Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

« Jeg er utrolig takknemmelig for at mamma og pappa valgte å skjerme meg fra mediene helt fra jeg var liten. Med ett unntak, fikk jeg ikke være med på noe bilde før jeg var 14 år og kunne velge selv, sier hun (Sara Skorgan  Teigen) https://www.vg.no/rampelys/i/OnbKyw/synes-synd-paa-kjendiser Så kloke og gode foreldre. Anbefaler disse som mener at å eksponerer barna sine er en menneskerett for foreldrene, og i tillegg tjene penger på det, å lese artiklene som er lagt ut om Sara Skorgan Teigen.

Endret av lillesnøfnugg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det cbe forsøker å vise oss på innsiden av låret sitt fra treningsspeilet på Geilo, på formiddagens instastory? For ei selvopptatt dame, er det mulig å stå sånn og deilige seg foran speilet og attpåtil ta bilder av det til hele verden? Bloggerfot, bar glippe mellom tights og overdel, og så stå sånn og vippe låret ut til siden for å... vise hvor tynn hun er? 

• Liker 24
Skrevet
5 minutter siden, Tørst said:

Hva er det cbe forsøker å vise oss på innsiden av låret sitt fra treningsspeilet på Geilo, på formiddagens instastory? For ei selvopptatt dame, er det mulig å stå sånn og deilige seg foran speilet og attpåtil ta bilder av det til hele verden? Bloggerfot, bar glippe mellom tights og overdel, og så stå sånn og vippe låret ut til siden for å... vise hvor tynn hun er? 

Så heldig jeg er som slipper å se noe slikt, blokkert som jeg er. 

• Liker 13
Skrevet
47 minutter siden, filifjonka skrev:

Så heldig jeg er som slipper å se noe slikt, blokkert som jeg er. 

Du går ikke akkurat glipp av noe. Jeg er ikke blokkert, men vurderer seriøst å blokkere meg selv. Å følge en person som er så materialistisk og så selvopptatt gir meg ingen ting. Hun er over 30 år og så opptatt av å deilige seg forann speilet. Selv nå, når det er en stor krise i Norge, så er hun bare opptatt av å få vist seg frem. Man kan si mye rart om Sophie E, men jeg hadde valgt Sophie fremfor CBE når som helst.   

• Liker 31
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
7 timer siden, Klaraku78 skrev:

Du går ikke akkurat glipp av noe. Jeg er ikke blokkert, men vurderer seriøst å blokkere meg selv. Å følge en person som er så materialistisk og så selvopptatt gir meg ingen ting. Hun er over 30 år og så opptatt av å deilige seg forann speilet. Selv nå, når det er en stor krise i Norge, så er hun bare opptatt av å få vist seg frem. Man kan si mye rart om Sophie E, men jeg hadde valgt Sophie fremfor CBE når som helst.   

Jeg er enig, SE har ikke mindreårige som blir påtvunget denne livsstilen og lærer seg slike verdier som bedriften fronter. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
35 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Jeg blokkerte meg selv nå nettopp. Ikke at jeg har noen betydning i den store sammenheng - men da når de ut til én mindre i hvert fall 😊

• Liker 22
Skrevet
3 timer siden, Tørst skrev:

Bloggersyndrom det der..  å ikke kunne stå med to bein planta i bakken. Ser helt tåpelig ut når står der og vrikker og vrenger

• Liker 15
Skrevet

Cbe skriver i en kommentar under siste blogginnlegg at hadde dem visst dette ang corona smitten i dag, så TROR hun ikke at dem hadde reist. Det er veldig tydelig at hun ikke har lest seg opp på og satt seg inn i alvorligheten av denne pandemien. Dem burde holdt seg hjemme uansett, men hun er vel redd for å tape penger, i og med at hun uttrykker sin bekymring ang økonomi i siste innlegg. Det er nok en gang så veldig tydelig at dem driter i andre mennesker rundt seg, det er meg, meg og atter meg. At dem kan dra med seg smitte som fører til at folk i risikogruppen blir syke, ofrer hun ikke en tanke.

Mye viktigere å få vist frem nok en gang nye klær og utstyr, pluss  å benytte seg av sponset opphold på Vestlia. Det er kanskje på tide å kvitte seg med de lange bakteriebombene av noen klør også. Er så glad for at jeg ikke har sånne egoistiske og ufordragelige mennesker som dette paret i min nærmeste omgangskrets.

• Liker 45
Skrevet
1 time siden, Minnie Mus skrev:

Cbe skriver i en kommentar under siste blogginnlegg at hadde dem visst dette ang corona smitten i dag, så TROR hun ikke at dem hadde reist. Det er veldig tydelig at hun ikke har lest seg opp på og satt seg inn i alvorligheten av denne pandemien. Dem burde holdt seg hjemme uansett, men hun er vel redd for å tape penger, i og med at hun uttrykker sin bekymring ang økonomi i siste innlegg. Det er nok en gang så veldig tydelig at dem driter i andre mennesker rundt seg, det er meg, meg og atter meg. At dem kan dra med seg smitte som fører til at folk i risikogruppen blir syke, ofrer hun ikke en tanke.

Mye viktigere å få vist frem nok en gang nye klær og utstyr, pluss  å benytte seg av sponset opphold på Vestlia. Det er kanskje på tide å kvitte seg med de lange bakteriebombene av noen klør også. Er så glad for at jeg ikke har sånne egoistiske og ufordragelige mennesker som dette paret i min nærmeste omgangskrets.

Altså, jeg har ikke ord for hvor lite gjennomtenkt slike uttalelser som dette er. Nyhetsbildet er overfylt av informasjon om viruset.. Hva er det virksomheten driver med? Er det mulig å være så lite samfunnsorientert og oppdatert på hva som skjer i verden? 

• Liker 36
Skrevet
4 timer siden, Klaraku78 skrev:

Det er helt utrolig. Bloggeren opptrer som særdeles opptatt av seg selv og eget utseende. Hun burde heller lest en avis eller sett Debatten på NRK. 

• Liker 25
Skrevet
6 minutter siden, Medici skrev:

Kanskje familien burde ta et hint og reise hjem når de får utlevert poser med frokost av personale iført hansker...

De har vel også mottatt SMS fra Helsedirektoratet som alle andre? 

• Liker 13
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
7 minutter siden, Medici skrev:

Kanskje familien burde ta et hint og reise hjem når de får utlevert poser med frokost av personale iført hansker...

Men showet må jo gå videre? Ingen familietid, ingen penger. 

Skrevet
11 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Men showet må jo gå videre? Ingen familietid, ingen penger. 

Merkelig forretningskonsept.. 

• Liker 10
Skrevet
17 minutter siden, Agatha Spinatha skrev:

De har vel også mottatt SMS fra Helsedirektoratet som alle andre? 

Forsvant vel i posten 😛

• Liker 18
Skrevet
3 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Forsvant vel i posten 😛

Ja, det kan hende 😉

• Liker 6
Gjest Finlay
Skrevet

Bildene fra Vestlia Resort gir bare uhygge.

Familien alene på hotellet, i store halvmørke rom, det lille som er av personale gir dem mat i poser, med hanskekledde hender. På utsiden pågår den største nasjonale krisen siden andre verdenskrig.

Og der sitter de, på hotellet. Polerte, glatte og mette. Smilende. Sexy poserende alene på treningsrommet.

Som om de ikke har fått med seg noen verdens ting.

Skrevet

Blir spennende nå som skole og bhg skal være stengt og barna skal være hjemme på dagtid, når de sliter så mye å lage innhold til bloggen bare hvis en av bloggeierne ikke er hjemme. Håper bare ikke barna blir innholdet enda mer fremover i mangel på noe annet :( 

• Liker 33
Skrevet
24 minutter siden, Finlay skrev:

Bildene fra Vestlia Resort gir bare uhygge.

Familien alene på hotellet, i store halvmørke rom, det lille som er av personale gir dem mat i poser, med hanskekledde hender. På utsiden pågår den største nasjonale krisen siden andre verdenskrig.

Og der sitter de, på hotellet. Polerte, glatte og mette. Smilende. Sexy poserende alene på treningsrommet.

Som om de ikke har fått med seg noen verdens ting.

Det er helt utrolig, 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...