Gå til innhold

Noen som vil bli med å gå ned 5 kg? :)


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å gå ned noen kilo. Antallet kilo er vel egentlig ikke problemet, men heller centimeter rundt mitt problemområde. Var flink til å trene (stryke, kondisjonstrening er æsj), men har vært støttemedlem siden januar 😛 Ikke bra!

Bor nærme grensa, og pleier å handle hver søndag, da får jeg også en kjøretur på kjøpet. Noe dumt jeg gjør da, er å kjøpe 2 pakker punsjeruller :( Ei pakke med 6 stykker er nok mellom 800-900 kalorier. Kan spise ei pakke den søndagen. I tillegg kjøper jeg gjerne en kaffe latte på deli de luca. 

Spiser lite grønnsaker og lite mat, men jeg går ofte på en smell når det gjelder søtt. Ellers blir det en del flytende kalorier, men jeg prøver å kutte ned på det. Tidligere ble det en Coop cappuccino med Røros-meieriene ekstra lett melk (ca 3 dl) på morra'n, lunsj på jobb, etter jobb og på kvelden. Nå blir det melk med te til lunsj på jobb, og Q skumma melk, og en halv kopp når jeg kommer hjem.

Går også mye i proteinpuddinger og proteinbarer 😛 De smaker godt! Var også en del proteindrikker som ble med hjem fra Sverige, men har blitt mye flinkere til å kutte ut!

Dårlig på å spise middag og jeg HATER å lage mat. Kommer til å vende meg til Rema framover, tror jeg, med lys pølselapskaus. Er glad i fisk da, og det er positivt. Spiser veldig lite brødmat

Jeg er 169/170 cm og veide 59,3 på vekta i går. Er litt pæreforma, og håper på å bli litt mindre rundt mage og lår. Midja er 69/70 cm, og rundt det største på magen er jeg 88/89 cm. Jeg vet jeg er langt unna en eventuell norsk versjon av My 600 lb Life, men synes jeg har forbedringspotensiale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.2.2019 den 9.57, Mayoo skrev:

Dagens vekt er 83.1 kilo. Opp 1,4 kilo siden fredag, men er mye vannvekt. Har ikke fråtset noe. Målet er å gå ned disse 5 kiloene før påsken. 

Startvekt: 83.1 kilo

Dagens vekt: 80.3 kilo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg på en stund og har prøvd å kutte ned på porsjoner og snop.  Veie meg i morgen, magen har føltes pittelitt flatere de siste dagene. Tar det som et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å gå ned 8,7 kg på nesten 8 uker!!! Hard jobbing og mye svette 😅

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her jeg også. Har latt meg selv forfalle etter en stessende periode som gikk over flere mnd. Da har jeg måtte tydd til fastfood og enkel mat. Har lagt på meg en del. For å føle meg mer vel, og bruk klærne mine så må jeg ned i det minste fem kilo. Tok rev i seilene for en uke siden. Teller ikke kalorier enda, men kuttet ned på snacking og snop. Veide 76 kg. Fokuset skal være å se nedgangen på klærne og ikke så mye fokus på vekta. Håper jeg får til det. Vekta viser 75 nå så noe riktig gjør jeg:) Stå på videre. Blir motivert av resultatene dere deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viser 70.5 kg, så ikke mye skjer her i gården 😅 Men har ikke vært så flink med trening, så denne uken skal jeg gi jernet! 

Anonymkode: 5643f...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Absurdah skrev:

Jeg har klart å gå ned 8,7 kg på nesten 8 uker!!! Hard jobbing og mye svette 😅

 

Hærreguud så flink! Kan du dele hvordan du har klart det!?😃 Trenger inspirasjon og motivasjon! 

Anonymkode: 5643f...49e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...