Gjest Lille_Krokodille Skrevet 6. desember 2019 #12541 Del Skrevet 6. desember 2019 4 minutter siden, Malum skrev: What? Kjære vene. Jeg leser ikke bloggen, så derfor har jeg ikke fått med meg dette. Derimot har jeg lest kritikk her inne mot at de ikke selv skulle levere ut mat og gaver fordi de skulle reise bort i forbindelse med julen. Jeg tenkte med meg selv at dét bare var en fordel. Dengang ei, altså.. Uff. Det er jo fint at de gjør noe selv, men hun og mannen er såpass kjente fjes der nede. Det vil jo vekke oppmerksomhet om disse blir sett på diverse trapper med esker i hendene... 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 6. desember 2019 #12542 Del Skrevet 6. desember 2019 25 minutter siden, Pollen skrev: Når du drar turbukse så høyt oppunder armene at kameltåa popper opp😂 BTW, hadde også kameltå i dag, pga at det var bare Èn ren truse igjen, og det var en blondetruse i litt for liten størrelse, under den eneste rene buksa mi (en taits). Litt kameltå må vi av og til tåle.😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. desember 2019 #12543 Del Skrevet 6. desember 2019 50 minutter siden, MissLucy skrev: det interessante er at denne gangen er det merket som reklame, men tidligere ar de blånektet for at det var reklame. Man må jo likevel spørre seg om det har vært reklame hele tiden? Cbe.no drev vel såpass med grooming av firmaet da de var på «turen med de utallige klesskiftene», at de nesten ikke kunne si nei nå. Alternativt at det var reklame da også. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #12544 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Cbe.no drev vel såpass med grooming av firmaet da de var på «turen med de utallige klesskiftene», at de nesten ikke kunne si nei nå. Alternativt at det var reklame da også. i såfall må de være hjernedøde. Hva er vitsen med å begynne å betale nå, etter den massive gratisreklamen? Det må ha vært betalt hele tiden. Bare idioter ville begynt å betale nå. Endret 6. desember 2019 av MissLucy 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. desember 2019 #12545 Del Skrevet 6. desember 2019 56 minutter siden, CabinCruiser skrev: BTW, hadde også kameltå i dag, pga at det var bare Èn ren truse igjen, og det var en blondetruse i litt for liten størrelse, under den eneste rene buksa mi (en taits). Litt kameltå må vi av og til tåle.😎 Men har du postet den på sosiale medier? 😆 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. desember 2019 #12546 Del Skrevet 6. desember 2019 1 time siden, MissLucy skrev: i såfall må de være hjernedøde. Hva er vitsen med å begynne å betale nå, etter den massive gratisreklamen? Det må ha vært betalt hele tiden. Bare idioter ville begynt å betale nå. Enig, prøvde bare å finne en mindre kynisk forklaring. ☺️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 6. desember 2019 #12547 Del Skrevet 6. desember 2019 Kameltå kan umulig ha blitt in. 😳 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #12548 Del Skrevet 6. desember 2019 Eksempel på person som neppe vil få noe fra Omvendt julenisse når de har sjekket skattelistene, og dessuten får hun matkasse fra noen andre: https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/dOzyeo/Ingen-vet-at-jeg-er-fattig 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 6. desember 2019 #12549 Del Skrevet 6. desember 2019 2 timer siden, CabinCruiser skrev: BTW, hadde også kameltå i dag, pga at det var bare Èn ren truse igjen, og det var en blondetruse i litt for liten størrelse, under den eneste rene buksa mi (en taits). Litt kameltå må vi av og til tåle.😎 Du eier altså ikke en lang genser som kan skjule en kameltå? Jeg er ikke interessert i å se andres genitalier, selv om det er bukse utenpå. Kameltå er noe av det hesligste jeg ser, og det er fullt mulig å unngå det om man vil. Et truseinnlegg funker fint, feks. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 6. desember 2019 #12550 Del Skrevet 6. desember 2019 5 timer siden, FoxyBrown skrev: Svar fra redd barna ang bruk av Cbe: »takk for din tilbakemelding. Beklager at du bare har mottatt en tommel opp fra oss her, den ble dessverre feilsendt og det var ikke meningen. Julen 2019 har Redd Barna valgt å bruke en rekke influencere som kanal for å spre budskapet om vår juledugnad, med mål om å varme 100.000 barn før jul. Blant disse er Caroline Berg Eriksen, som tidligere år har bidratt med engasjement og innsamlinger til Redd Barna på eget initiativ. Sammen med oss brenner hun for sakens kjerne - varm et barn, og hun ønsket å dele kampanjen på sine flater. Av våre inntekter går 88,6% til arbeidet for barn og 11,4% til administrasjon og til å skaffe inntekter. Vi ønsker å være så effektive som mulig med midlene våre, og denne julen har vi testet ut samarbeid med influencere for å nå en bredere målgruppe med vårt julebudskap. Vi har gjort en avtale med et byrå og ikke med hver enkelt influencer. På grunn av det viktige budskapet i kampanjen har vi kunnet gjennomføre aktiviteten til lavere kostnader enn normalt. Vårt mål er å gi varme og trygghet til så mange barn som mulig denne julen og vi er takknemlige for alle som bidrar til dette, både privatpersoner, kjente ansikter og bedrifter.» Samme svaret som flere av oss har fått, ord for ord. Jeg har stilt noen oppfølgingsspørsmål til dem uten å få svar. Jeg tror helt ærlig at de ikke vet hva de skal svare på oppfølgingsspørsmålene om de nå har satt seg litt inn hva folk faktisk reagerer på. Jeg driter i om de bruker influencere. Det er HVILKE influencere de velger å bruke jeg reagerer på. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 6. desember 2019 #12551 Del Skrevet 6. desember 2019 1 time siden, Inocybe skrev: Men har du postet den på sosiale medier? 😆 Ikke bare postet den på sosiale medier. Hun har postet den som REKLAME for 350 000 følgere... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 6. desember 2019 #12552 Del Skrevet 6. desember 2019 12 minutter siden, MissLucy skrev: Eksempel på person som neppe vil få noe fra Omvendt julenisse når de har sjekket skattelistene, og dessuten får hun matkasse fra noen andre: https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/dOzyeo/Ingen-vet-at-jeg-er-fattig Dette var vondt å lese!!! 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. desember 2019 #12553 Del Skrevet 6. desember 2019 Der var de på vei til luksus hotellet mitt under veledighetsarbeidet. Det er nok slitsomt å måtte yte seg så mye på fritiden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6. desember 2019 #12554 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) 22 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Der var de på vei til luksus hotellet mitt under veledighetsarbeidet. Det er nok slitsomt å måtte yte seg så mye på fritiden sin. Du kan så si... Ingenting av CBE sin veldedighet går ut over fritiden hennes. reklamen for Redd Barna viste seg å være svært lukrativ, med tanke på at hun nok også tok seg betalt fra andre annonsører. Som jeg mistenker var særdeles fornøyd med å bli eksponert i et veldedighetsinnlegg, kanskje de faktisk betalte ekstra? Omvendt julenisse er tvingende nødvendig for å redde merkevaren. I tillegg får de noe å fylle bloggen med. Det er en grei avveksling fra dukkehus, undertøy, kaffekopper og vinglass. Jeg ser ikke hva dette har med fritiden til paret å gjøre? På influencer-språk tror jeg det heter content, og tilfeldigvis får en og annen verdig trengende ei juleribbe og en bamse i samme slengen. Endret 6. desember 2019 av Felis 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. desember 2019 #12555 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Er ikke dette årlige oppholdet på Thorskogs slott (der et enkelt Google-søk viser at flere UI-kolleger stikker innom) merket som reklame når det alltid blir massiv bildebonanza på blogg og SoMe over flere innlegg? Endret 6. desember 2019 av Revenge o'Cavatina 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 6. desember 2019 #12556 Del Skrevet 6. desember 2019 4 timer siden, Felis skrev: Frua SKAL levere selv. Fra kommentarfeltet: – Vi kjører rundt til alle familiene med både mat og gaver og leverer personlig. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/30/forsmak-pa-arets-juleverksted/#comments Hun skriver det også i innlegget «omvendt julenisse». Det er det hun gleder seg aller mest til. -Neste steg ut blir å kjøpe inn det vi mangler av gaver og mat, pakke inn, pakke ned og levere. Sistnevnte er kanskje det jeg gleder meg aller mest til – å levere! https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/05/omvendt-julenisse-2/ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. desember 2019 #12557 Del Skrevet 6. desember 2019 31 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Er ikke dette årlige oppholdet på Thorskogs slott (der et enkelt Google-søk viser at flere UI-kolleger stikker innom) merket som reklame når det alltid blir massiv bildebonanza på blogg og SoMe over flere innlegg? Det er vel en sånn gråsonegreie - hvor hotellet fritt kan gi så mye rabatt de vil helt uten bindinger? Hvis det er slik at andre UI-ere også er der og legger ute like mye bilder, vil jeg tro at vi igjen har med uredelig markedsføring å gjøre. Jeg tror jo at alle hotellopphold som dokumenteres ned til hver minste såpedispenser, er sponset eller inngår i en markedsføringsgreie. OG det tre jeg fordi andre hotellopphold overhodet ikke dokumenteres. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookies Skrevet 6. desember 2019 #12558 Del Skrevet 6. desember 2019 8 timer siden, MissLucy skrev: det interessante er at det er flere i kommentarfeltet som er helt overbevist om at det MÅ være gratis for Unicef, til tross for at innlegget er merket som reklame. Folk kan rett og slett ikke forestille seg at noen kan ta betalt for et innlegg om Redd Barna. Til og med etter at de (etter mange dager) slapp gjennom en kommentar om at Unicef har bekreftet at det er betalt, så er det en som kommenterer: Hege 2 dagersiden Svar Ser det er flere som lurer på om Caroline får betalt fra Redd Barna!! Selvsagt er det ingen som tar betalt for noe så viktig ❤️ Flott iniativ ❤️ kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/01/varm-et-barn-til-jul/ Dette er jeg nesten helt sikker på at vedkommende skrev for å få en bekreftelse på at de tar seg betalt. Tror dette er skrevet ironisk, særlig når personen skriver «Selvsagt er det ingen som tar seg betalt for noe så viktig.» Kunne like gjerne hatt et ironiflagg ved siden av. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. desember 2019 #12559 Del Skrevet 6. desember 2019 12 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er vel en sånn gråsonegreie - hvor hotellet fritt kan gi så mye rabatt de vil helt uten bindinger? Hvis det er slik at andre UI-ere også er der og legger ute like mye bilder, vil jeg tro at vi igjen har med uredelig markedsføring å gjøre. Jeg tror jo at alle hotellopphold som dokumenteres ned til hver minste såpedispenser, er sponset eller inngår i en markedsføringsgreie. OG det tre jeg fordi andre hotellopphold overhodet ikke dokumenteres. Tja, hva skal man tro når Pilotfrua giftet seg der med sin gode venninne Anette Marie tilstede, behørig dokumentert? Så har Villa von Krogh vært innom, Emma Green og Cbe - alle i stallen til United Influencers. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. desember 2019 #12560 Del Skrevet 6. desember 2019 Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev: Tja, hva skal man tro når Pilotfrua giftet seg der med sin gode venninne Anette Marie tilstede, behørig dokumentert? Så har Villa von Krogh vært innom, Emma Green og Cbe - alle i stallen til United Influencers. Jeg tror at ALT i bloggen er enten betalt markedsføring eller planlagte innlegg hvor utgiftene føres på selskapet - fordi de lager innhold til bloggen som jo er jobben deres. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå