Gå til innhold

Hvordan få slankere armer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Purt Gull skrev:

Ikke sant. Og det er definitivt biceps- og tricepscurls og ikke intervalltreninga+kosthold som har gjort at du har fettfrie armer.

Vri å vreng på alt, skal du ikke på jobb snart. Selvfølgelig er det en kombinasjon... Men uten styrketrening hadde jeg vært tynnfeit. 

Anonymkode: 3cf8c...73a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vri å vreng på alt, skal du ikke på jobb snart. Selvfølgelig er det en kombinasjon... Men uten styrketrening hadde jeg vært tynnfeit. 

Anonymkode: 3cf8c...73a

Vet ikke helt hvem det er som vrir og vender på ting, jeg. Har jeg f.eks. sagt at man ikke bør trene styrke? Du kan godt lese igjennom det jeg har skrevet, igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss er rett og slett bare født med kraftigere armer.  Jeg har av en eller annen grunn arvet mine hos oldemoren min, I tilegg har jeg drevet med ting som krever mange tunge løft. 

Da jeg gikk på barselstrening med nr 3, utbrøt fysioterapeuten, på finsksvensk: Varfor har du som ar så tunn, sådana tjocka armar!  Jeg tipper at overarmene mine sikkert var på samme tykkelse som profilen min fra siden.  Sånn, så jeg ut: 

Men... mine armer ser definitivt bedre ut, når de er trent og man ser litt muskler, foran når de bare ser tykke ut, så jeg vil anbefale deg å trene dem. 

60A48D5B-3844-4E6C-9C10-D6B62238B299.jpeg

Anonymkode: 3768d...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så altså sånn ut som på bildet, på det tidspunktet. Dette er vel ca 4-5 mnd etter barnet kom. 

Anonymkode: 3768d...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen av oss er rett og slett bare født med kraftigere armer.  Jeg har av en eller annen grunn arvet mine hos oldemoren min, I tilegg har jeg drevet med ting som krever mange tunge løft. 

Da jeg gikk på barselstrening med nr 3, utbrøt fysioterapeuten, på finsksvensk: Varfor har du som ar så tunn, sådana tjocka armar!  Jeg tipper at overarmene mine sikkert var på samme tykkelse som profilen min fra siden.  Sånn, så jeg ut: 

Men... mine armer ser definitivt bedre ut, når de er trent og man ser litt muskler, foran når de bare ser tykke ut, så jeg vil anbefale deg å trene dem. 

60A48D5B-3844-4E6C-9C10-D6B62238B299.jpeg

Anonymkode: 3768d...ef5

BJØRGEN. ER DET DEG ? 

Anonymkode: 68925...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BJØRGEN. ER DET DEG ? 

Anonymkode: 68925...84f

Hahaha...tar det som et kompliment, men jeg tror at Bjørgen ser litt mer muskelsatt ut og har kraftigere underarmer. 🤣

..og der røk anonymiteten.... 🤭

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.2.2019 den 20.43, AnonymBruker skrev:

 

Jeg spiser allerede lite. Styrketrening går ikke, da får jeg muskuløse armer, jeg vil ha slanke.

Anonymkode: 74441...16f

Muskuløse armer er jo fint! Det verste jeg ser er kjempetynne armer uten muskler.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Trening skrev:

Muskuløse armer er jo fint! Det verste jeg ser er kjempetynne armer uten muskler.. 

Da er vi uenige, jeg syns motsatt:)

Anonymkode: 6332b...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...