Gjest Hel Skrevet 13. mai 2005 #161 Skrevet 13. mai 2005 dans dans dans oppå booordæææ Neeeeeeei! :o Nå får jeg den sangen sittende fast i hodet! Er enig at norsk rap er no dritt! Jeg blir egentlig litt flau av å se på hvor 'ghetto' de prøver å være. :oops:
Superlammet Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #162 Skrevet 14. mai 2005 Igår arrangerte jeg og en annen et treff for Unge BDSM'ere. Vi har en gruppe på blink med samme navn hvor vi klarte å samle sammen en liten gjeng på 10-12 stk. Dette er i og for seg ganske mange til et lite miljø som dette. Og spesielt når alle var fra 18 til 24! Det er nærmest ikke-eksisterende i Oslo, før igår. Dette var et veldig vellykket og sosialt treff. De jeg har pratet med i ettertid var veldig fornøyde og lurte på når det neste treffet var alt klokken 2 i natt.. Føler meg ganske fornøyd med denne bragden.. Neste steg er å få igang samarbeidet med SMil i Oslo, så dette kommer til å bli et veldig spennende år.. Måtte bare få det ut! Føler meg litt stolt nå...
Gjest seroxata Skrevet 14. mai 2005 #163 Skrevet 14. mai 2005 oooh!!!nå skjønte jeg hva du mente med mld i dagboka mi! han ravi? er det rap?? neeei??? rap forbinder jeg med yoyoniggaflo, men jeg kan ikke sjangere jeg:D Men ravi sin siste sang er faktisk kul... altså, jeg har sær smak jeg, så... dessuten ligner han veldig på en bekjent, så jeg kan jo ikke hate han så veldig da, haha! men all annen rap, ja! der er jeg med deg, bro:D
Superlammet Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #164 Skrevet 15. mai 2005 oooh!!!nå skjønte jeg hva du mente med mld i dagboka mi! han ravi? er det rap?? neeei??? rap forbinder jeg med yoyoniggaflo, men jeg kan ikke sjangere jeg:D Men ravi sin siste sang er faktisk kul... altså, jeg har sær smak jeg, så... dessuten ligner han veldig på en bekjent, så jeg kan jo ikke hate han så veldig da, haha! men all annen rap, ja! der er jeg med deg, bro:D :o Ravi. Må. Skades.
Gjest Hel Skrevet 16. mai 2005 #165 Skrevet 16. mai 2005 Har aldri hørt om Ravi før jeg. *føle seg uttafor *
Superlammet Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #166 Skrevet 18. mai 2005 Vær du glad.... *grøsse på tærne*
Gjest Litjmæ Skrevet 18. mai 2005 #167 Skrevet 18. mai 2005 Måtte bare innom med litt støtte her. Hva er det med Norge og denne så kalt rapen? Jeg skjønner ikke hva det er som gjør at musikken henger igjen på 90-tallet og folk synes at hjemmelaget rap er kult? Radioen flommer jo over av det - og i tillegg av ti-femten år gamle "hits"... Der må jeg bare si at Sverige ligger lysår foran i utviklinga ja...
Superlammet Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #168 Skrevet 18. mai 2005 Ja du tenker på technoversjoner av diverse schlægere og svisker?
Gjest Litjmæ Skrevet 18. mai 2005 #169 Skrevet 18. mai 2005 At det er bedre? Haha... Nei, dette med slager er unntaket som bekrefter regelen
Superlammet Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #170 Skrevet 18. mai 2005 At det er bedre? Haha... Nei, dette med slager er unntaket som bekrefter regelen Foretrekker det gode gamle jeg.. Ikke noe av dette nymotens tullet.... *føle seg gammel*
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #171 Skrevet 20. mai 2005 Egentlig så skulle jeg bare innom å ønske deg god helg, men så deisa jeg borti født i 81 tråden og fikk veldig lyst til å gi deg en :dagensrose: :-)
Superlammet Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #172 Skrevet 21. mai 2005 Egentlig så skulle jeg bare innom å ønske deg god helg' date=' men så deisa jeg borti [i']født i 81 tråden og fikk veldig lyst til å gi deg en :dagensrose: :-) Tusen takk..
Superlammet Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #174 Skrevet 21. mai 2005 hei Hei hei lille venn =) Går bra med deg?
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #175 Skrevet 21. mai 2005 Ja det går faktisk veldig veldig mye bedre Er jo selvfølgelig opp og nedturer på de fleste områder, men.. Jeg har tatt to viktige eksamener, funnet ut at jeg skal jobbe med forholdet og bli hos kjæresten...slike ting som det. så jo, jeg har det veldig bra!! og så har meg og mathias funnet ut at vi skal gifte oss, og sånn er jo alltid hyggelig
Gjest Hel Skrevet 21. mai 2005 #176 Skrevet 21. mai 2005 Heidu. Hvordan har du det? Vært noe mer sammen med slaven din? Håper du får en fin søndag.
Superlammet Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #177 Skrevet 22. mai 2005 Heidu. Hvordan har du det? Vært noe mer sammen med slaven din? Håper du får en fin søndag. Nai, dessverre... = vet ikke når hun får kommet neste gang da.. meeen sånt finner man ut..
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #178 Skrevet 24. mai 2005 Helløuuu there Hvordan står det til med den deilige lille lammekotteletten min i dag?
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #179 Skrevet 24. mai 2005 Jeg tror ikke jeg fikser det der så bra jeg :klø: Ikke vet jeg hvordan lammekottelett staves heller Uansett så får du har en fin dag Lambie
Fremhevede innlegg