Gå til innhold

Andreas (64) skulle bare fikse telefonen - kom tilbake med varer for over 10.000 kroner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, tirben said:

 Han ville ikke fortelle henne det rett etterpå,  for hun hadde blitt " lurt" av samme butikk tidligere!!!!

Men likevel gikk han i den samme butikken?

Endret av Bjølsen Pølsemølle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Bjølsen Pølsemølle skrev:

Men likevel gikk han i den samme butikken?

Akkurat det stusset jeg veldig over.  Til Drammens Tidende sier han følgende:

"– Hvorfor gikk du inn i den forretningen som din kone hadde dårlig erfaring med?

– Jeg hadde ikke tenkt meg dit, men jeg var på Liertoppen i et annet ærend, og akkurat da fikk jeg en melding på telefonen min om at telefonen var infisert av noe. Jeg turde ikke røre det, og gikk inn på Telliberry for å få det fikset. Det ble til at jeg kjøpte et antivirusprogram til 500 kroner, og det var helt greit. Men så begynte de å spørre meg om hva jeg hadde av nettbrett og pc hjemme, og jeg sa at jeg hadde det jeg trengte."

Klippet herfra (+ sak): https://www.dt.no/lier/nyheter/butikker/andreas-64-skulle-bare-fikse-telefonen-kom-tilbake-med-varer-for-over-10-000-kroner-jeg-var-sa-flau-at-jeg-orket-ikke-si-det-til-kona/s/5-57-1087327

Hvorfor gikk han ikke til enten Telenor eller Telia butikkene som finnes på senteret? Eller NetOnNet? Eller iFix sjappa på B-bygget? Er gode muligheter til å unngå Telliberry om man trenger hjelp med mobilen på Liertoppen

Anonymkode: 2b1fb...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ærlig talt, han er en voksen mann, og burde han ha lært seg å si nei innen han er 64! Jeg skjønner ikke at dette er noe å hyle i avisene om. De gav ham et tilbud, han takket ja. De bryter heller ingen lover i forhold til kjøpsloven. Mange nordmenn tror de har rettigheter de rett og slett ikke har i forhold til bytterett og angrerett. For noe tull å drite seg ut i avisen over.

Anonymkode: 6d694...205

Er litt enig i dette. Litt for aggressive selgere kan være irriterende, men man må faktisk lære seg å si "nei, det er ikke aktuelt nå". 

Anonymkode: 0c8cf...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...