Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Ny uke, ny lapskaustreningsøkt... Fortell meg igjen hvordan airsquats og hopp-og-sprett gir effekt på styrken min?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvilken jobb fruen kunne fått seg i steden for blogg, som vil opprettholde den livsstilen de har nå. De har et enormt forbruk. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, På besøk said:

Ny uke, ny lapskaustreningsøkt... Fortell meg igjen hvordan airsquats og hopp-og-sprett gir effekt på styrken min?

Er jo kun de samme øvelsene om og om igjen... Forstår virkelig ikke konseptet. Dette er også øvelser jeg mest ville brukt som oppvarming til en treningsøkt

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Monimoni skrev:

Intervju på God morgen, Norge med CBE om Omvendt julenisse-prosjektet. 

Hun snakker bra for seg iallefrall. Pen fremtoning :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Monimoni skrev:

Nervøs latter, antrekk som lyser nyrik russer lang vei med dyrt designer belte. Og hun viser kun den ene siden av ansiktet. En nervøs LK som skuler i bakgrunnen. De ser så usikre og ubekvemme ut i alle situasjoner der de blir intervjuet. 

God morgen Norge burde da ellers være helt trygge for kontroversielle influencere. GMN har vel aldri stilt et eneste kritisk spørsmål noen gang?

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Og ikke bare én bil, men flere, for det skal ikke leveres ut gaver og mat med reklamebilen. De har skjønt at det må gjøres anonymt. Dermed har flere stilt bil(er) til disposisjon. Disse lokale leser helt sikkert ikke verken her, bloggen eller noe. De er vel stolte av sine bysbarn, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat som at dette strekker seg over halve Østlandet heller, det er tross alt et lokalt prosjekt.
Måtepåhvorstorslitasjedetblirpåderesalleredesponsedebilersomeriprivatbruk.... 

Endret av Fjugur
la til tekst "som er i privat bruk"
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, På besøk skrev:

Jeg har igrunnen lurt på det samme... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint prosjekt. Stor kredit for det. Men hun må tone ned antrekket veldig når hun skal ut og hjelpe fattige. Jeg hadde følt meg veldig ukonfertabel (om jeg hadde trengt hjelp da) om det hadde kommet en sånn overstylet «frue» og liksom skulle hjelpe. Minner meg om de gamle hollywoodfruene og veledighetsballene sine. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kleenex skrev:

Jeg har igrunnen lurt på det samme... 

Jeg lurer på hvorfor hun blander inn dips i en økt som bare trener mage, rumpe og lår?!?! Har ingen funksjon i økten overhode. Og forstår ikke at de sier at de har en proff PT som hjelper med å sette sammen disse øktene? Ingen med et snev av utdannelse vil påstå at denne formen for trening gjør en sterkere, eller strammere i "fisken"... 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.12.2019 den 15.37, Lin10 skrev:

Det er nok hverken uvitenhet eller dårlig resarch fra Redd barna sine siden om å utvide sine markedsføringskanaler ved å samarbeide med influencere. Vi vet i dag at influencere har en påvirkningskraft og da er det flott at Redd barna inngår et samarbeid, slik at flere blir oppmerksom på det flotte arbeidet de gjør. Det å hjelpe flest mulige barn og ikke hva CBE tjener burde være hovedfokuset. Når man i tillegg vet at det er mange ressurssterke personer som leser og gleder seg over bloggen og har mulighet til å bidra, så er det stor sannsynlighet at Redd Barna på både kort og lang sikt får igjen mer enn det de ha rmåtte ut med markedsføringskostnader. 

Som noen nevnte her inngikk tydeligvis ikke Redd Barna et samarbeid direkte med CB. Redd barna valgte en "pakkeløsning" der de tydeligvis ikke fikk velge influenserne selv. Når de får tilbakemelding på de har gått på tvers av egne verdier prøver de å ro seg unna ved å sende ut en standardmail. Jeg regner med du også har lest hva spesialrådgiver i Redd Barna mener?

Ingen har nevnt noe om CBE sin inntekt. Poenget er at mange blir oppgitt fordi RB bruker en god slump av inntektene til å betale en blogger som driver massiv eksponering av barn, bidrar til et skjevt kropssfokus, motiverer til forbruk langt utover det normale etc. La oss si at du var opptatt av dyrevelferd. Du har gitt pengestøtte til NOAH i mange år. Så betaler NOAH en blogger for å fronte organisasjonen. Denne bloggeren driver en pelsfarm. Dette er satt på spissen men du tar nok poenget nå. Ville du oversett at NOAH gikk mot egne verdier eller vurdert å støtte Dyrevernalliansen istedet?

At influencere har påvirkningskraft kan man gjenta i det uendelige- langt fra alle influencere har positiv påvirkningskraft. Tror du mange hadde reagert om Redd Barna hadde inngått samarbeid med Jenny Skavland? Skavland som motiverer til gjenbruk og som ikke bryter sine barns rettigheter? Jeg vet navnet til datteren hennes. Jeg tror ikke på KG vet hvordan datteren ser ut, hvordan rommet hennes ser ut, hva slags tema hun hadde i forrige bursdag osv. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Joni123 skrev:

Veldig fint prosjekt. Stor kredit for det. Men hun må tone ned antrekket veldig når hun skal ut og hjelpe fattige. Jeg hadde følt meg veldig ukonfertabel (om jeg hadde trengt hjelp da) om det hadde kommet en sånn overstylet «frue» og liksom skulle hjelpe. Minner meg om de gamle hollywoodfruene og veledighetsballene sine. 

Men cbe må jo lære de fattige at det er forskjell på fattig og rik. De rike som leverer mat til de fattige må tross alt kle seg deretter så man ser det er forskjell på folk.

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bypass skrev:

Jeg lurer på hvorfor hun blander inn dips i en økt som bare trener mage, rumpe og lår?!?! Har ingen funksjon i økten overhode. Og forstår ikke at de sier at de har en proff PT som hjelper med å sette sammen disse øktene? Ingen med et snev av utdannelse vil påstå at denne formen for trening gjør en sterkere, eller strammere i "fisken"... 

I alle fall ikke om man gjør øvelsene som frua gjør dem. Det er elendig teknikk og bare fjas hele treningsopplegget deres.

Endret av Aquarius04
Typo
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker at jeg besøkte bloggen hennes daglig i starten. Da var det mer hverdagslige innlegg som ikke bar preg av det kunstige, overdanderte og eksponeringen av barn slik som bloggen fremstår i dag. Nå er jeg innom kanskje en gang i måneden for så å raskt klikke meg ut igjen..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bypass skrev:

Synes alle øktene hun legger ut ser like ut. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Monimoni skrev:

Nervøs latter, antrekk som lyser nyrik russer lang vei med dyrt designer belte. Og hun viser kun den ene siden av ansiktet. En nervøs LK som skuler i bakgrunnen. De ser så usikre og ubekvemme ut i alle situasjoner der de blir intervjuet. 

Når de ikke kan ha regien selv så blir det som det blir, altså rett og slett pinlig, og når TV2/GMN ikke evner å stille kritiske spørsmål og bare holder på med kosemose'n sin så er resultatet like overfladisk som det gjestene er, snakk om storproduksjon av sydde puter som blir plassert under armene til gjestene 🤔😠

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miss spjåk skrev:

Som noen nevnte her inngikk tydeligvis ikke Redd Barna et samarbeid direkte med CB. Redd barna valgte en "pakkeløsning" der de tydeligvis ikke fikk velge influenserne selv. Når de får tilbakemelding på de har gått på tvers av egne verdier prøver de å ro seg unna ved å sende ut en standardmail. Jeg regner med du også har lest hva spesialrådgiver i Redd Barna mener?

Ingen har nevnt noe om CBE sin inntekt. Poenget er at mange blir oppgitt fordi RB bruker en god slump av inntektene til å betale en blogger som driver massiv eksponering av barn, bidrar til et skjevt kropssfokus, motiverer til forbruk langt utover det normale etc. La oss si at du var opptatt av dyrevelferd. Du har gitt pengestøtte til NOAH i mange år. Så betaler NOAH en blogger for å fronte organisasjonen. Denne bloggeren driver en pelsfarm. Dette er satt på spissen men du tar nok poenget nå. Ville du oversett at NOAH gikk mot egne verdier eller vurdert å støtte Dyrevernalliansen istedet?

At influencere har påvirkningskraft kan man gjenta i det uendelige- langt fra alle influencere har positiv påvirkningskraft. Tror du mange hadde reagert om Redd Barna hadde inngått samarbeid med Jenny Skavland? Skavland som motiverer til gjenbruk og som ikke bryter sine barns rettigheter? Jeg vet navnet til datteren hennes. Jeg tror ikke på KG vet hvordan datteren ser ut, hvordan rommet hennes ser ut, hva slags tema hun hadde i forrige bursdag osv. 

Jenny er ikke en blogger på toppnivå heller. For å bli en toppbloggere så må en dele noe av hverdagen sin. Synes CBE balansere hva hun deler på en god måte. Uansett er det hennes valg, og når hun har så mange følgere som hun har og som har glede å lese om hennes liv så tenker jeg det må være fokus. De som bare er ute for å kritisere, kan jo lese Jenny sin blogg hvis hun fortsatt har noen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...