Flovef Skrevet 16. mars 2020 #17541 Skrevet 16. mars 2020 5 minutter siden, Finlay said: Noen som kan se for seg et mer hensiktsløst yrke disse dager, enn influencer? Selv om enkelte - skal man tro kommentarfeltet - faktisk også helsearbeidere(!) hardnakket hevder at "det er fint med et sted å rømme bort fra alt ❤️ " Når man tenker på at dette velsignede fristedet har ett eneste mål - å få deg til å kjøpe ting du stort sett ikke trenger. I hvert fall ikke nå. Ja, det setter ting inn i perspektiv. Når hverdagen ikke flyter og man plutselig får alvorlige ting å tenke på, ser man hvor overfladisk og hensiktsløs rolle influencere egentlig har. Altså man så det fra før, men det blir liksom så veldig tydelig 😅 folk dør og mister jobbene sine, mens de kan sitte på snapstory med et dum og deilig blikk samtidig som de mimer til en sang 🙈 23
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 16. mars 2020 #17542 Skrevet 16. mars 2020 Thune samarbeider med fruen nå. Jeg trodde de sto for stil og eleganse, men jeg bomma visst... 😳
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #17543 Skrevet 16. mars 2020 (endret) For all del, la oss løpe og kjøpe diamanter nå som vi blir syke, mister familiemedlemmer og mister jobben. Skjønner godt at en betalt avtale kontraktsmessig må oppfylles, men så var det denne elendige timingen da. Som ikke er til nytte for verken Vestlia eller Thune. Treasures AS får pengene sine, men annonsørene får ikke valuta. Det er faktisk mulig å sette avtaler på vent i slike tider. Men det gjør ikke Treasures, åpenbart. Og jeg har nesten ikke ord for hvor hinsides idiotisk det er å publisere et bilde av seg selv i trusa på sengen med struttende brystvorter, midt i en krise som rammer landet vårt så hardt og uten noen garantier for fremtiden. Egosentrismen og totale mangel på refleksjon og samfunnsinteresse er sentral i bedriftens offisielle salgskanaler. Og det er nå veldig synlig at det å tufte bedriftsvirksometen til et folkeregistrert egennavn er en skrekkelig dårlig idé for omdømmet videre. Hva de enn nå gjør for å drifte videre: endrer de ikke fokus nå, ligger skipet på havets bunn før bedriftseierne vet ordet av det. Og der syns jeg skipet kan få ligge ifred. Endret 16. mars 2020 av Revenge o'Cavatina 58
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 16. mars 2020 #17544 Skrevet 16. mars 2020 Jeg har ikke ord for den oppførselen hennes. Virkelig ikke... 😳
Inocybe Skrevet 16. mars 2020 #17546 Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, Finlay skrev: Noen som kan se for seg et mer hensiktsløst yrke disse dager, enn influencer? Selv om enkelte - skal man tro kommentarfeltet - faktisk også helsearbeidere(!) hardnakket hevder at "det er fint med et sted å rømme bort fra alt ❤️ " Når man tenker på at dette velsignede fristedet har ett eneste mål - å få deg til å kjøpe ting du stort sett ikke trenger. I hvert fall ikke nå. Så fint at CBE.no legger til rette for at alle våre hardt pressede helsearbeidere kan rømme bort i mykpornoen. Når nå vi lurer og gruer på om helsevesenet klarer å takle tiden framover, om økonomien overlever, om de syke og gamle vi kjenner vil dø, er det så fin avveksling med influencere som deiliger seg i sengen med full kroppspress og selvopptatthet. Både Thune og CBE.no burde skjønne at reklamen deres er sterkt malplassert nå og utsette eller omstrukturere opplegget. Det blir bare pinlig å se på. Krisen nå viser virkelig overfladiskheten og unødvendigheten av rosa-influencere som CBE.no. Narsissisme, egosentrisme og overforbruk kan vi "leve med" i oppgangstider. I krisetider kan de som ikke klarer å omstille seg til mer samfunnsnyttig påvirkning få gå neden om og hjem for min del. Ganske sterkt utsagn, selv for meg. 41
Inocybe Skrevet 16. mars 2020 #17547 Skrevet 16. mars 2020 10 minutter siden, Keikolina skrev: Jeg er ikke så overrasket. Nei dessverre ingen grunn til å bli overrasket over hvor langt inn i egne navler bedrifter som Treasures klarer å komme. 17
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. mars 2020 #17548 Skrevet 16. mars 2020 (endret) Så fint at man kan bruke alle elementer i livet til å selge reklame herunder 10 års bryllupsdag. Gratis ring men er det romantisk? Not so much, men business is business. Lenge leve «kjærligheten», også i influencer bransjen. Endret 16. mars 2020 av lillesnøfnugg
Gjest CecilieX Skrevet 16. mars 2020 #17549 Skrevet 16. mars 2020 Jeg mangler ord pleier jeg å skrive og så ranter jeg i vei. Men nå mangler jeg faktisk ord.
Isild Skrevet 16. mars 2020 #17550 Skrevet 16. mars 2020 10 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg mangler ord pleier jeg å skrive og så ranter jeg i vei. Men nå mangler jeg faktisk ord. Jeg også. mangler.ord.fullstendig. 10
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 16. mars 2020 #17551 Skrevet 16. mars 2020 Hva slags «mood» er man i når man ligger på senga med stive brystvorter og i trusa bortsett fra å være «in the mood»..? Hva faen ER det hun holder på med???
skruf Skrevet 16. mars 2020 #17552 Skrevet 16. mars 2020 Jeg skjønte ikke helt teksten «mood» til det bildet.....i mood for hva? Mood for corona? Mood for sex? 37
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 16. mars 2020 #17553 Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, skruf skrev: Jeg skjønte ikke helt teksten «mood» til det bildet.....i mood for hva? Mood for corona? Mood for sex? I mood for å tjene masse penger på å selge kropp og barn til høystby... jeg mener hvem som helst. Tydeligvis. Dette er så vulgært. På alle mulige måter.
loffen Skrevet 16. mars 2020 #17554 Skrevet 16. mars 2020 Ser ut som hun har lyst på et knull. Passer fint etter reklameinnlegget med barna. 33
Surikatt Skrevet 16. mars 2020 #17555 Skrevet 16. mars 2020 Jeg har en oppfordring. Ikke les blogg. Les en bok, istedet. 25
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. mars 2020 #17556 Skrevet 16. mars 2020 (endret) Akkurat nå, Surikatt skrev: Jeg har en oppfordring. Ikke les blogg. Les en bok, istedet. Jeg kjøper ikke narrative om at folk har et behov for å lese blogg, som en "virkelighetsflukt" i disse tider. Det narrative passer heller inn i kommentarfelt rundt omkring for å opprettholde blogg/reklame/annonsør markedet. Endret 16. mars 2020 av lillesnøfnugg
Blomster456 Skrevet 16. mars 2020 #17557 Skrevet 16. mars 2020 (endret) Igjen! Jeg er så glad for at jeg har en samfunnskritisk jobb og ikke en influencer «jobb»! Jeg forstår ikke hvordan hun har hjerte til å selge masse ting og leke «deilig» når folk dør i verden og folk mister jobbene sine? Det hun fronter har ikke noe å si og er ikke viktig! Endret 16. mars 2020 av Blomster456 28
Frøken Scott Skrevet 16. mars 2020 #17558 Skrevet 16. mars 2020 Altså....hvor utrolig merkelig er du hvis du "rømmer fra virkeligheten", og blir "inspirert" av en selger som ligger på senga i underbuksa med tomt blikk? Jøsses, folk har enkle krav til tidtrøyte 😏 38
Isild Skrevet 16. mars 2020 #17559 Skrevet 16. mars 2020 29 minutter siden, skruf skrev: Jeg skjønte ikke helt teksten «mood» til det bildet.....i mood for hva? Mood for corona? Mood for sex? Noe av det rareste jeg har sett. Ser jo ut som hun er in the mood for å ha seg litt ja. Og når vi vet at det er mannen hennes som fotograferer når hun ligger og vrir seg sånn, så blir det jo nesten litt pinlig at de ønsker å ta med leserne på dette. Hva er budskapet? Hva er vitsen? Hvis meningen var at hun skulle se avslappet ut, og at det var relaxed som var "todays mood", så failet de på det. De klarer ikke å ta bilder i naturlige settinger lenger. Alt skal være "deilig", "sexy" eller flawless og plettfritt. 42
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 16. mars 2020 #17560 Skrevet 16. mars 2020 Jeg sliter litt med å forstå at «velutdannede, kjøpesterke kvinner» ønsker dette som en virkelighetsflukt... 😳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå