelse. Minimaliserte noe som var sårt og vondt for andre. Jeg vet at min taushet rundt dette har såret ekstra og gitt feil inntrykk. Jeg var ikke oppriktig og jeg gjorde urett mot flere. Det var en stor feil. Feil gjort av et dårlig menneske. Men jeg er ikke han jeg var. Jeg er ikke han egoistiske grisen som satt andre i forlegenhet, sendte grisemeldinger til opptatte kvinner eller objektifiserte kvinner. Når jeg ser tilbake på den personen jeg har vært så forstår jeg jo at mine tidligere venner, kollegaer, samarbeidspartnere ikke kunne fordra meg og at de hatet meg. Hvilken gift mann sender sexmeldinger til dama til en god venn og kollega? Fortjener han tilgivelse overhode? Jeg har enda ikke tilgitt meg selv. Jeg har fått meldinger fra damer jeg har såret og som har hatt det vondt på grunn av meg. På grunn av noe jeg har gjort som har vært feil. Feil jeg aldri skal gjøre igjen og aldri burde ha gjort. Ord kan ikke beskrive den anger jeg føler og den enorme skyldfølelse jeg har. Jeg har tatt dette oppgjøret med meg selv og det går ikke en dag uten at jeg tenker på de jeg har såret. Jeg angrer fra dypet av sjela mi.» Endret 27. april 2019 av Bollapinnsvin103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1925 Del Skrevet 27. april 2019 4 hours ago, FotbaIlflua said: Du påstår at ØB er uskyldig og at ofrene som har stått fram, lyver. Du begrunner påstandene dine med at du har sett bevis for at ØB snakker sant, og dermed automatisk at ofrene lyver. Mitt første spørsmål er da; hvordan kan det ha seg at ØB viser deg, en random fremmed, dokumentasjon? Mitt andre spørsmål; vet du at det er to sider av en sak? Ikke en riktig og en feil? Feks mobbing defineres av at en part føler seg mobbet. Mobberen trenger ikke engang å være klar over at det oppfattes slik. Mobbing er det likevel. Seksuell trakassering er mye det samme. Uskyldig moro for en part, ubehagelige og uønskede tilnærmelser for den andre part. Uavhengig av hvor mye dokumentasjon ØB legger fram, kan han aldri dokumentere følelsene til disse jentene som har stått fram. 👏🏼👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1926 Del Skrevet 27. april 2019 3 hours ago, Firestone said: «Hvilken gift mann sender sex-meldinger til dama til en god venn og kollega? Fortjener han tilgivelse overhodet? Jeg har enda ikke tilgitt meg selv, skriver han videre.» https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/kjendis/manageren-brot-med-buroe/70800100/amp «Burøe forteller at han hadde en dårlig periode og var ufin mot flere kvinner.» https://www.nettavisen.no/livsstil/orjan-buroe-(44)-beklager-oppforselen-sin-overfor-flere-kvinner/3423592039.html 👆🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1927 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) 9 hours ago, Oida said: Men det at helten din har gått ut i media å innrømmet å ha vært en drittsekk mot kvinner, det svekker i dine øyne troverdigheten til kvinner som har opplevd drittsekk oppførselen? @Baresierdet? Endret 27. april 2019 av Bollapinnsvin103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1928 Del Skrevet 27. april 2019 5 hours ago, Justsaying said: Hvorfor i all verden skal hen eller jeg eller noen legge frem dokumentasjon? Fordi de her har gjort det? Nei! Ikke et eneste bevis på at Ørjan har gjort noe mot noen, så i teorien er alt som står her spekulativt og udokumentert Man kan bevise at man ikke har trakassert noen ved feks at en kvinne oppmuntrer til kontakt, flørt og/eller bilder. Er det innviklet å skjønne? Man kan ikke bevise trakassering ved å skrive ned: Jeg skal ta deg i rompa med en agurk, og kalle det trakassering hvis man feks selv har skrevet: hva skulle du gjort med meg nå hvis jeg var hos deg? Selv om man fjerner sin del av samtalen så er det ikke en riktig fremstilling av saken? Jeg har fått meldinger fra damer jeg har såret og som har hatt det vondt på grunn av meg. På grunn av noe jeg har gjort som har vært feil. Feil jeg aldri skal gjøre igjen og aldri burde ha gjort. Ord kan ikke beskrive den anger jeg føler og den enorme skyldfølelse jeg har. Jeg har tatt dette oppgjøret med meg selv og det går ikke en dag uten at jeg tenker på de jeg har såret. Jeg angrer fra dypet av sjela mi.» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 27. april 2019 #1929 Del Skrevet 27. april 2019 12 minutter siden, Bollapinnsvin103 skrev: Siterer her Ørjan Burøe igjen, og antar dette ikke kan slettes som spekulasjoner. -Det er jeg som må stå til ansvar for at jeg har vært en jævla stor gris. -Jeg har vært veldig direkte med disse jentene. -Hvis det er noen som føler seg trakassert av meg så skal du tørre stå frem og du skal bli hørt. Jeg skal ta fullt ansvar for mine handlinger og oppførsel. ——- Jeg tar fullt ansvar for det jeg har gjort. Jeg forstår at den unnskyldningen jeg ga ikke gjorde annet enn å gi ny fornærmelse. Minimaliserte noe som var sårt og vondt for andre. Jeg vet at min taushet rundt dette har såret ekstra og gitt feil inntrykk. Jeg var ikke oppriktig og jeg gjorde urett mot flere. Det var en stor feil. Feil gjort av et dårlig menneske. Men jeg er ikke han jeg var. Jeg er ikke han egoistiske grisen som satt andre i forlegenhet, sendte grisemeldinger til opptatte kvinner eller objektifiserte kvinner. Når jeg ser tilbake på den personen jeg har vært så forstår jeg jo at mine tidligere venner, kollegaer, samarbeidspartnere ikke kunne fordra meg og at de hatet meg. Hvilken gift mann sender sexmeldinger til dama til en god venn og kollega? Fortjener han tilgivelse overhode? Jeg har enda ikke tilgitt meg selv. Jeg har fått meldinger fra damer jeg har såret og som har hatt det vondt på grunn av meg. På grunn av noe jeg har gjort som har vært feil. Feil jeg aldri skal gjøre igjen og aldri burde ha gjort. Ord kan ikke beskrive den anger jeg føler og den enorme skyldfølelse jeg har. Jeg har tatt dette oppgjøret med meg selv og det går ikke en dag uten at jeg tenker på de jeg har såret. Jeg angrer fra dypet av sjela mi.» Ja hva han har skrevet og sagt må han nesten stå for selv. Han har sagt han var en dritt, og det har han nok rett i dessverre. Mot Marna var han et forferdelig menneske. Jeg kan føle det hun følte da hun fikk dette slengt i fanget. Det kan godt hende det sitter noen der ute som føler seg tråkket på av Ørjan, men åssen samtalene mellom de har foregått vet kun de to. Og så lenge det ikke foreligger bevis så velger jeg fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan, for han svarer ordentlig og ryddig uten å angripe hver eneste som kommer med litt kritiske spørsmål, eller kritikk generelt! Og han er tvunget til å beskytte varslerene, på lik linje som Giske var. At det sitter mennesker på kg og bretter ut om historiene sine om Ørjan, ja, kan godt hende at enkelte snakker sant. Men jeg synes det er merkelig valg og merkelig sted å dele det. Eneste menneske jeg har hatt en ordentlig diskusjon med her inne, men likevel uenig med er @MildeMarie. Jeg følte at selvom vi var uenige så tok hun seg tid til å prøve å forstå hva jeg mente, selv om hun ikke var enig. Jeg tror også at de som prøver å få denne tråden stengt er de som til stadigheter sier at andre prøver å få den slettet forresten. Det er ikke i min interesse at denne tråden blir fjernet! Vi kan godt være uenige, men feilaktig påstander og løgn vil jeg ikke bli beskyldt for. Jeg sitter ikke å er frekke med noen her inne, og beskylder heller ingen for løgn! Så vil heller ikke at noen skal være spydige og beskylde meg for ting heller. Jeg sier hva jeg TROR og MENER, som alle andre her inne! Nok en gang, sannheten kommer for en dag, for det gjør den alltid. Og har jeg tatt feil i noe av det jeg har trodd eller ment, skal jeg være den første som innrømmer det 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 27. april 2019 #1930 Del Skrevet 27. april 2019 6 minutter siden, Baresierdet said: Ja hva han har skrevet og sagt må han nesten stå for selv. Han har sagt han var en dritt, og det har han nok rett i dessverre. Mot Marna var han et forferdelig menneske. Jeg kan føle det hun følte da hun fikk dette slengt i fanget. Det kan godt hende det sitter noen der ute som føler seg tråkket på av Ørjan, men åssen samtalene mellom de har foregått vet kun de to. Og så lenge det ikke foreligger bevis så velger jeg fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan, for han svarer ordentlig og ryddig uten å angripe hver eneste som kommer med litt kritiske spørsmål, eller kritikk generelt! Og han er tvunget til å beskytte varslerene, på lik linje som Giske var. At det sitter mennesker på kg og bretter ut om historiene sine om Ørjan, ja, kan godt hende at enkelte snakker sant. Men jeg synes det er merkelig valg og merkelig sted å dele det. Eneste menneske jeg har hatt en ordentlig diskusjon med her inne, men likevel uenig med er @MildeMarie. Jeg følte at selvom vi var uenige så tok hun seg tid til å prøve å forstå hva jeg mente, selv om hun ikke var enig. Jeg tror også at de som prøver å få denne tråden stengt er de som til stadigheter sier at andre prøver å få den slettet forresten. Det er ikke i min interesse at denne tråden blir fjernet! Vi kan godt være uenige, men feilaktig påstander og løgn vil jeg ikke bli beskyldt for. Jeg sitter ikke å er frekke med noen her inne, og beskylder heller ingen for løgn! Så vil heller ikke at noen skal være spydige og beskylde meg for ting heller. Jeg sier hva jeg TROR og MENER, som alle andre her inne! Nok en gang, sannheten kommer for en dag, for det gjør den alltid. Og har jeg tatt feil i noe av det jeg har trodd eller ment, skal jeg være den første som innrømmer det 🙂 Dette blir for dumt. Han er ikke så opptatt av å beskytte varslerne når han sender advokat og manager etter de, og heier på dere som sitter her og sprer løgner om de resterende varslerne. Ærlig talt. Og du kan ikke backtracke og si du sier kun ting du «tror og mener» og ikke beskylder noen for løgn, for det har du. Dere har flere ganger nektet for at visse uttalelser fra andre her ikke stemmer, uten å kunne vite det. (Ref : anmeldelser f.eks) I likhet med deg som synes det er så rart at flere vil dele opplevelsene sine sammen, synes jeg det er pussig at du bruker så uendelig mye tid på å krangle om en mann du påstår du ikke kjenner - er det virkelig vi som er problemet her? Vi ønsker å snakke sammen om noe som har skjedd flere av oss - mens dere kommer inn og sier det er løgn og lite troverdig. Veldig rart å bruke hver eneste dag på å sitte her inne og sloss for en fyr dere ikke har noe med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 27. april 2019 #1931 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) 21 minutter siden, juoigi skrev: Dette blir for dumt. Han er ikke så opptatt av å beskytte varslerne når han sender advokat og manager etter de, og heier på dere som sitter her og sprer løgner om de resterende varslerne. Ærlig talt. Og du kan ikke backtracke og si du sier kun ting du «tror og mener» og ikke beskylder noen for løgn, for det har du. Dere har flere ganger nektet for at visse uttalelser fra andre her ikke stemmer, uten å kunne vite det. (Ref : anmeldelser f.eks) I likhet med deg som synes det er så rart at flere vil dele opplevelsene sine sammen, synes jeg det er pussig at du bruker så uendelig mye tid på å krangle om en mann du påstår du ikke kjenner - er det virkelig vi som er problemet her? Vi ønsker å snakke sammen om noe som har skjedd flere av oss - mens dere kommer inn og sier det er løgn og lite troverdig. Veldig rart å bruke hver eneste dag på å sitte her inne og sloss for en fyr dere ikke har noe med å gjøre. Jeg sa vel at Ørjan selv sa at han ikke hadde blitt anmeldt. Hva @Justsaying sa om yrkeshemmeligheter osv som dere har hengt dere så opp i, må dere nesten ta med henne. Jeg sa da også at jeg ikke trodde det hadde kommet noen anmeldelser, fordi media ville plukket det opp. Så bekreftet Ørjan at han ikke var anmeldt. Jeg visste lite om at Ørjan sitter å heier på meg/oss. For det er ganske likegyldig for meg hva Ørjan eller dere mener om det jeg skriver. For jeg har rett til å ha min egen formening om saken 👏🏼 Jeg er for rettferdighet, det sa jeg lenge før jeg idet heletatt hadde en dialog med Ørjan. Jeg synes det er feil å sette noen i gapestokk for beskyldninger som man vet lite om. Og før man har hørt begge sider av saken. Så nei, jeg har aldri beskyldt noen for løgn. At jeg ikke tror på det noen sier, fordi jeg ikke har sett bevis betyr ikke at de lyver. Jeg er opptatt av å få frem sannheten, ikke rettferdiggjøre dårlig oppførsel. At noen er uenige eller stiller spørsmål ved ting betyr ikke at man ikke kan diskutere på saklig nivå, men det nivået har vi tråkket over forlengst. Nå har enkelte her inne fått et hat for meg, og det bryr meg egentlig ikke. Men det ødelegger diskusjonen, som dere så gjerne vil ha! Jeg vet ikke på hvilket grunnlag Ørjan valgte å sende advokat eller manageren etter noen så det kan jeg ikke kommentere. Endret 27. april 2019 av Baresierdet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1932 Del Skrevet 27. april 2019 51 minutter siden, Baresierdet said: Ja hva han har skrevet og sagt må han nesten stå for selv. Han har sagt han var en dritt, og det har han nok rett i dessverre. Mot Marna var han et forferdelig menneske. Jeg kan føle det hun følte da hun fikk dette slengt i fanget. Det kan godt hende det sitter noen der ute som føler seg tråkket på av Ørjan, men åssen samtalene mellom de har foregått vet kun de to. Og så lenge det ikke foreligger bevis så velger jeg fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan, for han svarer ordentlig og ryddig uten å angripe hver eneste som kommer med litt kritiske spørsmål, eller kritikk generelt! Og han er tvunget til å beskytte varslerene, på lik linje som Giske var. At det sitter mennesker på kg og bretter ut om historiene sine om Ørjan, ja, kan godt hende at enkelte snakker sant. Men jeg synes det er merkelig valg og merkelig sted å dele det. Eneste menneske jeg har hatt en ordentlig diskusjon med her inne, men likevel uenig med er @MildeMarie. Jeg følte at selvom vi var uenige så tok hun seg tid til å prøve å forstå hva jeg mente, selv om hun ikke var enig. Jeg tror også at de som prøver å få denne tråden stengt er de som til stadigheter sier at andre prøver å få den slettet forresten. Det er ikke i min interesse at denne tråden blir fjernet! Vi kan godt være uenige, men feilaktig påstander og løgn vil jeg ikke bli beskyldt for. Jeg sitter ikke å er frekke med noen her inne, og beskylder heller ingen for løgn! Så vil heller ikke at noen skal være spydige og beskylde meg for ting heller. Jeg sier hva jeg TROR og MENER, som alle andre her inne! Nok en gang, sannheten kommer for en dag, for det gjør den alltid. Og har jeg tatt feil i noe av det jeg har trodd eller ment, skal jeg være den første som innrømmer det 🙂 Du skal ha det til at du er så god og «rettferdig», men klarer ikke det enkleste. Å se at uttalelser som f.eks denne, som er noe du har drevet med gjennom hele tråden, slutshamer kvinner og jenter som har opplevd trakassering, eller rett og slett bare grisete oppførsel. «Det kan godt hende det sitter noen der ute som føler seg tråkket på av Ørjan, men åssen samtalene mellom de har foregått vet kun de to. Og så lenge det ikke foreligger bevis så velger jeg fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan». Og her må du vennligst oppklare. Akkurat hva menes med din uttalelse «jeg velger fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan». Ørjan Burøe har selv innrømmet å ha vært en jævla gris, en drittsekk. Han innrømmer og forteller selv at han har vært ufin mot flere kvinner. For direkte, ufin, ekkel. Du forstår at ved å si du gir din troverdighet til Ørjan også må erkjenne de fakta over? For jeg tror de fleste her mener det ser ut til at du og denne andre brukeren ikke forstår, noe så enkelt som at dere må godta og erkjenne disse fakta. Nettopp for å kunne delta i en rettferdig og ryddig debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 27. april 2019 #1933 Del Skrevet 27. april 2019 14 minutter siden, Bollapinnsvin103 skrev: Du skal ha det til at du er så god og «rettferdig», men klarer ikke det enkleste. Å se at uttalelser som f.eks denne, som er noe du har drevet med gjennom hele tråden, slutshamer kvinner og jenter som har opplevd trakassering, eller rett og slett bare grisete oppførsel. «Det kan godt hende det sitter noen der ute som føler seg tråkket på av Ørjan, men åssen samtalene mellom de har foregått vet kun de to. Og så lenge det ikke foreligger bevis så velger jeg fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan». Og her må du vennligst oppklare. Akkurat hva menes med din uttalelse «jeg velger fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan». Ørjan Burøe har selv innrømmet å ha vært en jævla gris, en drittsekk. Han innrømmer og forteller selv at han har vært ufin mot flere kvinner. For direkte, ufin, ekkel. Du forstår at ved å si du gir din troverdighet til Ørjan også må erkjenne de fakta over? For jeg tror de fleste her mener det ser ut til at du og denne andre brukeren ikke forstår, noe så enkelt som at dere må godta og erkjenne disse fakta. Nettopp for å kunne delta i en rettferdig og ryddig debatt. Jeg har aldri påstått at jeg er god og rettferdig. Jeg sier jeg er for rettferdighet. nå har jeg prøvd å forklare meg opptil flere ganger, men det vil ikke forståes så da er det bedre å si seg enig om å være uenig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1934 Del Skrevet 27. april 2019 43 minutter siden, Baresierdet said: Jeg har aldri påstått at jeg er god og rettferdig. Jeg sier jeg er for rettferdighet. nå har jeg prøvd å forklare meg opptil flere ganger, men det vil ikke forståes så da er det bedre å si seg enig om å være uenig. Jeg spør igjen, ettersom jeg fortsatt ikke forstår. Ørjan Burøe har selv innrømmet å ha vært en jævla gris, en drittsekk. Han innrømmer og forteller selv at han har vært ufin mot flere kvinner. For direkte, ufin, ekkel. Så hva mener du med din uttalelse «jeg velger fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan». Kan du vennligst forklare? Og nå håper jeg ikke Kvinneguiden sletter dette som brukerdebatt. Det må være lov å stille hverandre denne type spørsmål. To brukere i tråden har uke etter uke erkjent at de velger å tro på Ørjan. Men Ørjan er jo den som selv har innrømmet ekkel og grisete oppførsel. Så man lurer på hva som er hensikten med å bagatellisere eller gi kvinnene skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 27. april 2019 #1935 Del Skrevet 27. april 2019 1 time siden, juoigi skrev: Dette blir for dumt. Han er ikke så opptatt av å beskytte varslerne når han sender advokat og manager etter de, og heier på dere som sitter her og sprer løgner om de resterende varslerne. Ærlig talt. Og du kan ikke backtracke og si du sier kun ting du «tror og mener» og ikke beskylder noen for løgn, for det har du. Dere har flere ganger nektet for at visse uttalelser fra andre her ikke stemmer, uten å kunne vite det. (Ref : anmeldelser f.eks) I likhet med deg som synes det er så rart at flere vil dele opplevelsene sine sammen, synes jeg det er pussig at du bruker så uendelig mye tid på å krangle om en mann du påstår du ikke kjenner - er det virkelig vi som er problemet her? Vi ønsker å snakke sammen om noe som har skjedd flere av oss - mens dere kommer inn og sier det er løgn og lite troverdig. Veldig rart å bruke hver eneste dag på å sitte her inne og sloss for en fyr dere ikke har noe med å gjøre. Hvorfor tror du at de opplysningene vi har om at varslerne etc nødvendigvis kommer bare fra Ørjan? For dere er jo tatt i løgn på løgn her inne også, så hvorfor skal man tro på at dere er ofre for noe når dere samtidig dokumentert lyver her inne? Og hvis noen som helst hadde hatt bevis her så hadde de lagt det frem, nettopp fordi dere ville ha slengt det i fjeset vårt at vi tar feil - da hadde dere sluppet å skrive flere hundre innlegg hvor dere desperat prøver å finne ut hvorfor vi støtter Ørjan. Ønsker å snakke sammen om det som har skjedd? Virkelig? Gå på cafe!!! Man sitter ikke offentlig og drittkaster ting som ikke er dokumentert en eneste gang og forventer at man skal bli trodd. Og når man ser løgner bli avslørt mens dere sitter her og «bare vil snakke sammen» så er det vel ganske tydelig at dere egentlig bare vil få mest mulig dritt på mannen. Jeg hadde betvilt Ørjan hvis noen av dere la frem bevis for at det har skjedd alvorlige ting, om feks damen til Vidar selv sto frem selv og sa hun var trakassert istedetfor at en fyr påstår hun var krenket eller hvis noen fortalte meg hvorfor det skal være logisk å tro på noen som har løyet beviselig. Du er ikke truet av elden, eller noen. Men det er sannelig mange som kommer med trusler her om hvordan karrieren til Ørjan skal bli ødelagt osv. Og denne tråden og forsøket på å gå til media med påstander er et godt eksempel på hvordan dere har prøvd desperat å ramme en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 27. april 2019 #1936 Del Skrevet 27. april 2019 4 minutter siden, Bollapinnsvin103 skrev: Jeg spør igjen, ettersom jeg fortsatt ikke forstår. Ørjan Burøe har selv innrømmet å ha vært en jævla gris, en drittsekk. Han innrømmer og forteller selv at han har vært ufin mot flere kvinner. For direkte, ufin, ekkel. Så hva mener du med din uttalelse «jeg velger fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan». Kan du vennligst forklare? Og nå håper jeg ikke Kvinneguiden sletter dette som brukerdebatt. Det må være lov å stille hverandre denne type spørsmål. To brukere i tråden har uke etter uke erkjent at de velger å tro på Ørjan. Men Ørjan er jo den som selv har innrømmet ekkel og grisete oppførsel. Så man lurer på hva som er hensikten med å bagatellisere eller gi kvinnene skyld. Gris, drittsekk, ufin : ja! Hva i alle dager med disse ordene er ensbetydende med å trakassere?? Disse ordene er vel en del av negativ oppførsel men det er vel ikke bare trakassører som er drittsekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1937 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) ... Endret 27. april 2019 av Bollapinnsvin103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1938 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) 27 minutter siden, Justsaying said: Gris, drittsekk, ufin : ja! Hva i alle dager med disse ordene er ensbetydende med å trakassere?? Disse ordene er vel en del av negativ oppførsel men det er vel ikke bare trakassører som er drittsekker? Burøe omtaler seg selv som «en jævla idiot», og ser nå positivt på Metoo-bølgen som også skyllet over ham selv. Føler ikke du svarte meg på spørsmålet mitt. Selv om det ikke var rettet til deg, så antar jeg dere deler samme mening (?), iallefall fra ditt ståsted. Legger ved spm. og håper på et saklig og utfyllende svar Ørjan Burøe har selv innrømmet å ha vært en jævla gris, en drittsekk. Han innrømmer og forteller selv at han har vært ufin mot flere kvinner. For direkte, ufin, ekkel. Så hva mener du med din uttalelse «jeg velger fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan». Kan du vennligst forklare? Endret 27. april 2019 av Bollapinnsvin103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 27. april 2019 #1939 Del Skrevet 27. april 2019 3 hours ago, Bollapinnsvin103 said: Burøe omtaler seg selv som «en jævla idiot», og ser nå positivt på Metoo-bølgen som også skyllet over ham selv. Føler ikke du svarte meg på spørsmålet mitt. Selv om det ikke var rettet til deg, så antar jeg dere deler samme mening (?), iallefall fra ditt ståsted. Legger ved spm. og håper på et saklig og utfyllende svar Ørjan Burøe har selv innrømmet å ha vært en jævla gris, en drittsekk. Han innrømmer og forteller selv at han har vært ufin mot flere kvinner. For direkte, ufin, ekkel. Så hva mener du med din uttalelse «jeg velger fortsatt å gi min troverdighet til Ørjan». Kan du vennligst forklare? @Justsaying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 27. april 2019 #1940 Del Skrevet 27. april 2019 Ørjan. Sov litt nå. Så kan du bruke kvelden på å skrive noen dårlige vitser til det neste showet ditt og snappe litt om privatlivet til barna dine utover kvelden. Stakkars Marna. Hun er for trofast for sitt eget beste, det er helt klart. Hun fortjener virkelig noe bedre enn en halvkjent kar som knuller rundt, trakkaserer dem som ikke vil knulle han og spiller offer når oppførselen hans slår tilbake på han. Jeg trodde bare det var barn som spilte offer når de ble konfrontert med dårlig oppførsel. Men Ørjan Burøe er vel bare en liten gutt i en voksen kropp med hipsterskjegg og en ekstrem kjønnsdrift. 😂 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg