Gå til innhold

Liten penis, dumpegrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en del mannfolk og blir alltid skuffa når jeg skal ha sex med dem og de har liten penis. Fordi da vet jeg at de ikke kan tilfredstille meg. Jeg elsker å bli fylt opp og pult hardt, bli kvelt og dratt i håret, men det går ikke med en liten penis fordi støtene ikke er kraftige nok og jeg vil kjenne at jeg blir dominert. Han kan selvfølgelig tilfredstille meg på andre måter med å fingre/slikke meg, men jeg trenger at han har gjennomsnittlig penis også. Jeg driver å dater noen nå, og jeg går bare rundt og er spent/grugleder meg til vi skal ha sex for første gang fordi da får jeg se størrelsen.. Hvis den er liten så er det dumpegrunn for meg, selv om han er en fantastisk fyr. Jeg vil jo ikke at det skal være sånn, og jeg trenger å vite at det finnes flere som tenker sånn. Er jeg prippen? Er noen her sammen med en fyr med liten penis som kan fortelle meg hvordan sexen er?

Anonymkode: cc313...db5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en så absolutt dumpegrunn for meg. Finnes ingenting mer turn off å se på, og ikke noe god er sexen heller..

- Kvinne på 22 år

Anonymkode: b9385...06e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt kjipt at en fyr har under gjennomsnittet... Heldigvis er typen min litt over gjennomsnittet, flaks med den👍

Anonymkode: 9b740...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis den er under gjennomsnittet så. Har det på samme måten, men dumper ikke menn med gjennomsnittlig størrelse da, selv om jeg foretrekker stor. Kjærlighet er mer enn sex og når jeg er forelska i noen liker jeg han for den personen han er, ikke hvor stor penisen er. Men skal innrømme at jeg har frustrert meg litt over dette når jeg har vært forelska også, i menn med gjennomsnittlig størrelse.. etter jeg hadde sex med en som var veldig stor sammenligner jeg alle med ham :s 

Anonymkode: c6695...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, alt under 23 cm er dumpegrunn. Typen min har et 25 cm langt råskinn av en kuk. 

Anonymkode: 7ddad...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler kjærlighet og har masse følelser,så driter man i størrelsen. Tro meg. 

Jeg har alltid tenkt som deg. Men endte ironisk opp med en som har liten penis. Rett og slett fordi jeg elsker han. Og sexen er fantastisk. Angrer ikke ett sekund, selv om jeg var veeeeeeeldig skeptisk.

Anonymkode: d5280...351

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, alt under 23 cm er dumpegrunn. Typen min har et 25 cm langt råskinn av en kuk. 

Anonymkode: 7ddad...66a

Jadda!

Anonymkode: 5f274...df0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du føler kjærlighet og har masse følelser,så driter man i størrelsen. Tro meg. 

Jeg har alltid tenkt som deg. Men endte ironisk opp med en som har liten penis. Rett og slett fordi jeg elsker han. Og sexen er fantastisk. Angrer ikke ett sekund, selv om jeg var veeeeeeeldig skeptisk.

Anonymkode: d5280...351

Tror du angrer innerst inne

Anonymkode: b9385...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har datet en del mannfolk og blir alltid skuffa når jeg skal ha sex med dem og de har liten penis. Fordi da vet jeg at de ikke kan tilfredstille meg. Jeg elsker å bli fylt opp og pult hardt, bli kvelt og dratt i håret, men det går ikke med en liten penis fordi støtene ikke er kraftige nok og jeg vil kjenne at jeg blir dominert. Han kan selvfølgelig tilfredstille meg på andre måter med å fingre/slikke meg, men jeg trenger at han har gjennomsnittlig penis også. Jeg driver å dater noen nå, og jeg går bare rundt og er spent/grugleder meg til vi skal ha sex for første gang fordi da får jeg se størrelsen.. Hvis den er liten så er det dumpegrunn for meg, selv om han er en fantastisk fyr. Jeg vil jo ikke at det skal være sånn, og jeg trenger å vite at det finnes flere som tenker sånn. Er jeg prippen? Er noen her sammen med en fyr med liten penis som kan fortelle meg hvordan sexen er?

Anonymkode: cc313...db5

Skjønner ikke helt problemet her..hvorfor ikke bare bare ta opp temaet sex i samtalene mens dere dater..hva dere liker og ikke liker etc.. så kan du jo enkelt pense inn på kukstørelser osv hva du liker der..da vil du fort merke på han hvis han er liten og ukomfortabel. 

Jeg har bestandig forventet at dama kan snakke om sånne ting også i en datingfase, for man skal jo være kompatibel på det området også..og jeg syns det er helt greit å finne ut om man er sånn noenlunde på bølgelengde før man ligger der naken sammen og i værste fall blir skuffet!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, alt under 23 cm er dumpegrunn. Typen min har et 25 cm langt råskinn av en kuk. 

Anonymkode: 7ddad...66a

Reinspikka tull,! 😬

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke svar. Dette er en tråd av og med usikre menn.

Anonymkode: f5996...d38

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en del mannfolk og blir alltid skuffa når jeg skal ha sex med dem og de har liten penis. Fordi da vet jeg at de ikke kan tilfredstille meg. Jeg elsker å bli fylt opp og pult hardt, bli kvelt og dratt i håret, men det går ikke med en liten penis fordi støtene ikke er kraftige nok og jeg vil kjenne at jeg blir dominert. Han kan selvfølgelig tilfredstille meg på andre måter med å fingre/slikke meg, men jeg trenger at han har gjennomsnittlig penis også. Jeg driver å dater noen nå, og jeg går bare rundt og er spent/grugleder meg til vi skal ha sex for første gang fordi da får jeg se størrelsen.. Hvis den er liten så er det dumpegrunn for meg, selv om han er en fantastisk fyr. Jeg vil jo ikke at det skal være sånn, og jeg trenger å vite at det finnes flere som tenker sånn. Er jeg prippen? Er noen her sammen med en fyr med liten penis som kan fortelle meg hvordan sexen er?

Anonymkode: cc313...db5

Kanskje du burde slå opp hva "prippen" betyr.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Han kan selvfølgelig tilfredstille meg på andre måter med å fingre/slikke meg, men jeg trenger at han har gjennomsnittlig penis også. 

 

ble lette ut når du sa gjennomsnittlig. glad jeg er litt over.

Anonymkode: a2023...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.2.2019 den 2.26, AnonymBruker skrev:

Ja, alt under 23 cm er dumpegrunn. Typen min har et 25 cm langt råskinn av en kuk. 

Anonymkode: 7ddad...66a

Tullprat. Slike store er dumpegrunn! 

Anonymkode: 3f2dd...8ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...