Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når denne dama hevder at hun ikke har kroppsfokus på innleggene sine. Så hvorfor da bilder av seg selv i speilet når man skriver om korona? 
https://imgur.com/a/mDHqdsD

https://www.carolinebergeriksen.no

Det er ganske mange andre bilder jeg mener illustrerer situasjonen i Norge på nærværende tidspunkt litt bedre..

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
15 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Når denne dama hevder at hun ikke har kroppsfokus på innleggene sine. Så hvorfor da bilder av seg selv i speilet når man skriver om korona? 
https://imgur.com/a/mDHqdsD

https://www.carolinebergeriksen.no

Det er ganske mange andre bilder jeg mener illustrerer situasjonen i Norge på nærværende tidspunkt litt bedre..

Armen i været for Corona 🙋🏽‍♀️ Herlighet den bedriften fornekter seg ikke, reklame for Netfit også i samme slengen. 

Skrevet

Fader så mye BS den bedriften evner å lire av seg. Tror de på det de selv skriver tro? Hadde de vært bekymret lenge hadde de verken oppsøkt hotell, restaurant eller treningssenter. 

• Liker 36
Gjest CecilieX
Skrevet

Det blir generelt interessant å se hvordan bloggbransjen klarer seg. Skjønnhetsklinikker og frisører er stengt, det går jo ut over både innholdsproduksjon og inntekt fra annonser og spons. For reiseliv er akkurat det samme. Hva verre er er at mange av oss får drastiske kutt i lønna pga permitteringer/ oppsigelser/ konkurser; og da ryker luksusartikler og den typen kjøpehysteri som er grunnlaget for inntekten deres. 

Jeg tenker at de snart blir innhentet av bekymringer de også når de ser annonsemarkedet tørke inn.

Håndteringen til cbe.no er som alltid å insistere på business as usual. Jeg gremmes over det fokuset hun har; totalt endimensjonalt og ute av takt med resten av verden. 

Skrevet
6 minutter siden, CecilieX skrev:

Det blir generelt interessant å se hvordan bloggbransjen klarer seg. Skjønnhetsklinikker og frisører er stengt, det går jo ut over både innholdsproduksjon og inntekt fra annonser og spons. For reiseliv er akkurat det samme. Hva verre er er at mange av oss får drastiske kutt i lønna pga permitteringer/ oppsigelser/ konkurser; og da ryker luksusartikler og den typen kjøpehysteri som er grunnlaget for inntekten deres. 

Jeg tenker at de snart blir innhentet av bekymringer de også når de ser annonsemarkedet tørke inn.

Håndteringen til cbe.no er som alltid å insistere på business as usual. Jeg gremmes over det fokuset hun har; totalt endimensjonalt og ute av takt med resten av verden. 

jeg har hvertfall aldri opplevd maken til annonse fokus hos influencerne! Det ser fullstendig missplassert ut med reklame for marmorbord, glossy box og egenpleie. Helt fjernt for folk flest å tenke på! 

• Liker 32
Gjest tranedatter
Skrevet
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan synes at det er passende med en tekst om lock-down av samfunnet sammen med bilder av seg sjøl - poserende - i trangt treningstøy - i et tomt treningsstudio. For en gal verden. jeg skulle virkelig, helt alvorlig likt å vite hva slags refleksjoner som ligger bak det bildevalget. Jeg tror ikke mine egne øyne.

Rammes ikke treningssenter av stengning? Eller er det bare Oslo?

Mvh utenlands

Skrevet
Akkurat nå, tranedatter skrev:

Rammes ikke treningssenter av stengning? Eller er det bare Oslo?

Mvh utenlands

Dette gjelder for hele landet. 

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan synes at det er passende med en tekst om lock-down av samfunnet sammen med bilder av seg sjøl - poserende - i trangt treningstøy - i et tomt treningsstudio. For en gal verden. jeg skulle virkelig, helt alvorlig likt å vite hva slags refleksjoner som ligger bak det bildevalget. Jeg tror ikke mine egne øyne.

Tekst og bilder stemmer ikke overens. Dette er også reklame for Vestlia så, ja.. har ikke ord for hvor malplassert dette er. Bloggeren er i utakt med virkeligheten her også. 

• Liker 35
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan bry seg om hva en skarve blogger driver med akkurat nå og legge så mye tid i det når resten av samfunnet stopper opp.

Folk mister jobben, noen er alvorlig syke, veldig mange blir gjeldslaver, og generelt er landet i lock-down, men nei; stopp pressen! Caroline Berg Eriksen har postet i bilde av seg selv i et innlegg som omhandler situasjonen og trening, så la oss smi mens jernet er varmt. Viktig sammfunns-engasjement der altså.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Luvinesta skrev:

Jeg fatter ikke at noen i hele verden kan bry seg om hva en skarve blogger driver med akkurat nå og legge så mye tid i det når resten av samfunnet stopper opp.

Folk mister jobben, noen er alvorlig syke, veldig mange blir gjeldslaver, og generelt er landet i lock-down, men nei; stopp pressen! Caroline Berg Eriksen har postet i bilde av seg selv i et innlegg som omhandler situasjonen og trening, så la oss smi mens jernet er varmt. Viktig sammfunns-engasjement der altså.

Ingen som mener at cbe sine innlegg er viktig i disse tider i så måte, men synes det er en syk trend i samfunnet at et voksent menneske med to bane til de grader er så ekstremt selvopptatt. At cbe kaller seg influenser og skal derfor påvirke samfunnet er bare å riste på hode av. « se her er jeg! Men en hånd strukket over hodet, innmed magen, gape smil og knips» se her jeg er, mens resten av Norge har dugnad for å stoppe virustepedemi. 

• Liker 44
Skrevet

Hun føler seg nok sikkert litt dum nå, men tør vel ikke innrømme det.

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

Vi kan vel si det slik at bloggeierens samfunnsbidrag under lockdown-perioden er holde humøret oppe blant leserne og andre ved å gi de en god latter i en grassalt endret hverdag.

• Liker 30
Skrevet
23 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Vi kan vel si det slik at bloggeierens samfunnsbidrag under lockdown-perioden er holde humøret oppe blant leserne og andre ved å gi de en god latter i en grassalt endret hverdag.

Må innrømme at nysgjerrigheten min til bloggen er større enn noen gang. Spent på neste trekk og hva de klarer å tyne ut av denne krisen. 

At såpass mange har hjemmekontor vil kanskje generere flere klikk også, så det er nok ekte glede vi ser i smilene på siste innlegg 😎

• Liker 11
Skrevet

Voldsomt som bedriftseier har blåst opp leppene sine nå. Det er vel sånn det blir når man har viktige "møter" i Oslo. Lurer seriøst på hvordan det skal gå nå som neglesalonger, frisører og diverse klinikker stenger? Kanskje vi får se sannheten og hvordan bloggeier virkelig ser ut, uten alle de inngrepene 😄 Ellers synes jeg det bare er kvalmt hvordan hun sprer såkalt info om viruset, der ho står i et tomt treningsrom og digger seg selv.

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...