Skrottefar Skrevet 31. desember 2019 #14421 Skrevet 31. desember 2019 1 time siden, Minnie Mus skrev: Egentlig rart å se at så mange svarer nei til en repitisjon på året som har vært hos frua. Det må vel være en vekker for frueparet? En vekker? Neppe, har de ikke våknet ennå så vil de aldri våkne 🤣 14
loffen Skrevet 1. januar 2020 #14422 Skrevet 1. januar 2020 Ser på instastory at hun har fått satt på noen extensions, hos frisør i Fredrikstad, i håret idag, som hun reklamerer for. Har hun ikke egen kolleksjon med hairexstensions, da? Og jeg kan ikke se forskjell en gang! PS. Hvis jeg har skrivefeil, så er klokka 02:24. Godt nyttår og god natt. 17
Era Vulgaris Skrevet 1. januar 2020 #14423 Skrevet 1. januar 2020 På 31.12.2019 den 15.10, pop up bruker skrev: Hvis bedriften skal bli miljøbevisst og fronte miljøsaker må de endre konsept totalt, og det tror jeg ikke de hverken ønsker eller evner Enig i det. Tenk om de allikevel gjorde det! Endret fokus totalt, og begrunnet det overfor leserne sine med at de har innsett at de er i utakt med samfunnet. At de har fått et mer bevisst forhold til miljø, eksponering av barn, kroppspress og sin egen rolle som influensere. At de ønsker å være bedre forbilder for både barna sine og andre. DA tror jeg engasjementsraten hadde flydd i været. 12
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. januar 2020 #14424 Skrevet 1. januar 2020 (endret) 2 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Enig i det. Tenk om de allikevel gjorde det! Endret fokus totalt, og begrunnet det overfor leserne sine med at de har innsett at de er i utakt med samfunnet. At de har fått et mer bevisst forhold til miljø, eksponering av barn, kroppspress og sin egen rolle som influensere. At de ønsker å være bedre forbilder for både barna sine og andre. DA tror jeg engasjementsraten hadde flydd i været. Det er ikke noe marked for det i rosa/manmablogglandia. Da tror jeg å slutte å blogge og skaffe seg en annen typ jobb er mer realistisk. Men det kan bli vanskelig da utdanning og erfaring innenfor annet enn navlebeskuende blogging mangler. Endret 1. januar 2020 av lillesnøfnugg
Era Vulgaris Skrevet 1. januar 2020 #14425 Skrevet 1. januar 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Det er ikke noe marked for det i rosa/manmablogglandia. Nei, jeg holder ikke akkurat pusten, for å si det sånn. 5
LilleSnupp Skrevet 2. januar 2020 #14426 Skrevet 2. januar 2020 Tre stk tallerkener, én kniv, én gaffel og én dessertskje. Kan noen sponse henne med en bok om borddekking? 29
Christiane_W Skrevet 2. januar 2020 #14427 Skrevet 2. januar 2020 56 minutter siden, LilleSnupp skrev: Tre stk tallerkener, én kniv, én gaffel og én dessertskje. Kan noen sponse henne med en bok om borddekking? Vi kan jo starte med en link: https://www.skikkogbruk.no/single-post/Borddekning 9
Bypass Skrevet 2. januar 2020 #14428 Skrevet 2. januar 2020 2 timer siden, Christiane_W skrev: Vi kan jo starte med en link: https://www.skikkogbruk.no/single-post/Borddekning Kanskje hun ikke har nok bestikk? Jeg må ofte dekke opp på denne måten når jeg har mange gjester. Håper ikke jeg får en bok om borddekking eller skikk og bruk for det... 11
MissLucy Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #14429 Skrevet 2. januar 2020 4 timer siden, Bypass skrev: Kanskje hun ikke har nok bestikk? Jeg må ofte dekke opp på denne måten når jeg har mange gjester. Håper ikke jeg får en bok om borddekking eller skikk og bruk for det... jeg tror vi kan slå fast med stor sikkerhet at frua har mer enn nok bestikk. 31
Gjest Jegserdeg Skrevet 2. januar 2020 #14430 Skrevet 2. januar 2020 7 minutter siden, MissLucy skrev: jeg tror vi kan slå fast med stor sikkerhet at frua har mer enn nok bestikk. I overflod tenker jeg😉
Inocybe Skrevet 2. januar 2020 #14431 Skrevet 2. januar 2020 Mest spesielt var reklamen for Hardangerbestikk i desember hvor det også manglet det bestikk. Ser bare rart ut. Synes ikke nyttårskjolen var helt vellykket. CBE har en kropp som er enkel å kle opp, men nyttårskjolen ble mest forgyldt potetsekk. Snittet på kjolen er egentlig fint og burde fungere så vet ikke helt hva som gikk galt. Sammenlignet for eksempel med kjolen på Skal vi danse all star som var smashing https://www.tv2.no/v/1497262/ Den er selvfølgelig et danse-outfit så ikke helt nyttårsantrekk men drar den fram som eksempel på hvor flott CBE kan se ut når andre står for garderoben. 20
123Frustrert Skrevet 2. januar 2020 #14432 Skrevet 2. januar 2020 1 time siden, Inocybe skrev: Mest spesielt var reklamen for Hardangerbestikk i desember hvor det også manglet det bestikk. Ser bare rart ut. Synes ikke nyttårskjolen var helt vellykket. CBE har en kropp som er enkel å kle opp, men nyttårskjolen ble mest forgyldt potetsekk. Snittet på kjolen er egentlig fint og burde fungere så vet ikke helt hva som gikk galt. Sammenlignet for eksempel med kjolen på Skal vi danse all star som var smashing https://www.tv2.no/v/1497262/ Den er selvfølgelig et danse-outfit så ikke helt nyttårsantrekk men drar den fram som eksempel på hvor flott CBE kan se ut når andre står for garderoben. Cbe har mange fine kjoler, men de er vel bare en gangs.. synes det er litt rart å bruke en kjole hvor brystimplantater så til de grader synes.. 22
loffen Skrevet 2. januar 2020 #14433 Skrevet 2. januar 2020 Den kjolen satt ikke akkurat så pent rundt bysten, nei. Når det gjelder bestikk, så får jeg helt nupper av den dessertskjeen som ligger skjevt, på siden, og i feil retning. Greier ikke se på det! 🙈 19
MissLucy Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #14434 Skrevet 2. januar 2020 CBE tror en lesers spørsmål om manglende bestikk til de tre tallerknene handler om mengde mat https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/01/nyttarsaften-2019/#comments Serverte dere flere retter og med bare ett bestikk? Ser bare litt stusselig ut.. CAROLINE BERG ERIKSEN 51 MINUTTERSIDEN SVAR Litt fingermat til forrett, kalkun til hovedrett og Panacotta med mandarin og pepperkake til dessert. Ble to runder med kalkun så det var mer enn nok mat 🙂 13
Inocybe Skrevet 2. januar 2020 #14435 Skrevet 2. januar 2020 5 minutter siden, MissLucy skrev: CBE tror en lesers spørsmål om manglende bestikk til de tre tallerknene handler om mengde mat https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/01/nyttarsaften-2019/#comments Serverte dere flere retter og med bare ett bestikk? Ser bare litt stusselig ut.. CAROLINE BERG ERIKSEN 51 MINUTTERSIDEN SVAR Litt fingermat til forrett, kalkun til hovedrett og Panacotta med mandarin og pepperkake til dessert. Ble to runder med kalkun så det var mer enn nok mat 🙂 CBE burde lese spørsmålet en gang til 🙄. Alt dreier seg ikke matmengder (små sådanne selvfølgelig), selv om det ofte virker slik på bloggen. Får se om hun retter det opp. 17
Ultiva Skrevet 2. januar 2020 #14436 Skrevet 2. januar 2020 (endret) 6 timer siden, loffen skrev: Den kjolen satt ikke akkurat så pent rundt bysten, nei. Når det gjelder bestikk, så får jeg helt nupper av den dessertskjeen som ligger skjevt, på siden, og i feil retning. Greier ikke se på det! 🙈 Så store utringinger fremhever komplikasjonene som hun dessverre har utviklet i implantatene. Ripplingen er svært tydelig (bølgene i implantatene som syns gjennom huden). https://imgur.com/a/BvnHmR7 Dette er en helt vanlig komplikasjon, og slik sett så kan det muligens forhindre andre i å legge seg under kniven. Men CBE burde virkelig fjerne innleggene, hun var tross alt finere uten og er tydeligvis glad i dype utringninger, noe som er langt mer smakfullt med små, naturlige bryster. Håret hennes har for eksempel blitt mye finere etter at hun sluttet med løshår, det naturlige er som regel det beste. Jeg klarer heller ikke glemme bildet hvor spissene på de lange løsneglene hennes graver seg gjennom vantene, tenk så mye mer elegant om hun droppet alt dette falske! Det er så synd at hennes 320 000 følgere på IG inspireres og påvirkes av så mye kunstig forskjønnelse. Dette med å fronte kunstig forskjønnelse gjelder for øvrig langt flere influencere enn CBE. Direktelink til blogginnlegget hvor bildet er hentet fra: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/01/nyttarsaften-2019/ Endret 2. januar 2020 av Ultiva 39
acna Skrevet 2. januar 2020 #14437 Skrevet 2. januar 2020 40 minutter siden, Inocybe skrev: CBE burde lese spørsmålet en gang til 🙄. Alt dreier seg ikke matmengder (små sådanne selvfølgelig), selv om det ofte virker slik på bloggen. Får se om hun retter det opp. Jeg leser svaret hennes på en annen måte en dere tydeligvis. Det ble spurt om antall retter og bruk av bestikk. Og en kommentar om at «det ser stusselig ut». Rett nr 1, Forrett = fingermat, hvilket betyr at de ikke brukte bestikk. (Og nettopp derfor tror jeg hun brukte ordet «fingermat».) Rett nr 2, Hovedrett = kalkun, her ble kniv og gaffel brukt. Rett nr 3, Dessert = pannacotta, skjeen ble brukt. Svaret «mer enn nok mat» er sannsynligvis myntet på «stusselig-kommentaren». Jeg synes bemerkninger og kommentarer om antall gafler eller synlighet av bryst-implantat ødelegger den seriøse og mer viktige debatten om virksomheten cbe og mannen driver. (Herunder, eksponering av mindreårige og juks med reklame.) 14
MissLucy Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #14438 Skrevet 2. januar 2020 3 minutter siden, acna skrev: Jeg leser svaret hennes på en annen måte en dere tydeligvis. Det ble spurt om antall retter og bruk av bestikk. Og en kommentar om at «det ser stusselig ut». Rett nr 1, Forrett = fingermat, hvilket betyr at de ikke brukte bestikk. (Og nettopp derfor tror jeg hun brukte ordet «fingermat».) Rett nr 2, Hovedrett = kalkun, her ble kniv og gaffel brukt. Rett nr 3, Dessert = pannacotta, skjeen ble brukt. Svaret «mer enn nok mat» er sannsynligvis myntet på «stusselig-kommentaren». Jeg synes bemerkninger og kommentarer om antall gafler eller synlighet av bryst-implantat ødelegger den seriøse og mer viktige debatten om virksomheten cbe og mannen driver. (Herunder, eksponering av mindreårige og juks med reklame.) det forstår vi, men jeg synes den naturlige tolkningen av spørsmålet er at det handler om for lite bestikk, ikke for lite mat, i forhold til antall retter, og at det er borddekkingen som ser stusselig ut med så lite bestikk i forhold til mengden tallerkner og glass ellers. 11
Lady T Skrevet 2. januar 2020 #14439 Skrevet 2. januar 2020 14 minutter siden, acna skrev: Jeg leser svaret hennes på en annen måte en dere tydeligvis. Det ble spurt om antall retter og bruk av bestikk. Og en kommentar om at «det ser stusselig ut». Rett nr 1, Forrett = fingermat, hvilket betyr at de ikke brukte bestikk. (Og nettopp derfor tror jeg hun brukte ordet «fingermat».) Rett nr 2, Hovedrett = kalkun, her ble kniv og gaffel brukt. Rett nr 3, Dessert = pannacotta, skjeen ble brukt. Svaret «mer enn nok mat» er sannsynligvis myntet på «stusselig-kommentaren». Jeg synes bemerkninger og kommentarer om antall gafler eller synlighet av bryst-implantat ødelegger den seriøse og mer viktige debatten om virksomheten cbe og mannen driver. (Herunder, eksponering av mindreårige og juks med reklame.) Enig i dette. Hadde vel vært merkelig med for mye bestikk også, siden man ikke trenger bestikk til fingermat. Unødvendig å kritisere et festdekket bord for å se «stusselig» ut pga bestikket. 12
Rev. Revenge Skrevet 2. januar 2020 #14440 Skrevet 2. januar 2020 Det eneste jeg har fått med meg ut fra siste siden her er at gullkalkunene bør gå under kniven slik at dype utringninger ikke ser så stusselige ut under servering? Fra spøk til alvor, kommentaren om stusselig bestikk kommer fra kommentarfeltet på bloggen, her inne ble svaret til kommentaren tolket som snodig, slik jeg leser det. og for min del så får jeg vondt i OCD'en min av den irriterende feilhellingen av dessertskjeen. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå