Gå til innhold

Hvis KG hadde eksistert på 80—tallet. Hva hadde folk diskutert på de ulike undeforumene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Rumle skrev:

Ja vi også, helt på slutten av 80-tallet :jepp: Men, mener å huske at det var relativt nytt i Norge da, eller kanskje det bare var her på berget hos oss :ler:

Jaaa 14 kroner! :ler:

Jeg bodde i ei  bygd i Nord-Norge og vi lagde pizza på 70-tallet - som oftest pølsepizza, som tanta mi lærte å lage på skolekjøkkenet i 1975-1976. Jeg likte ikke pizza, før jeg fikk smake pizza med kjøttdeig, sånn rundt 1980, da jeg var 7. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har løsninga til Rubiks kube?

Når er barnet gammelt nok til å få elektronisk spill?

Er du soss eller frik?

Lacoste -  oppskrytt og dårlig, eller verd pengene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Perelandra skrev:

Å nei, du lurer ikke oss som var unge på 80-tallet. :nigo:

Satser på at det er en bra ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perelandra skrev:

Er du soss eller frik?

Soss eller frik, ja! 😂 Det fantes visst ingen mellomting.

Anonymkode: f50ba...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, absinthia skrev:

Jeg bodde i ei  bygd i Nord-Norge og vi lagde pizza på 70-tallet - som oftest pølsepizza, som tanta mi lærte å lage på skolekjøkkenet i 1975-1976. Jeg likte ikke pizza, før jeg fikk smake pizza med kjøttdeig, sånn rundt 1980, da jeg var 7. 

Hmmm ser ut som jeg blingset på den da, må ha vært min familie som var sent ute! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, absinthia skrev:

Er Kiss djevledyrkere - bekymret mor. 

Ja, Kiss står for Kids In Satan's Service

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem synes dere er kjekkest i Miami Vice, jeg bare elsker Don Johnson ❤️

Krystle eller Alexis? 

Endret av skruf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Perelandra skrev:

Ja, Kiss står for Kids In Satan's Service

...eller «knights in satans service» ( av en eller annen snål grunn, ville iPaden helst rette « knights» til knivutstilling 😂

Endret av absinthia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, skruf skrev:

Hvem synes dere er kjekkest i Miami Vice, jeg bare elsker Don Johnson ❤️

Krystle eller Alexis? 

Jeg har ei venninne som var dypt og inderlig forelsket i Don Johnson på den tida. :ler:

Hvis Detektimen sendte Miami Vice, kunne jeg bare glemme å finne på noe sammen med henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt datteren min og venninne hennes i å tulleringe til halve bygda. Hva er passende straff?

Anonymkode: f50ba...04e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Perelandra skrev:

Jeg har ei venninne som var dypt og inderlig forelsket i Don Johnson på den tida. :ler:

Hvis Detektimen sendte Miami Vice, kunne jeg bare glemme å finne på noe sammen med henne.

Jeg fikk egentlig ikke lov av mamma til å se Miami Vice, hun mente jeg var for ung. Men hun var helt hekta ( mistenker at hun hadde et crush på Don Johnson😄), og jeg sto konstant å tyvkikket i døråpningen til stua, så det endte alltid med at hun kapitulerte og jeg fikk komme inn å sette meg sånn at hun slapp å mase gjentatte ganger om at jeg måtte gå å legge meg 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen andre som har hørt noe om at Mc Donalds skal komme til Norge til høsten?!! :hoppe:

 

Endret av Rumle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, skruf skrev:

Jeg fikk egentlig ikke lov av mamma til å se Miami Vice, hun mente jeg var for ung. Men hun var helt hekta ( mistenker at hun hadde et crush på Don Johnson😄), og jeg sto konstant å tyvkikket i døråpningen til stua, så det endte alltid med at hun kapitulerte og jeg fikk komme inn å sette meg sånn at hun slapp å mase gjentatte ganger om at jeg måtte gå å legge meg 😄

Fantastisk! 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, matrobot said:

VHS eller BETA-kassetter? Hva er best? :) 

Hvordan kopierer jeg VHS-kassetter?

Movie-box 😃

Det var jamen tider da man måtte leie filmer i butikken fordi det ikke var LOV å kjøpe. Skulle man se favorittfilmen sin om igjen måtte man pent pløye gjennom programbladet og håpe at den ble satt opp som mandagsfilm. Husker da vi reiste til London og oppdaget at de solgte filmer i butikkene 😲 kostet vel riktignok rundt en tusenlapp, men det var det jo verdt. 😀

Anonymkode: e010f...a7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...