Gjest Linjalen Skrevet 19. desember 2019 #13601 Del Skrevet 19. desember 2019 Jada, Jenny Skavlan eksponerer ikke ungene sine, og det er jo fint, men noen influenser-gullstandard er hun absolutt ikke. Hun er minst like uryddig som mange andre, som en del av en venne/omgangskrets i Oslo som konstant reklamerer for hverandres greier uten å merke det, hun har blitt felt i PFU sammen med blad-venninna Rudjord, og hun er en av mange av de multi-kjendisene som sauser sammen litt jobb i NRK eller annet mediehus med muligheten for en haug med andre forretningsmuligheter på siden. Litt som Christine Dancke. Men de blir litt større fisk enn fotballfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 19. desember 2019 Forfatter #13602 Del Skrevet 19. desember 2019 13 minutter siden, Malum skrev: Hvor leser dere dette? i kommentarfeltet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 19. desember 2019 #13603 Del Skrevet 19. desember 2019 3 minutter siden, Linjalen said: Jada, Jenny Skavlan eksponerer ikke ungene sine, og det er jo fint, men noen influenser-gullstandard er hun absolutt ikke. Hun er minst like uryddig som mange andre, som en del av en venne/omgangskrets i Oslo som konstant reklamerer for hverandres greier uten å merke det, hun har blitt felt i PFU sammen med blad-venninna Rudjord, og hun er en av mange av de multi-kjendisene som sauser sammen litt jobb i NRK eller annet mediehus med muligheten for en haug med andre forretningsmuligheter på siden. Litt som Christine Dancke. Men de blir litt større fisk enn fotballfrua Hun ble da ikke felt, Costume med redaktør Rudjord ble felt for en artikkel om henne. Litt viktig presisering. Skavlan hadde ikke noe redaksjonelt eller journalistisk ansvar i saken. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 19. desember 2019 #13604 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) 3 timer siden, MissLucy skrev: hun forteller mer, for å gjøre det vanskeligere å identifisere dem. Hun blir ikke medlem i MENSA med de første, det er i hvert fall sikkert. 26 minutter siden, Malum skrev: Hvor leser dere dette? Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/18/omvendt-julenisse-3/#comment-976350 Nei, CBE skulle ikke ha nevnt antall, og selv om det ble fjernet i blogginnlegget står det nå isteden i kommentarfeltet (Jeg fjernet det på skjermbildet). Gjentar meg selv: Det kan føre til at folk tror at de vet hvem det er, og det er galt uansett om man har rett eller ikke... Det er så amatørmessig... Endret 19. desember 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 19. desember 2019 Populært innlegg #13605 Del Skrevet 19. desember 2019 Jeg leser ikke bloggen, men forstår ikke hvorfor de må skrive noen som helst opplysninger om de de hjelper? At de beskriver om prosessen rundt osv er jo greit, og supert at noen som trenger det får hjelp, men noe mer beskrivelse enn det er da virkelig ikke nødvendig? Å jobbe med sårbare mennesker krever forsiktighet, respekt og varsomhet, det ligger rett og slett ikke for alle... 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Populært innlegg #13606 Del Skrevet 19. desember 2019 2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Jeg leser ikke bloggen, men forstår ikke hvorfor de må skrive noen som helst opplysninger om de de hjelper? At de beskriver om prosessen rundt osv er jo greit, og supert at noen som trenger det får hjelp, men noe mer beskrivelse enn det er da virkelig ikke nødvendig? Å jobbe med sårbare mennesker krever forsiktighet, respekt og varsomhet, det ligger rett og slett ikke for alle... da hun ble rådet til å fjerne tallet, gjorde hun det, men samtidig som hun kom med mer informasjon om hvor de var og ikke var fra, og hvordan familiekonstellasjonen ikke er. Så ble hun rådet til å si absolutt ingenting, og da forklarte hun at hun sa mer for å gjøre det vanskelig å identifisere dem. Det krever litt fokus på etikken å jobbe med taushetsbelagt informasjon, og den treningen har de bare ikke. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 19. desember 2019 #13607 Del Skrevet 19. desember 2019 21 minutter siden, MissLucy skrev: i kommentarfeltet Verste av alt, er at jeg kjente igjen gatene hvor de kjørte og klarer dermed vite hvem de skal til. Skremmende!! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 19. desember 2019 #13608 Del Skrevet 19. desember 2019 2 minutter siden, MissLucy skrev: da hun ble rådet til å fjerne tallet, gjorde hun det, men samtidig som hun kom med mer informasjon om hvor de var og ikke var fra, og hvordan familiekonstellasjonen ikke er. Så ble hun rådet til å si absolutt ingenting, og da forklarte hun at hun sa mer for å gjøre det vanskelig å identifisere dem. Det krever litt fokus på etikken å jobbe med taushetsbelagt informasjon, og den treningen har de bare ikke. Takk for forklaring! Ja, det virker som lite trening med taushetsbelagt informasjon! De burde jo ikke skrive noe som helst om de som de hjelper. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. desember 2019 #13609 Del Skrevet 19. desember 2019 11 minutter siden, Pæddan skrev: Verste av alt, er at jeg kjente igjen gatene hvor de kjørte og klarer dermed vite hvem de skal til. Skremmende!! Dette er jo nettopp det som har vært min bekymring i forhold til det å bruke blogg/IG for å fronte dette prosjektet. De etiske aspektene er totalt mangelvare, og nå altså et brudd på personvernet. For en smørje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linjalen Skrevet 19. desember 2019 #13610 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) 37 minutter siden, lenebu said: Hun ble da ikke felt, Costume med redaktør Rudjord ble felt for en artikkel om henne. Litt viktig presisering. Skavlan hadde ikke noe redaksjonelt eller journalistisk ansvar i saken. Er det en viktig presisering? Selvfølgelig vet man at sånne ting er gråsone, særlig når man er født og oppvokst i mediebransjen bortimot. Det er jo bare et symptom på at man ikke i den omgangskretsen der klarer å samle inn penger til et veldedig formål en gang uten å ta på seg en sponset strikkegenser. Endret 19. desember 2019 av Linjalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 19. desember 2019 #13611 Del Skrevet 19. desember 2019 16 timer siden, Paradisio1 skrev: Ikke forblir de anonyme heller når fotballparet kommer inn med lass på lass med mat. Da er det nok ingen av naboene til de trengende som får med seg nei🤦🏼♀️ Får de treffe selveste frueparet? Det er vel andre som leverer ut varene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. desember 2019 #13612 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) 11 minutter siden, kvinneguide skrev: Får de treffe selveste frueparet? Det er vel andre som leverer ut varene? De får treffe paret, de skal visstnok dele ut varer. Håper at det blir uten kamera team på slep. Endret 19. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 19. desember 2019 Populært innlegg #13613 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) KG er igjen nevnt i kommentarfeltet under siste innlegg om Omvendt julenisse. Vi som skriver her inne er både bitre og sjalu ja...Jeg må nesten le. Det blir veldig synlig at CBE er ute etter å sole seg i glansen av OJ-prosjektet når alt av kommentarer (med noen få unntak) er nesegrus beundring av fans som gråter fordi de er så rørt over CBE og hennes godhet. Jeg -vet- det også er skrevet kritiske kommentarer som ikke går på prosjektet, men på personvern rundt. Selvsagt er ikke disse publisert. Jeg vet det fordi jeg skrev en selv. Den ble naturligvis ikke publisert. Fruas patetiske forsøk på å ro seg vekk etter å ha avslørt en familie, fremstår som vettløst og dumt og viser igjen en utrolig ignoranse og kunnskapsløshet. De burde gjort dette prosjektet uten å flagge det for mye på bloggen, for slik det blir fremstilt nå så lyser det et ønske om å sole seg i egen fortreffelighet fra fruas side. Og ja, jeg skriver kritisk om frua på KG. Er jeg bitter eller sjalu av den grunn? Absolutt ikke. Glad det ikke er jeg som driter meg ut på den måten. Endret 19. desember 2019 av Aquarius04 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 19. desember 2019 Populært innlegg #13614 Del Skrevet 19. desember 2019 Altså. Å posere med en hånd bak hodet, bloggerfot og veldedighetspose i hånden. Ser de det virkelig ikke??? Jeg er sjokkert, og en smule kvalm faktisk. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. desember 2019 #13615 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) 26 minutter siden, Halle-Palle skrev: Altså. Å posere med en hånd bak hodet, bloggerfot og veldedighetspose i hånden. Ser de det virkelig ikke??? Jeg er sjokkert, og en smule kvalm faktisk. Printscreen eller Imgur? Ser at kimonoen som fruen hadde i sitt FOREO innlegg nå er merket som reklame. #ikkebestiklassenetter10år Er det slik UI sine bloggere skal agere? Endret 19. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 19. desember 2019 #13616 Del Skrevet 19. desember 2019 Girls night, lårkort glitrende skjørt og høye hæler. Jeg kan knapt huske å ha sett henne i et verre/mer tacky antrekk. Huff. Men ganske uviktig i forhold til en del annet som postes på bloggen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. desember 2019 #13617 Del Skrevet 19. desember 2019 Caroline Berg-Eriksen fornekter seg ikke. Nå soler hun seg i glansen i eget kommentarfelt, kunne hun gjort dette uten det store behovet for at folk skal skryte hemningsløst av henne? Aldri i livet. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. desember 2019 #13618 Del Skrevet 19. desember 2019 Akkurat nå, Gulleplutt skrev: Girls night, lårkort glitrende skjørt og høye hæler. Jeg kan knapt huske å ha sett henne i et verre/mer tacky antrekk. Huff. Men ganske uviktig i forhold til en del annet som postes på bloggen. Ja, det var et grusomt antrekk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 19. desember 2019 #13619 Del Skrevet 19. desember 2019 Måtte til med et undertøysbilde på insta. Tross alt lenge siden sist. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. desember 2019 #13620 Del Skrevet 19. desember 2019 Et underlig kommentarfelt... Så mange som er rørt til tårer? Vel, vel... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå