Gå til innhold

PGs treningsdagbok - ny fullkroppsplan, se s.5


Pierre Gynt

Anbefalte innlegg

Gjest Forumhei
På 22.2.2019 den 16.51, Pierre Gynt skrev:

kun å gi dem nok kos til å generere en respons, men nok til å være fit for fight to-tre dager etter.

Er dette som gir meg økning også, ikke gå helt ned i kjelleren på trening, har gjort det innimellom, men da føler jeg at restitusjon tiden øker betydelig ( gjerne flere dager) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Svært mye å gjøre på jobb og hjemme med barn om dagen, så jeg løsner litt på rammene på treninga. Jeg har nå kjørt fullkropps i et par måneders tid, og synes ikke akkurat det har vært noen åpenbaring. Det går av mye tid til oppvarming osv, så jeg løsner litt på dette og fordeler heller øvelsene over en 2-splitt (overkropp/underkropp), hvor jeg noterer meg de største løftene i begynnelsen av økta, hvor da resten av økta blir det jeg rekker og føler for i den tida jeg har til rådighet. Synes egentlig det er veldig befriende å trene sånn akkurat nå.

Nøkkeltall:

Kroppsvekt 77 kg @ 15-16% fett?

Noen serier i de største øvelsene: Knebøy (highbar rolig tempo) 6x130@RPE8, benkpress 6x90@RPE8, RDL 10x110@RPE8, stricte pull-ups 6+10kg@RPE7, gående utfall 14x 2 30kgshantler @8 RPE.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...