Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Louiah skrev:

LKE la ut i går på instastory at de på nabobordet i går var fra Italia med latter-emoji. 

ja, det er godt de igjen og igjen bekrefter inntrykket jeg har av dem. Ignorante folk. Og hvem er det som spiser middag i undertøy egentlig på restaurant?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"I morgen skal vi opp og ut tidlig"

Neste dag 12.30: "Hva skal vi nå? Ut på ski" 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo ingen struktur rundt noe som helst. Ingen rammer å forholde seg til der tid er essensielt. Hvorfor stå opp å løpe kl06, når dagen ikke er igang før etter 12? Merkelig opplegg. Sminke seg kan ikke ta så lang tid. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Klementine skrev:

Ja, det er jo ingen struktur rundt noe som helst. Ingen rammer å forholde seg til der tid er essensielt. Hvorfor stå opp å løpe kl06, når dagen ikke er igang før etter 12? Merkelig opplegg. Sminke seg kan ikke ta så lang tid. 

Jo. Halvannen time er vel det hun har estimert tidligere. Riktignok inkludert fiksing av hår. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay

AR tar barn ut av skolen for ferie i Dubai, CBE tar barn ut av skolen for ferie på Geilo. Og de små jobber på.

Er det "potetferie" i Blogglandia denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Medici skrev:

Det gikk visst fint sier CBE i kommentarfeltet. Fordi DE tar sine forholdsregler... Det hjelper jo litt hvis andre ikke gjør de samme, da er jo bedriftsfamilien med på spre smitte fra Geilo til Sarpsborg. 

jo, men hovedfokuset er vel at DE skal unngå å BLI smittet....

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Altså, dette firma cbe.no er ikke sant. Ingen andre firma oppfordrer til at de ansette drar på reiser nå. Alle jeg vet om nekter ansatte å reise om det ikke er HØYST nødvendig, og skitur er vel ikke så viktig at man skal utsette andre for risiko av den grunn. De arbeidsgivere jeg vet om fraråder også de ansatte til å reise på fritidsreiser og gjør alt de kan for å hindre dette. Men cbe.no drar på sponset hotellferie med lekeland. Jeg ler så jeg griner av hvor egoistisk og dum den bedriften er! Hva med å ta litt samfunnsansvar? 

Kantina ble stengt ned i dag i et firma hvor jeg har familie som benyttet den...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest igjennom alt her i det siste, men her hadde de vel en avtale som måtte gjennomføres før vinteren er slutt. Ergo må tas ut av skolen og man reiser på tur når rådene fra myndighetene er det stikk motsatte. Hun skrev også i en kommentar at de fikk gode priser på Vestlia og at det var derfor de dro. Innlegget etter var oppholdet sponset. Ikke lett å holde tunga rett i munnen si.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 3.3.2020 den 20.29, MiniMjau skrev:

Er det ingen som kan veilede netfitmodellen i markløftsposisjoner.....😑😑😑

På 4.3.2020 den 11.30, FotbaIlflua skrev:

Hva gjør hun feil? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling😅

På 5.3.2020 den 14.10, Tulipanpiken skrev:

Dette lurer jeg også på!😅

6 timer siden, MiniMjau skrev:

Vestlia ser jo alltid tomt ut på bloggernes bilder. 

Kanskje det rett og slett var veldig lurt å dra dit? En slags karantene! 

Jeg lurer fortsatt på hva som er feil med markløftsposisjonen til CBE på det aktuelle bildet (jeg gjør det nemlig likt som henne)  😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Swan1998 skrev:

Har ikke lest igjennom alt her i det siste, men her hadde de vel en avtale som måtte gjennomføres før vinteren er slutt. Ergo må tas ut av skolen og man reiser på tur når rådene fra myndighetene er det stikk motsatte. Hun skrev også i en kommentar at de fikk gode priser på Vestlia og at det var derfor de dro. Innlegget etter var oppholdet sponset. Ikke lett å holde tunga rett i munnen si.

Det tror jeg også - dvs det som antakelig avgjør at denne turen gjennomføres er kontraktsforpliktelser.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som hun ikke forstår at små barn som er friske likevel kan være smittebærere. Med halvparten av familien nede for telling for ikke så lenge siden med selverklært influensa bør hun ha friskt i minne hvor slitsom den situasjonen var. For i utgangspunktet friske folk. 

Ingen tanker skjenkes de som av ulike grunner er definert som risikogrupper. Og som vi alle oppfordres til å gjøre en dugnad for ved å forsøke å hindre smittespredning. Som f.eks. ved å unnlate å reise. Folk dropper langt mer eksotiske og spennende opplevelser enn sponsetur til Geilo for å unngå smitte.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på nabobordet var fra Italia. Latteremoji. (LKE)

Noen skylder IQ. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...