Gå til innhold

Lav sexlyst etter utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mitt siste forhold var ekskjæresten min utro. Jeg oppdaget det med sjokk, og hadde det ganske dårlig i ettertid. Forholdet varte ikke, og jeg har det mye bedre nå. Jeg er trygg på at det ikke var noe feil med meg, og at jeg fortjente mye bedre. Det er allikevel slik at sexlysten min ble så og si skrudd av etter at jeg fant ut om utroskapen, og den har fremdeles ikke kommet tilbake. Jeg slet nok mye med tanker om min eks og de ulike damene sammen, og det kan være at noe av dette henger igjen. Jeg forbinder gjerne sex med svik. Det har blitt noe ekkelt og ubehagelig, slik var det ikke før. 

Noen som har hatt det slik før, og kan komme med tips til hva jeg kan gjøre? 

Har enda ikke hatt sex med noen andre, og har heller ikke lysten til det. Vil gjerne ha lysten tilbake, så det går ikke på viljen. 

Anonymkode: e988f...625

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er som med hesten. Faller du av, må du sette deg på ryggen igjen? 

Jeg tror du må hoppe i det, for å oppleve at det går fint.

Anonymkode: cedf0...593

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det likt som deg ts, er mann og har opplevd det for mange ganger. Tiltrekker meg giftige personer ser det ut som. Uansett er det noe med den hesten som nevnes her, min erfaring er ihvertfall at det hjelper. Sexleketøy også faktisk, mye spennende der ute som kan pirre og vekke lyster. Ikke vær fremmed for løsninger ihvertfall! Enten det er en gammel flamme, en tilfeldig på byen, eller et leketøy. Kjenner du at det bare blir helt feil er det lov å stoppe. Nevn det gjerne til en om du hopper på hesten, forklar hva du står i og prøver på. 

Anonymkode: 481b2...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn har jeg det også.... Jeg fikk faktisk vaginisme etter utroskap, det er at skjeden lukker seg og utstøter alt som kommer inn og det blir smertefullt å få noe inn. Jeg har prøvd å ha sex med kjente tidligere partnere etter utroskapen, jeg slapper av og har lyst på sexen, er ikke anspent eller tenker ikke noe på utroskapen men traumene har tydeligvis satt seg i kroppen og forbinder sex med noe jeg må beskytte meg fra, svik. 

Anonymkode: dfc70...e8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

I mitt siste forhold var ekskjæresten min utro. Jeg oppdaget det med sjokk, og hadde det ganske dårlig i ettertid. Forholdet varte ikke, og jeg har det mye bedre nå. Jeg er trygg på at det ikke var noe feil med meg, og at jeg fortjente mye bedre. Det er allikevel slik at sexlysten min ble så og si skrudd av etter at jeg fant ut om utroskapen, og den har fremdeles ikke kommet tilbake. Jeg slet nok mye med tanker om min eks og de ulike damene sammen, og det kan være at noe av dette henger igjen. Jeg forbinder gjerne sex med svik. Det har blitt noe ekkelt og ubehagelig, slik var det ikke før. 

Noen som har hatt det slik før, og kan komme med tips til hva jeg kan gjøre? 

Har enda ikke hatt sex med noen andre, og har heller ikke lysten til det. Vil gjerne ha lysten tilbake, så det går ikke på viljen. 

Anonymkode: e988f...625

Jeg sleit også med at jeg mistet sexlysten for en tid tilbake, ikke grunnet utroskap. (grunnen veit jeg ikke) 
Men jeg hoppet bare i det, og etter det så har sexlysten bare kommet mer og mer tilbake. 
 

Anonymkode: cb79d...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sånn har jeg det også.... Jeg fikk faktisk vaginisme etter utroskap, det er at skjeden lukker seg og utstøter alt som kommer inn og det blir smertefullt å få noe inn. Jeg har prøvd å ha sex med kjente tidligere partnere etter utroskapen, jeg slapper av og har lyst på sexen, er ikke anspent eller tenker ikke noe på utroskapen men traumene har tydeligvis satt seg i kroppen og forbinder sex med noe jeg må beskytte meg fra, svik. 

Anonymkode: dfc70...e8d

Fy faen. Du burde nesten fått erstatning. 

Tilbake til innlegget; synes du har fått gode råd. Prøv! Hopp på hesten som de sier. Har du ikke en gammel crush du kunne kontaktet ? 

Anonymkode: be5a7...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har opplevd det samme.
Han var ikke utro, men behandlet meg dårlig slik at jeg forbandt sex med all slags negative følelser.
Trodde i ettertid at ingen mann ville orke å være sammen med meg. At jeg var ødelagt. Hadde ikke lyst på sex i det hele tatt (ikke en gang med meg selv) og følte meg bare nervøs og ekkel.
Så møtte jeg min nåværende kjæreste og det gikk over nesten med en gang vi lå nært sammen. :) Tror det er fordi jeg føler meg VELDIG trygg på han og vi har et ganske kjærlig og varmt forhold sammen.
Periodevis kommer de ekle assosiasjonene tilbake
, men det går alltid over.
Hvis det ordnet seg for meg da ordner det seg for deg også! Bare finn den rette mannen, før du har sex.

Anonymkode: 8f69b...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...