pøbelsara Skrevet 4. desember 2019 #12441 Del Skrevet 4. desember 2019 Hun er en proff kommunikator som har tjent bra og er stor i sin del av bransjen.Hun må jo ha en overordnet strategi i det hun poster Jeg synes det var merkverdig med en filmsnutt av henne mens hun lå og poserte på stranden, når fokuset de siste dagene har vært veldedighet og fattige og kalde barn. Hva er tanken bak? Hva tror dere? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 4. desember 2019 #12442 Del Skrevet 4. desember 2019 a) de tenker ikke i det hele tatt. Litt som små barn: jeg fikk en idé og gjorde det. b) provosere for å komme bort fra kritikken rundt omvendt julenisse/redd barna c) nei var ikke flere alternativer gitt…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. desember 2019 #12443 Del Skrevet 4. desember 2019 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun er en proff kommunikator som har tjent bra og er stor i sin del av bransjen.Hun må jo ha en overordnet strategi i det hun poster Jeg synes det var merkverdig med en filmsnutt av henne mens hun lå og poserte på stranden, når fokuset de siste dagene har vært veldedighet og fattige og kalde barn. Hva er tanken bak? Hva tror dere? Caroline Berg Eriksen har rett i at det er forskjell på folk, men å flashe sin egen dyre ferie midt i denne veldedighetssalaten er så umusikalsk at de bør tigge om medierådgiver i stedet for pianostemmer. Særlig når hun selv trekker frem at dyre ferier er noe som kan diskvalifiserer mottagere av Omvendt Julenisse. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 4. desember 2019 #12444 Del Skrevet 4. desember 2019 Får litt lyst å stille spørsmålet på Facebook gruppa stort og smått om sosiale medier. Spørre om annonsørene der er beviste på hvilken påvirkere de bruker. Eller om de tenker som redd barna, de kjøper en pakke av en selger og thats it. På en annen side, de som er inne på den siden er stort sett oppegående folk som er proffe i kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 4. desember 2019 #12445 Del Skrevet 4. desember 2019 9 minutter siden, tranedatter skrev: Får litt lyst å stille spørsmålet på Facebook gruppa stort og smått om sosiale medier. Spørre om annonsørene der er beviste på hvilken påvirkere de bruker. Eller om de tenker som redd barna, de kjøper en pakke av en selger og thats it. På en annen side, de som er inne på den siden er stort sett oppegående folk som er proffe i kommunikasjon. Kanskje dele Fru Johansens IG-post der?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lenebu Skrevet 4. desember 2019 Populært innlegg #12446 Del Skrevet 4. desember 2019 Alt hun ønsker seg til jul er en privat øy, (oversatt fra engelsk fra Instagram). Ja, det var jo ikke så mye å be om, all den tid hun har hatt fokus på fattige og kalde barn den siste tiden. Hun fortjener såpass. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. desember 2019 #12447 Del Skrevet 4. desember 2019 1 time siden, Felis skrev: Caroline Berg Eriksen har rett i at det er forskjell på folk, men å flashe sin egen dyre ferie midt i denne veldedighetssalaten er så umusikalsk at de bør tigge om medierådgiver i stedet for pianostemmer. Særlig når hun selv trekker frem at dyre ferier er noe som kan diskvalifiserer mottagere av Omvendt Julenisse. Når du trodde at det ikke kunne bli verre. 🙃 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. desember 2019 #12448 Del Skrevet 4. desember 2019 Her er det flere umusikalske ting som har skjedd. Snikreklame på en Redd barna annonse, så julekort med intetanende barn som motiv ( de vet ikke hva det innebærer å bli delt på nett til 320.000 følgere), så venner som synkroniserer likes og kommentarer på en IG post, også flashing av kropp fra ferie (som vil diskvalifisere eventuelle søknader fra de som søker om hjelp fra omvendt julenisse). Medmenneskeligheten og juleglede går hånd i hånd ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 4. desember 2019 Populært innlegg #12449 Del Skrevet 4. desember 2019 Som dere ser, det betyr ikke noe for henne, ikke veldedighet og ikke det redd barna prosjektet. Hun hadde jo aldri i livet postet en video av seg selv på en strand sånn som dette om hun hadde hatt det minste snev av empati og sosiale skills. Det passer seg på INGEN måte dette her, ikke når de røde trådene på hennes blogg nå er kulde, ensomhet, fattigdom, veldedighet og omtanke for de som ikke har noen, eller det BURDE vært den røde tråden. Men sånn er det når du ikke står for noe, når du ikke mener noe ved det, når du ikke bryr deg, da er det yesterdays news og i dsg er det meg meg meg igjen, hun kjeder seg fort og det er tilbake på seg selv. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. desember 2019 #12450 Del Skrevet 4. desember 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. desember 2019 #12451 Del Skrevet 4. desember 2019 Der i heimen så er det så lite selvinnsikt at det bare blir komisk, evt. tragiskt, og de evner ikke å se det selv så lenge de lever i fornektelse. For meg så virker det som om det er narsissisme på høyt plan 😜 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 4. desember 2019 #12452 Del Skrevet 4. desember 2019 Disse Netfit-øvelsene er bare helt latterlige å se på. Jeg finner mer inspirasjon i en malingspann enn i disse videoene hun legger ut 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 4. desember 2019 #12453 Del Skrevet 4. desember 2019 15 minutter siden, Monimoni skrev: Disse Netfit-øvelsene er bare helt latterlige å se på. Jeg finner mer inspirasjon i en malingspann enn i disse videoene hun legger ut Ser lke har tatt pt-kurs, er det noe nytt? Står forsåvidt årskull 2019. Burde ikke han veilede i så fall? https://www.facebook.com/larskristianeriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. desember 2019 #12454 Del Skrevet 4. desember 2019 18 minutter siden, Monimoni skrev: Disse Netfit-øvelsene er bare helt latterlige å se på. Jeg finner mer inspirasjon i en malingspann enn i disse videoene hun legger ut Herregud, inspirert av førjulstiden leste jeg "jeg finner mer inspirasjon i marsipan". Det er virkelig ikke noe særlig hvis man skal selge et treningsprogram 😂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 4. desember 2019 #12455 Del Skrevet 4. desember 2019 2 minutter siden, tranedatter skrev: Ser lke har tatt pt-kurs, er det noe nytt? Står forsåvidt årskull 2019. Burde ikke han veilede i så fall? https://www.facebook.com/larskristianeriksen Det står avsluttet, ikke fullført 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. desember 2019 #12456 Del Skrevet 4. desember 2019 10 minutter siden, tranedatter skrev: Ser lke har tatt pt-kurs, er det noe nytt? Står forsåvidt årskull 2019. Burde ikke han veilede i så fall? https://www.facebook.com/larskristianeriksen Han var vel bl.a PT, lege og sikkert noe mer også, når han han styra med disse falske kommentarene på bloggen for noen år siden, men hvordan han skal ha tid til det med all den tid han tar bilder og redigerer i tillegg til å sitte der med kaffekoppen er ikke godt å si 🤣 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 4. desember 2019 #12457 Del Skrevet 4. desember 2019 16 minutter siden, Felis skrev: Herregud, inspirert av førjulstiden leste jeg "jeg finner mer inspirasjon i marsipan". Det er virkelig ikke noe særlig hvis man skal selge et treningsprogram 😂 Marsipan... næh. .. Det er for de feite og misunnelige. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. desember 2019 #12458 Del Skrevet 4. desember 2019 34 minutter siden, Monimoni skrev: Disse Netfit-øvelsene er bare helt latterlige å se på. Jeg finner mer inspirasjon i en malingspann enn i disse videoene hun legger ut Her må jeg bare si at jeg er helt enig med deg! Jeg er glad i trening og er jevnlig på treningsstudio. Mens jeg er der observerer man en del, og jeg kan ikke forstå annet enn at det CBE.no legger ut er utrolig amatørmessig. Har de virkelig en PT med seg på dette? Det er nesten ikke til å tro! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. desember 2019 #12459 Del Skrevet 4. desember 2019 11 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Her må jeg bare si at jeg er helt enig med deg! Jeg er glad i trening og er jevnlig på treningsstudio. Mens jeg er der observerer man en del, og jeg kan ikke forstå annet enn at det CBE.no legger ut er utrolig amatørmessig. Har de virkelig en PT med seg på dette? Det er nesten ikke til å tro! Det kan se ut til at PTen blir den andre bloggeieren som tydeligvis har tatt et nettkurs også på dette. Jaja, bedre med utdanning enn ingen. Men han bør snarest korrigere medeierens uhensiktsmessige utførelse av de fleste øvelser dersom de ønsker skadefrihet for alle - også følgerne. Litt ekstra motstand er heller ikke å forakte for troverdighetens skyld. #nutrilett 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 4. desember 2019 #12460 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) 9 timer siden, Inocybe skrev: Obs. Det er Redd Barna Ups retter det....beklager Endret 5. desember 2019 av Kleenex 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå