Gå til innhold

Om kjæresten spør hvor mange sexpartnere en har hatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svarer du ærlig?😊 Her spurte han meg for et par uker siden og jeg ble paff. Har hatt et svært aktivt singelliv, men har alltid brukt kondom. Har hatt flere singelperioder, ergo flere partnere enn han. 

Jeg valgte å ikke oppgi antallet... 

 

Anonymkode: d8a8c...3a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa bare at jeg syntes det er unødvendig å vite om hverandre. Case closed. 

Anonymkode: 590e5...ab1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kvinnene som spør. Og jeg ganger alltid svaret deres med 3 😄

Anonymkode: e706a...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Vi har snakket om det, men det er ikke noe problem for meg. Har ikke noe å skjule når jeg aldri har gjort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å tulle det bort, da jeg ikke skjønner poenget med det, ingenting godt kommer utav det uansett.
Svarer ærlig dersom hun skulle insistere veldig.

Jeg har null interesse av å vite hvor mange menn ei jente har hatt sex med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet alt om hverandre. Alt lagt på bordet. Jeg har ingenting å skjule eller skjemmes over så vi vet hverandres antall ( som er veldig lavt siden vi møttes på videregående) :)

Anonymkode: 4b766...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si det, om du har mistanke om at han ikke har vært med så mange som deg. Menn er kompetative og bare horestempler/blir usikker om dama har vært med flere en dem selv.

Anonymkode: 8ba9a...d5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvilke personer som spør om sånt. Hva vil de med den opplysningen? Har aldri fått spørsmålet og har aldri lurt på det selv. Hadde blitt veldig paff om jeg ble spurt, og hadde nok blitt litt skeptisk.. Og ihverfall ikke svart. Det handler ikke om å skjule. Det handler om respekt. En deler det som er viktig. Antall sexpartnere er ikke det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å svare ærlig, på samme måte som samboer (antageligvis) har svart ærlig. Jeg har ikke noe å skjule. 

Men hvis partneren din er veldig sjalu av seg, kan det bli problematisk at du plutselig dumper ut med at du har hatt 35 partnere før han, liksom... 

Anonymkode: 5fe6d...de0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svarer du ærlig?😊 Her spurte han meg for et par uker siden og jeg ble paff. Har hatt et svært aktivt singelliv, men har alltid brukt kondom. Har hatt flere singelperioder, ergo flere partnere enn han. 

Jeg valgte å ikke oppgi antallet... 

 

Anonymkode: d8a8c...3a4

Ta en liten hvit løgn. Har du hatt sex med 40 menn, så sier du 39 i stedet for. 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SoWhat? skrev:

Skjønner ikke hvilke personer som spør om sånt. Hva vil de med den opplysningen? Har aldri fått spørsmålet og har aldri lurt på det selv. Hadde blitt veldig paff om jeg ble spurt, og hadde nok blitt litt skeptisk.. Og ihverfall ikke svart. Det handler ikke om å skjule. Det handler om respekt. En deler det som er viktig. Antall sexpartnere er ikke det. 

Har blitt spurt om det. Han ville også vite detaljer. Dette ble brukt til å lage et skeivhetsforhold i menneskeverd, så han kunne bruke mot meg i konflikter. Jeg vil IKKE anbefale å fortelle dette. Si han ikke har noe med det på en saklig og fin måte. Presisere gjerne at det ikke er mange. Observer reaksjonen og følg magefølelsen på om noe er "off".

Anonymkode: b7da9...093

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig å være nysgjerrig på partnerens fortid, like naturlig som det er for andre å ikke være det. Ikke noe å hisse seg opp over. Jeg svarer ærlig på det spørsmålet som på alle andre spørsmål. Men det er selvfølgelig helt greit å ikke svare også. 

Jeg har ligget med såpass mange at når jeg skriver det her inne får jeg kjeft av minst én "medsøster", men det har ikke vært noe problem å fortelle det de gangene jeg har blitt spurt. 

Anonymkode: 34732...af1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen interesse av å fortelle personale ting til en kjæreste.

Anonymkode: 626c8...9d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spør aldri, men om hun spør sier jeg at jeg ikke bruker spørre om ting jeg egentlig ikke vil vite. Så sier jeg at jeg har ligget med mange nok til at jeg ikke føler for å ligge med flere, bare henne, og at jeg er glad for det, for det hadde vært en kjip følelse å ha sammen med henne. Jeg vil ha full fokus på henne, oppriktig, og det føler jeg at jeg har.

Jeg ikke vet helt nøyaktig hvor mange jeg har ligget med, noe som ble et mål i tidlig 20år når ei helt spesiell dame fikk vite hvor mange jeg hadde ligget med, og etter det bare anså seg som et nummer i rekken. Jeg måtte ha bort oversikten og sluttet å holde tellinga, gikk bevisst inn for å ikke føre regnskap, så har et slags anslag. Det er diffust nok. Har prøvd telle over i ettertid, men glemmer en og to og tre, kommer på senere og glemmer noen andre. Det ødela veldig mye og gikk etterhvert skeis med denne dama pga hun ikke klarte se forbi dette tallet. Lesson learned. Forteller det aldri igjen!

Vil heller ikke vite hvor mange hun har ligget med, det får bare en automatisk størrelsesorden i hodet mitt som ikke er positiv, og gjør at jeg enten føler hun har mer erfaring enn meg, eller mindre, som gjør meg redd for at hun skal søke mot flere. Jeg setter pris på nykjerrigheten og erfaringene hun har med seg inn i forholdet. Er storfornøyde begge to, og enige om at vi et et supert team på å utvikle oss seksuelt sammen😍

Anonymkode: a3565...311

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svarer du ærlig?😊 Her spurte han meg for et par uker siden og jeg ble paff. Har hatt et svært aktivt singelliv, men har alltid brukt kondom. Har hatt flere singelperioder, ergo flere partnere enn han. 

Jeg valgte å ikke oppgi antallet... 

 

Anonymkode: d8a8c...3a4

Nei, jeg ville stusset fælt hvorfor han ville vite det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt spurt om det. Han ville også vite detaljer. Dette ble brukt til å lage et skeivhetsforhold i menneskeverd, så han kunne bruke mot meg i konflikter. Jeg vil IKKE anbefale å fortelle dette. Si han ikke har noe med det på en saklig og fin måte. Presisere gjerne at det ikke er mange. Observer reaksjonen og følg magefølelsen på om noe er "off".

Anonymkode: b7da9...093

Dette. Man må være forsiktig med å fortelle menn sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...