Gå til innhold

Liten penis, dumpegrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Viss dette er såpass viktig for deg, så er det dumpegrunn for deg. En ærlig sak det. Du er ikke noe dårlig menneske av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars mann. Tenk bli dumpet p.g.a.noen centimetre. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar frem dildo. Jeg har kun fått positive reaksjoner på det. Menn vet jo at penis ofte ikke er nok alene.

Anonymkode: 81539...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar frem dildo. Jeg har kun fått positive reaksjoner på det. Menn vet jo at penis ofte ikke er nok alene.

Anonymkode: 81539...b24

Det er helt riktig! Tror mange menn liker litt eksperimentering. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en trønder med en monster kuk. Den var seriøst 35 cm. Eller noe, Jeg fikk den ikke inn og han spurte om jeg var Jomfru mens vi prøvde å ha oss. 😂 måte seff abryte sexen. .heller for liten en for stor hva hvis den tar liv av deg?

Anonymkode: 22927...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datet en trønder med en monster kuk. Den var seriøst 35 cm. Eller noe, Jeg fikk den ikke inn og han spurte om jeg var Jomfru mens vi prøvde å ha oss. 😂 måte seff abryte sexen. .heller for liten en for stor hva hvis den tar liv av deg?

Anonymkode: 22927...dc6

Enig, Selv om jeg neppe tror den var 35. Det er stort som en hest. Er den veldig liten kan han bruke en hul strap-on har jeg blitt fortalt. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri opplevd en for liten, men hadde nok ikke klart å leve med en som har mikropenis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, pessimistisk skrev:

Har aldri opplevd en for liten, men hadde nok ikke klart å leve med en som har mikropenis

Nei, en viss grense er det alltid for alt. En liten som en middels tomeltott ville nok skapt problemer. Men det var vel ikke en slik ts mente. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en viss grense er det alltid for alt. En liten som en middels tomeltott ville nok skapt problemer. Men det var vel ikke en slik ts mente. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Ja forstår det :) Men jeg vet egentlig ikke hvor jeg hadde satt grensa. Er ikke sånn veldig fiksert på penisstørrelser, men det kan godt være at en liten penis(som ikke er mikropenis) hadde vært problematisk for meg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pessimistisk skrev:

Ja forstår det :) Men jeg vet egentlig ikke hvor jeg hadde satt grensa. Er ikke sånn veldig fiksert på penisstørrelser, men det kan godt være at en liten penis(som ikke er mikropenis) hadde vært problematisk for meg også. 

Ja, en nogenlunde normal er vel best  

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel jeg hatt maks uflaks, som har datet 4 menn, som hadde mikropenis, de var mellom 4-5 cm. Og da har jeg dumpet de etterpå, det er bare for lite dessverre. Men jeg var sammen med en mann med 10 cm penis, i 1 år, og vi hadde mye bra sex. Det som er mer komisk, er at etter min uflaks med disse mikro penisene, så hadde neste mann jeg datet for stor, den var så tykk, så vi fikk den ikke inn. 

Anonymkode: 25742...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 20.21, TomHm skrev:

Wow, jeg hadde blitt skutt viss jeg hadde sagt det samme om pupper, eller løse damer 😅

Det er uansett ikke til å komme fra at noen rett og slett vil ha en partner med en spesifikk ting/kroppsdel/interesse. Feks stor pikk, store pupper eller rumpe, langt hår, skallet eller andre preferanser. Sånn vil det alltid være. 

Jeg for min del, tenner overhodet ikke på menn med muskler og sixpack. Jeg kan rett og slett ikke være sammen med en veltrent fyr. Mens noen absolutt må ha frodige damer, eller velte seg i store pupper. Eller bli fylt opp av en svær pikk. 

Er selvsagt mer akseptert at jeg liker tykke mannfolk, enn at TS liker menn med svært pikk. Men dette er ikke noe jeg lager en tråd utav, eller shamer andre med. 

Anonymkode: e5f21...26e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vel jeg hatt maks uflaks, som har datet 4 menn, som hadde mikropenis, de var mellom 4-5 cm. Og da har jeg dumpet de etterpå, det er bare for lite dessverre. Men jeg var sammen med en mann med 10 cm penis, i 1 år, og vi hadde mye bra sex. Det som er mer komisk, er at etter min uflaks med disse mikro penisene, så hadde neste mann jeg datet for stor, den var så tykk, så vi fikk den ikke inn. 

Anonymkode: 25742...593

Ja, slike mikroer er ikke tilfresstillende. 12 -13 er bra. Og slike giganter er ofte pyton. Hvor tykk tror du den var? 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på liten og liten... 4-5 cm er jo mindre enn en finger.. Mens 10 cm er mer gjennomsnittlig. Tror også det kommer an på hvordan man tar det. Synd for de mennene som har liten penis da! Er ikke så mye å gjøre med det, og kan kanskje ikke sammenliknes med puppestørrelse og rumpestørrelse... Penisen skal jo tross alt inn, og merker man ikke noe blir ikke samleiet så godt for begge.. Pupper og rumpe er mer preferanser, tilsvarende høyde, hår etc.

Anonymkode: 394c4...6a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på liten og liten... 4-5 cm er jo mindre enn en finger.. Mens 10 cm er mer gjennomsnittlig. Tror også det kommer an på hvordan man tar det. Synd for de mennene som har liten penis da! Er ikke så mye å gjøre med det, og kan kanskje ikke sammenliknes med puppestørrelse og rumpestørrelse... Penisen skal jo tross alt inn, og merker man ikke noe blir ikke samleiet så godt for begge.. Pupper og rumpe er mer preferanser, tilsvarende høyde, hår etc.

Anonymkode: 394c4...6a5

Helt enig med deg! Ja, 10 cm rekker dit den skal, den og. Blir litt frustrert av kvinner som vil ha slike uvanlige 20 plussere. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎02‎.‎2019 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å bli fylt opp og pult hardt, bli kvelt og dratt i håret, 

Er jeg prippen?

Anonymkode: cc313...db5

Du slår meg ikke som prippen.

Anonymkode: 255a2...bc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du slår meg ikke som prippen.

Anonymkode: 255a2...bc3

Jeg synes ikke om det, Men hver sin smak. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, slike mikroer er ikke tilfresstillende. 12 -13 er bra. Og slike giganter er ofte pyton. Hvor tykk tror du den var? 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Vil tippe ca som en 0,5 liters brusflaske. Jeg blir jublende glad, om jeg finner en med helt gjennomsnittlig penis. 

Anonymkode: 25742...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tippe ca som en 0,5 liters brusflaske. Jeg blir jublende glad, om jeg finner en med helt gjennomsnittlig penis. 

Anonymkode: 25742...593

Huff, ja det virket tykt!  Sikkert smertefylt. Let videre, du finner  sikkert en normalere. Det er jo slike det er flest av heldigvis. 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tippe ca som en 0,5 liters brusflaske. Jeg blir jublende glad, om jeg finner en med helt gjennomsnittlig penis. 

Anonymkode: 25742...593

En halvliters brusflaske har vel en omkrets på rundt 20cm.

Det er jo til og med større enn BigDic, det.. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...