123Frustrert Skrevet 13. mars 2020 #17381 Skrevet 13. mars 2020 Når denne dama hevder at hun ikke har kroppsfokus på innleggene sine. Så hvorfor da bilder av seg selv i speilet når man skriver om korona? https://imgur.com/a/mDHqdsD https://www.carolinebergeriksen.no Det er ganske mange andre bilder jeg mener illustrerer situasjonen i Norge på nærværende tidspunkt litt bedre.. 34
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. mars 2020 #17382 Skrevet 13. mars 2020 15 minutter siden, 123Frustrert skrev: Når denne dama hevder at hun ikke har kroppsfokus på innleggene sine. Så hvorfor da bilder av seg selv i speilet når man skriver om korona? https://imgur.com/a/mDHqdsD https://www.carolinebergeriksen.no Det er ganske mange andre bilder jeg mener illustrerer situasjonen i Norge på nærværende tidspunkt litt bedre.. Armen i været for Corona 🙋🏽♀️ Herlighet den bedriften fornekter seg ikke, reklame for Netfit også i samme slengen.
Klementine Skrevet 13. mars 2020 #17383 Skrevet 13. mars 2020 Fader så mye BS den bedriften evner å lire av seg. Tror de på det de selv skriver tro? Hadde de vært bekymret lenge hadde de verken oppsøkt hotell, restaurant eller treningssenter. 36
Gjest CecilieX Skrevet 13. mars 2020 #17384 Skrevet 13. mars 2020 Det blir generelt interessant å se hvordan bloggbransjen klarer seg. Skjønnhetsklinikker og frisører er stengt, det går jo ut over både innholdsproduksjon og inntekt fra annonser og spons. For reiseliv er akkurat det samme. Hva verre er er at mange av oss får drastiske kutt i lønna pga permitteringer/ oppsigelser/ konkurser; og da ryker luksusartikler og den typen kjøpehysteri som er grunnlaget for inntekten deres. Jeg tenker at de snart blir innhentet av bekymringer de også når de ser annonsemarkedet tørke inn. Håndteringen til cbe.no er som alltid å insistere på business as usual. Jeg gremmes over det fokuset hun har; totalt endimensjonalt og ute av takt med resten av verden.
Klementine Skrevet 13. mars 2020 #17385 Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, CecilieX skrev: Det blir generelt interessant å se hvordan bloggbransjen klarer seg. Skjønnhetsklinikker og frisører er stengt, det går jo ut over både innholdsproduksjon og inntekt fra annonser og spons. For reiseliv er akkurat det samme. Hva verre er er at mange av oss får drastiske kutt i lønna pga permitteringer/ oppsigelser/ konkurser; og da ryker luksusartikler og den typen kjøpehysteri som er grunnlaget for inntekten deres. Jeg tenker at de snart blir innhentet av bekymringer de også når de ser annonsemarkedet tørke inn. Håndteringen til cbe.no er som alltid å insistere på business as usual. Jeg gremmes over det fokuset hun har; totalt endimensjonalt og ute av takt med resten av verden. jeg har hvertfall aldri opplevd maken til annonse fokus hos influencerne! Det ser fullstendig missplassert ut med reklame for marmorbord, glossy box og egenpleie. Helt fjernt for folk flest å tenke på! 32
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #17386 Skrevet 13. mars 2020 (endret) Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan synes at det er passende med en tekst om lock-down av samfunnet sammen med bilder av seg sjøl - poserende - i trangt treningstøy - i et tomt treningsstudio. For en gal verden. jeg skulle virkelig, helt alvorlig likt å vite hva slags refleksjoner som ligger bak det bildevalget. Jeg tror ikke mine egne øyne. Endret 13. mars 2020 av pøbelsara 82
Gjest tranedatter Skrevet 13. mars 2020 #17387 Skrevet 13. mars 2020 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan synes at det er passende med en tekst om lock-down av samfunnet sammen med bilder av seg sjøl - poserende - i trangt treningstøy - i et tomt treningsstudio. For en gal verden. jeg skulle virkelig, helt alvorlig likt å vite hva slags refleksjoner som ligger bak det bildevalget. Jeg tror ikke mine egne øyne. Rammes ikke treningssenter av stengning? Eller er det bare Oslo? Mvh utenlands
Agatha Spinatha Skrevet 13. mars 2020 #17388 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, tranedatter skrev: Rammes ikke treningssenter av stengning? Eller er det bare Oslo? Mvh utenlands Dette gjelder for hele landet. 10
Agatha Spinatha Skrevet 13. mars 2020 #17389 Skrevet 13. mars 2020 9 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan synes at det er passende med en tekst om lock-down av samfunnet sammen med bilder av seg sjøl - poserende - i trangt treningstøy - i et tomt treningsstudio. For en gal verden. jeg skulle virkelig, helt alvorlig likt å vite hva slags refleksjoner som ligger bak det bildevalget. Jeg tror ikke mine egne øyne. Tekst og bilder stemmer ikke overens. Dette er også reklame for Vestlia så, ja.. har ikke ord for hvor malplassert dette er. Bloggeren er i utakt med virkeligheten her også. 35
Luvinesta Skrevet 13. mars 2020 #17390 Skrevet 13. mars 2020 Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan bry seg om hva en skarve blogger driver med akkurat nå og legge så mye tid i det når resten av samfunnet stopper opp. Folk mister jobben, noen er alvorlig syke, veldig mange blir gjeldslaver, og generelt er landet i lock-down, men nei; stopp pressen! Caroline Berg Eriksen har postet i bilde av seg selv i et innlegg som omhandler situasjonen og trening, så la oss smi mens jernet er varmt. Viktig sammfunns-engasjement der altså. 7
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #17391 Skrevet 13. mars 2020 (endret) 4 minutter siden, Luvinesta skrev: Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan bry seg om hva en skarve blogger driver med akkurat nå og legge så mye tid i det når resten av samfunnet stopper opp. Folk mister jobben, noen er alvorlig syke, veldig mange blir gjeldslaver, og generelt er landet i lock-down, men nei; stopp pressen! Caroline Berg Eriksen har postet i bilde av seg selv i et innlegg som omhandler situasjonen og trening, så la oss smi mens jernet er varmt. Viktig sammfunns-engasjement der altså. Caroline Berg Eriksen poster ALLTID bilder av seg selv. Come rain or shine. Pandemi, sommerferie eller hverdagsmorgen. Og nå går jeg tilbake til den viktige jobben min. Tenk - jeg har tid til BÅDE å si at jeg synes det er ræva vurdert å også i krisetid publisere bilder av seg sjæl - samtidig som jeg gjør den jobben som er en av mange mange ledd i kjeden som skal holde oss sånn nogenlunde flytende på tross av denne krisen. Seeya, @Luvinesta! Endret 13. mars 2020 av pøbelsara 63
Populært innlegg Surikatt Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #17392 Skrevet 13. mars 2020 Selvopptatt nek. Det er det inntrykket som blir stående når hun poserer på et folketomt treningssenter. Er det mulig. 50
123Frustrert Skrevet 13. mars 2020 #17393 Skrevet 13. mars 2020 4 minutter siden, Luvinesta skrev: Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan bry seg om hva en skarve blogger driver med akkurat nå og legge så mye tid i det når resten av samfunnet stopper opp. Folk mister jobben, noen er alvorlig syke, veldig mange blir gjeldslaver, og generelt er landet i lock-down, men nei; stopp pressen! Caroline Berg Eriksen har postet i bilde av seg selv i et innlegg som omhandler situasjonen og trening, så la oss smi mens jernet er varmt. Viktig sammfunns-engasjement der altså. Ingen som mener at cbe sine innlegg er viktig i disse tider i så måte, men synes det er en syk trend i samfunnet at et voksent menneske med to bane til de grader er så ekstremt selvopptatt. At cbe kaller seg influenser og skal derfor påvirke samfunnet er bare å riste på hode av. « se her er jeg! Men en hånd strukket over hodet, innmed magen, gape smil og knips» se her jeg er, mens resten av Norge har dugnad for å stoppe virustepedemi. 44
Populært innlegg oblt Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #17394 Skrevet 13. mars 2020 Alle virksomheter bør fortsette sin daglige drift der de kan, både av solidaritet til samfunnet som da må ut med færrest mulig krisepakker, men også for å opprettholde en viss følelse av normalitet i en rar hverdag. Men å publisere bilder av bloggeier gapskrattende i et tomt treningsstudio i innlegget der de forteller om lockdown? Jeg har kommunikasjons- og prfaglig utdanning. Med all godvilje i verden klarer jeg ikke å forestille meg hva de prøver å formidle her. Bilder og tekst har motstridende budskap, og bildene gir meg inntrykk av at dette er skikkelig stas? Det er veldig rart. 62
miamiamia Skrevet 13. mars 2020 #17395 Skrevet 13. mars 2020 Hun føler seg nok sikkert litt dum nå, men tør vel ikke innrømme det. 15
Rev. Revenge Skrevet 13. mars 2020 #17396 Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, pøbelsara skrev: Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan synes at det er passende med en tekst om lock-down av samfunnet sammen med bilder av seg sjøl - poserende - i trangt treningstøy - i et tomt treningsstudio. For en gal verden. jeg skulle virkelig, helt alvorlig likt å vite hva slags refleksjoner som ligger bak det bildevalget. Jeg tror ikke mine egne øyne. Vi kan vel si det slik at bloggeierens samfunnsbidrag under lockdown-perioden er holde humøret oppe blant leserne og andre ved å gi de en god latter i en grassalt endret hverdag. 30
Kaputt Skrevet 13. mars 2020 #17397 Skrevet 13. mars 2020 23 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Vi kan vel si det slik at bloggeierens samfunnsbidrag under lockdown-perioden er holde humøret oppe blant leserne og andre ved å gi de en god latter i en grassalt endret hverdag. Må innrømme at nysgjerrigheten min til bloggen er større enn noen gang. Spent på neste trekk og hva de klarer å tyne ut av denne krisen. At såpass mange har hjemmekontor vil kanskje generere flere klikk også, så det er nok ekte glede vi ser i smilene på siste innlegg 😎 11
Minnie Mus Skrevet 13. mars 2020 #17398 Skrevet 13. mars 2020 Voldsomt som bedriftseier har blåst opp leppene sine nå. Det er vel sånn det blir når man har viktige "møter" i Oslo. Lurer seriøst på hvordan det skal gå nå som neglesalonger, frisører og diverse klinikker stenger? Kanskje vi får se sannheten og hvordan bloggeier virkelig ser ut, uten alle de inngrepene 😄 Ellers synes jeg det bare er kvalmt hvordan hun sprer såkalt info om viruset, der ho står i et tomt treningsrom og digger seg selv. 31
Lopploella Skrevet 13. mars 2020 #17399 Skrevet 13. mars 2020 https://www.abcnyheter.no/livet/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and 5
pøbelsara Skrevet 13. mars 2020 #17400 Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, Lopploella skrev: https://www.abcnyheter.no/livet/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and Det er ni år gamle nyheter. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå