Gjest shalott Skrevet 12. mars 2020 #17361 Del Skrevet 12. mars 2020 22 timer siden, lillesnøfnugg skrev: I dag har det vært begravelse for Jan Teigen. Stor var overraskelsen da datteren hans sang så vakkert og tydeligvis har arvet denne evnen fra både mor og far. Det står respekt av at både Teigen og Skorgan har skjermet barnet sitt på en så god måte, og at Sara som nå er voksen har fått gå sine egne veier, selv med berømte foreldre. Dette burde denne familiebloggeren har lært av noen av. All ære til paret Skorgan/Teigen for at de klarte å stå imot presset den gangen, for trykket var massivt da Sara ble født, hun var virkelig årets kjendisbaby og oppmerksomheten rundt dette var på linje med en kongelig fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 12. mars 2020 #17362 Del Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, Louiah skrev: Blir spennende nå som skole og bhg skal være stengt og barna skal være hjemme på dagtid, når de sliter så mye å lage innhold til bloggen bare hvis en av bloggeierne ikke er hjemme. Håper bare ikke barna blir innholdet enda mer fremover i mangel på noe annet Det håpet tror jeg dessverre knuses fort. Jeg får ikke sett instastory lenger da jeg ble blokkert etter en helt grei kommentar om et bilde med ekstra grov eksponering. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 12. mars 2020 #17363 Del Skrevet 12. mars 2020 10 timer siden, Tørst skrev: Hva er det cbe forsøker å vise oss på innsiden av låret sitt fra treningsspeilet på Geilo, på formiddagens instastory? For ei selvopptatt dame, er det mulig å stå sånn og deilige seg foran speilet og attpåtil ta bilder av det til hele verden? Bloggerfot, bar glippe mellom tights og overdel, og så stå sånn og vippe låret ut til siden for å... vise hvor tynn hun er? Sånn har jeg sett henne flere ganger i det siste, gud forby at lårene er borti hverandre! Tenk å gå rundt med DET fokuset hele tiden. "Hvordan kan jeg stå nå slik at rumpa stikker ut, og lårene ser tynne ut? Og vent, vinkelen på hodet må være riktig. Og håret litt foran den ene siden. Og husk å trekke inn magen!" Herregud. Hun er ikke 17. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 12. mars 2020 #17364 Del Skrevet 12. mars 2020 Man skal ikke dele bilder av barn i sosiale medier, man trenger vel ikke noe barnekonvensjon for å skjønne det, uansett om foreldrene synes det er greit eller ei, eller om man mener bildene er delikate. Det har ingen ting å si. Det blir ikke noe bedre når bloggen bare spiller på en fasade hvor barna blir brukt til statister og fremstilt som små dukker hvor hvor sitter og kammer håret til barna og viser prinsesserommet deres. Alt dette i blandet et kroppspress som er merkelig til en voksen dame å være. Ser av kommentarfeltet i bloggen at hun ikke mener hun publiserer lettkledde bilder og at siste gangen hun viste et bilde med fokus på kropp og rumpe var 12. Februar. ( 12 februar er kanskje den dagen med minst kroppsfokus så den skjønte jeg jeg ikke..). Legger ved et knippe bilder som viser noe jeg mener er kroppsfokus, men som cbe ikke mener er det. Alle bildene er hentet fra Instagram, og kun selve profilen, ikke storry, her opplever jeg det som mye mer. https://imgur.com/a/JFcWROx 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. mars 2020 #17365 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, 123Frustrert skrev: Man skal ikke dele bilder av barn i sosiale medier, man trenger vel ikke noe barnekonvensjon for å skjønne det, uansett om foreldrene synes det er greit eller ei, eller om man mener bildene er delikate. Det har ingen ting å si. Det blir ikke noe bedre når bloggen bare spiller på en fasade hvor barna blir brukt til statister og fremstilt som små dukker hvor hvor sitter og kammer håret til barna og viser prinsesserommet deres. Alt dette i blandet et kroppspress som er merkelig til en voksen dame å være. Ser av kommentarfeltet i bloggen at hun ikke mener hun publiserer lettkledde bilder og at siste gangen hun viste et bilde med fokus på kropp og rumpe var 12. Februar. ( 12 februar er kanskje den dagen med minst kroppsfokus så den skjønte jeg jeg ikke..). Legger ved et knippe bilder som viser noe jeg mener er kroppsfokus, men som cbe ikke mener er det. Alle bildene er hentet fra Instagram, og kun selve profilen, ikke storry, her opplever jeg det som mye mer. https://imgur.com/a/JFcWROx 100 likes på denne 👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 12. mars 2020 Populært innlegg #17366 Del Skrevet 12. mars 2020 Så det på bloggerne i går også. Såvidt hun greide gå i en trapp fordi låra skulle være lengst mulig fra hverandre. Synes ikke all den skrevingen er så veldig pent, akkurat. Opplysning; Vi er ikke så interessert i å se glufsa di hele tiden. Ikke vil vi se ungene dine heller. Og hva er greia med å se forelsket på seg selv i selfiekameraet på instastory hele tiden? Med en lite knis og hårdytt? Har du ikke speil?! Æsj blokkerer meg selv jeg også nok er nok! 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 12. mars 2020 #17367 Del Skrevet 12. mars 2020 De skulle jo reist hjem fra ferie for lenge siden, så de ansatte kunne stengt. Men tenker kun på seg selv, det beviser de gang på gang. Ignorante og arrogante. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 12. mars 2020 Forfatter Populært innlegg #17368 Del Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, Finlay skrev: Bildene fra Vestlia Resort gir bare uhygge. Familien alene på hotellet, i store halvmørke rom, det lille som er av personale gir dem mat i poser, med hanskekledde hender. På utsiden pågår den største nasjonale krisen siden andre verdenskrig. Og der sitter de, på hotellet. Polerte, glatte og mette. Smilende. Sexy poserende alene på treningsrommet. Som om de ikke har fått med seg noen verdens ting. det er en egen sjanger på CBE-bloggen: CBE betrakter verdens ulykke fra et luksushotell. Jeg husker spesielt den gangen flyktningekrisen eksploderte med bilder av druknede barn, og CBE uanfektet postet innlegg fra et luksushotell i Geiranger. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 12. mars 2020 Forfatter #17369 Del Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, Louiah skrev: Blir spennende nå som skole og bhg skal være stengt og barna skal være hjemme på dagtid, når de sliter så mye å lage innhold til bloggen bare hvis en av bloggeierne ikke er hjemme. Håper bare ikke barna blir innholdet enda mer fremover i mangel på noe annet selvfølgelig blir de det. Vi har en drabelig utfordring foran oss, alle vi som skal ha hjemmekontor og holde produksjonen oppe, samtidig som vi er barnehage og hjemmeskoledirektører. Det er bare bloggerne som kan kombinere de to oppgavene, med å la hjemmebarnehage og -skole bli blogginnlegg. Selvfølgelig kommer de til å gjøre det slik. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 12. mars 2020 #17370 Del Skrevet 12. mars 2020 Norge har sitt første dødsfall, landet har gått i shut-down, folk hamstrer, mange sliter med å få logistikken til å gå opp med jobb og stengte barnehager/skoler- dette er virkelig ikke tiden til å fokusere på hva en enkeltperson gjør eller ikke gjør i disse koronatider? Må dere til og med i disse tider bruke tid og energi på å kritisere og rakke ned på CBE? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 12. mars 2020 #17371 Del Skrevet 12. mars 2020 11 minutter siden, MissLucy skrev: selvfølgelig blir de det. Vi har en drabelig utfordring foran oss, alle vi som skal ha hjemmekontor og holde produksjonen oppe, samtidig som vi er barnehage og hjemmeskoledirektører. Det er bare bloggerne som kan kombinere de to oppgavene, med å la hjemmebarnehage og -skole bli blogginnlegg. Selvfølgelig kommer de til å gjøre det slik. Nei, det er bare å gjøre som cbe.no! Man kan ikke klare å jobbe samtidig som man har sine egne barn. Det blir for mye og for slitsom!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. mars 2020 #17372 Del Skrevet 12. mars 2020 8 timer siden, Minnie Mus skrev: Cbe skriver i en kommentar under siste blogginnlegg at hadde dem visst dette ang corona smitten i dag, så TROR hun ikke at dem hadde reist. Det er veldig tydelig at hun ikke har lest seg opp på og satt seg inn i alvorligheten av denne pandemien. Dem burde holdt seg hjemme uansett, men hun er vel redd for å tape penger, i og med at hun uttrykker sin bekymring ang økonomi i siste innlegg. Det er nok en gang så veldig tydelig at dem driter i andre mennesker rundt seg, det er meg, meg og atter meg. At dem kan dra med seg smitte som fører til at folk i risikogruppen blir syke, ofrer hun ikke en tanke. Mye viktigere å få vist frem nok en gang nye klær og utstyr, pluss å benytte seg av sponset opphold på Vestlia. Det er kanskje på tide å kvitte seg med de lange bakteriebombene av noen klør også. Er så glad for at jeg ikke har sånne egoistiske og ufordragelige mennesker som dette paret i min nærmeste omgangskrets. Dette er jo ganske interessant, all den tid daglig leder caroline berg eriksen fortsetter å fremheve at hun er utdannet journalist. (Påstått fullført i 2009) Det må være den minst samfunnsinteresserte og -engasjerte journalisten som noensinne har kalt seg journalist. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 12. mars 2020 #17373 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) 29 minutter siden, Nudeldama said: Norge har sitt første dødsfall, landet har gått i shut-down, folk hamstrer, mange sliter med å få logistikken til å gå opp med jobb og stengte barnehager/skoler- dette er virkelig ikke tiden til å fokusere på hva en enkeltperson gjør eller ikke gjør i disse koronatider? Må dere til og med i disse tider bruke tid og energi på å kritisere og rakke ned på CBE? Rakke ned? Merkelig uttrykksmåte. Endret 12. mars 2020 av filifjonka 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. mars 2020 #17374 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) 59 minutter siden, MissLucy skrev: det er en egen sjanger på CBE-bloggen: CBE betrakter verdens ulykke fra et luksushotell. Jeg husker spesielt den gangen flyktningekrisen eksploderte med bilder av druknede barn, og CBE uanfektet postet innlegg fra et luksushotell i Geiranger. Eller avisen med innhold om diverse utfordrende hendelser i verden, som var rekvisitt i Genève innlegget. Dette kombinert med vepsetalje, ræv og pupp til blogg eier. Eller innlegget hvor hun kikker ned på narkomane fra et hotellrom. Den privilegerte som ser ned på de som ikke har det bra. Og den holdningen videreføres Til neste generasjon, med de ville bursdagsfesten som skal vise barna at det er forskjell på folk. Og bedriften har forsåvidt rett i det, de fleste trenger ikke å bidra til inntektsgrunnlaget hver gang man har bursdag og skal feire. Der vises forskjellen tydelig. Endret 12. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 12. mars 2020 #17375 Del Skrevet 12. mars 2020 42 minutter siden, Nudeldama skrev: Norge har sitt første dødsfall, landet har gått i shut-down, folk hamstrer, mange sliter med å få logistikken til å gå opp med jobb og stengte barnehager/skoler- dette er virkelig ikke tiden til å fokusere på hva en enkeltperson gjør eller ikke gjør i disse koronatider? Må dere til og med i disse tider bruke tid og energi på å kritisere og rakke ned på CBE? Jeg vet ikke? Må du bruke energi på å kritisere dem som kan ha to tanker i hodet på en gang? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 12. mars 2020 #17376 Del Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, Nudeldama skrev: Norge har sitt første dødsfall, landet har gått i shut-down, folk hamstrer, mange sliter med å få logistikken til å gå opp med jobb og stengte barnehager/skoler- dette er virkelig ikke tiden til å fokusere på hva en enkeltperson gjør eller ikke gjør i disse koronatider? Må dere til og med i disse tider bruke tid og energi på å kritisere og rakke ned på CBE? Dette er et foretak og dets metoder som bli diskutert. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 12. mars 2020 Populært innlegg #17377 Del Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, Nudeldama skrev: Norge har sitt første dødsfall, landet har gått i shut-down, folk hamstrer, mange sliter med å få logistikken til å gå opp med jobb og stengte barnehager/skoler- dette er virkelig ikke tiden til å fokusere på hva en enkeltperson gjør eller ikke gjør i disse koronatider? Må dere til og med i disse tider bruke tid og energi på å kritisere og rakke ned på CBE? Ikke bruk corona-epidemien som påskudd til å frede heltinna fra berettiget kritikk. Ufint og spekulativt i disse krisetider. #twocanplaythatgame 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #17378 Del Skrevet 13. mars 2020 Denne kommentaren er ikke bare til/om CBE AS men flere i bransjen: Sjelden har vel blogging/påvirkere blitt mer "malplassert" enn nå (Coronavirus-pandemi) Hva skal de gjøre når de ikke kan putte fingeren sexy i munnen og ta seg i fjeset på bilder (de burde helst la være iallefall, det signaliserer i tilfelle at de ikke bryr seg om rådene fra myndighetene) De kan ikke reise som de vil, og hvis de legger ut de sedvanlige "se så deilig jeg er"-innleggene eller "se så lykkelige vi er, og hvor fine ting og søte flinke barn vi har"- innlegg, så vil det virke bare helt tomt og egoistisk. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 13. mars 2020 #17379 Del Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, Isild skrev: Denne kommentaren er ikke bare til/om CBE AS men flere i bransjen: Sjelden har vel blogging/påvirkere blitt mer "malplassert" enn nå (Coronavirus-pandemi) Hva skal de gjøre når de ikke kan putte fingeren sexy i munnen og ta seg i fjeset på bilder (de burde helst la være iallefall, det signaliserer i tilfelle at de ikke bryr seg om rådene fra myndighetene) De kan ikke reise som de vil, og hvis de legger ut de sedvanlige "se så deilig jeg er"-innleggene eller "se så lykkelige vi er, og hvor fine ting og søte flinke barn vi har"- innlegg, så vil det virke bare helt tomt og egoistisk. Og det verste; tenk at en del av de tjener mer enn helsepersonellet vårt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 13. mars 2020 #17380 Del Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, Isild skrev: Denne kommentaren er ikke bare til/om CBE AS men flere i bransjen: Sjelden har vel blogging/påvirkere blitt mer "malplassert" enn nå (Coronavirus-pandemi) Hva skal de gjøre når de ikke kan putte fingeren sexy i munnen og ta seg i fjeset på bilder (de burde helst la være iallefall, det signaliserer i tilfelle at de ikke bryr seg om rådene fra myndighetene) De kan ikke reise som de vil, og hvis de legger ut de sedvanlige "se så deilig jeg er"-innleggene eller "se så lykkelige vi er, og hvor fine ting og søte flinke barn vi har"- innlegg, så vil det virke bare helt tomt og egoistisk. Hva gjør bloggerne nå som ikke de får pumpet opp leppene, fikset negler eller satt på nye vipper? Må jo være heeeelt krise! Blir det "throwback" og resirkulering av gamle bilder fordi man ikke føler seg "on fleek" nok? Så et innlegg fra Aurora (fra Camp Culinaris - husker ikke etternavnet), hvor hun nevner dette med krise - men var heldigvis så heldig å få satt på vipper og ordnet negler før alle disse salongene etc ble stengt. Hvor overfladisk er det lov å være? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå