Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Bloggeierene kan vri på det så mye de vil, men dette er barndom til salgs på nett. 
 

REA! REA! Alt skal ut! 😔

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg lurer virkelig på hvem som faktisk kjøper de tingene, målgruppen er jo kjøpesterke kvinner med høy utdannelse, men de kvinnene jeg kjenner som faller i den kategorien ville aldri vurdert å kjøpe et tilfeldig dukkehus til flere tusen kroner til barna sine. De arrangerer heller ikke sknnsyke bursdager og festligheter med helium ballonger, dyr pynt og tilbehør, så hvem er det egentlig som slår til på de reklamene? 

Det er jo snakk om tanketomme fjols som ser opp til folk som Fotballfrue, de er jo samme sorten selv. Posører og ekstremkonsumister helt uten mål og mening i livet. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Inviterer mamma og pappa på middag, dekker på med rødt og grønt og får smyget inn en reklame med det samme. Business and pleasure, der altså. Som vanlig. Så ufattelig anstrengende å style seg slik opp for et kveldsbesøk av sine egne foreldre. 

De er på jobb alle mann alle. Det forklarer tablået.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miamiamia skrev:

Hva jeg blir trist av når jeg ser bildene fra det første dukkehuset er at det er helt tydelig satt frem lysbokser. Man får ikke slikt lys bare ved taklampen. Dette er så iscenesatt så det holder! Og ungen vet ingenting om det... det gir klikk... på hennes regning liksom...

Så enig. Jeg synes så og si  alle bilder som legges ut i CBEs kanaler bærer preg av iscenesetting. Ting er liksom så perfekte og det er ingenting som vitner om spontanitet eller at de fanger et øyeblikk. Det er tydelig at det passes på at lyset er riktig og at ikke et hårstrå ligger feil før bilder tas - og de publiseres ikke før LKE har fikset "lys og skygge".

Selv under en familiemiddag på Egon (en restaurant jeg er usikker på hvordan passer inn det blankpolerte imaget til familien Eriksen🤔) måtte det poseres. De skal ha kred for at barna ikke er avbildet i blogginnlegget, men både mor og far poserer i vei, mor på opptil flere bilder (ref. blogginnlegget "familiekveld"). Jeg blir sliten bare av tanken på å skulle opprettholde en så perfekt fasade hele tiden.

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, tenk at mamma hadde på seg likedan skjørt som frua, for en "tilfeldighet" 😮 Så slitsomt dette må være, til og med foreldrene må matche frueparet bare for en familiekveld med middag. Ikke bare at det er slitsomt, må være ubehagelig å gå i så små sko at alle tærne stikker utenfor også.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2019 den 14.38, lillesnøfnugg skrev:

Hvis Caroline Berg Eriksen privatpersonen bak Bloggen CBE har et så stort nettverk pga bloggingen. Hvordan har det seg at hun ALDRI er relevant i noen av «motemagasinene» eller media forøvrig? Hun er faktiske helt bakpå i denne bransjen i forhold til mange andre bloggere. Og hvis nå dette nettverket skulle gjøre at hun kun kunne få en «lukrativ jobb», hvorfor gjør hun ikke det istedenfor å leve av å pushe ræl eller bruke barna sine i reklamekanalen sin? De fleste foreldre ville ha valgt det fremfor å eksponere barna sine for penger. Noe sier meg at det ikke bare er hønene på KG som oppfatter dette bloggekteparet som arrogante og lite likanes. LKE herjinger i kommentarfeltet og andre «skandaler» gjør at de faktisk har et problem med imaget sitt. 

Problemet er at frua kler seg som ei lite motebevisst 60-70 år gammel kjerring. Det er rett å slett sånn det er og dessuten eier ikke frua hverken sjarm eller utstråling synes jeg....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas Bie

Lurer på hvor skjørtene er fra?🤔

I mine øyne ligner de litt for mye på de nye gardinene på gjesterommet til Sophie Elise.

Men smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Wow, tenk at mamma hadde på seg likedan skjørt som frua, for en "tilfeldighet" 😮 Så slitsomt dette må være, til og med foreldrene må matche frueparet bare for en familiekveld med middag. Ikke bare at det er slitsomt, må være ubehagelig å gå i så små sko at alle tærne stikker utenfor også.

Skoene var nok bare på for bildet. Ser du litt lengre med er de tatt av..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Wow, tenk at mamma hadde på seg likedan skjørt som frua, for en "tilfeldighet" 😮 Så slitsomt dette må være, til og med foreldrene må matche frueparet bare for en familiekveld med middag. Ikke bare at det er slitsomt, må være ubehagelig å gå i så små sko at alle tærne stikker utenfor også.

Tror nok det var tilfeldig. Tviler på at noen ber mammaen sin ta på seg samme klær som en selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg lurer virkelig på hvem som faktisk kjøper de tingene, målgruppen er jo kjøpesterke kvinner med høy utdannelse, men de kvinnene jeg kjenner som faller i den kategorien ville aldri vurdert å kjøpe et tilfeldig dukkehus til flere tusen kroner til barna sine. De arrangerer heller ikke sknnsyke bursdager og festligheter med helium ballonger, dyr pynt og tilbehør, så hvem er det egentlig som slår til på de reklamene? 

Veldig mange i min bekjentskapskrets er svært kjøpesterke, forholdsvis unge hjemmefruer som arrangerer sinnsyke barnebursdager, halloweenfester osv. Alle bildene på Instagram er helt perfekte, tatt med speilrefleks, mammaen er stylet og pyntet og ingenting er tilfeldig. Tro det eller ei, det er mange av de. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2019 den 14.00, Lin10 skrev:

Du burde ha mindre fokus på barnekonvensjonen og større fokus på at de som foreldre gjør det de mener er det beste for de.

Hahahahahhahhahshaha. At du gidder å avsløre deg selv og manglende forståelse gang på gang. Du vet at det også finnes barneovergripere der ute som voldtar barn og som tror barnet bare liker det? At de gjør barnet en tjeneste? Er det sånn du mener? Så lenge foreldre og voksne mener det er bra, så er det bom basta sånn? 
Du burde skaffe deg mer kunnskap asap!!! Du skremmer meg noe helt vanvittig med svarene og påstandene dine her! 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lady T skrev:

Veldig mange i min bekjentskapskrets er svært kjøpesterke, forholdsvis unge hjemmefruer som arrangerer sinnsyke barnebursdager, halloweenfester osv. Alle bildene på Instagram er helt perfekte, tatt med speilrefleks, mammaen er stylet og pyntet og ingenting er tilfeldig. Tro det eller ei, det er mange av de. 

Da tror jeg ikke høy utdanning er en del av pakka. ;)

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rubella skrev:

Da tror jeg ikke høy utdanning er en del av pakka. ;)

Tja, gjelder nok for noen, mens andre faktisk har ganske høy utdannelse innen markedsføring, administrasjon osv. Uansett, de titter nok bloggen hennes av og til og kjøper mye av de samme tingene 😉 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.11.2019 den 22.56, Glemtbrukernavnet skrev:

Vil minne om at Caroline Berg Eriksen har lavt engasjementrate på instagram, dvs. pr. dato 1,39% -  http://web.archive.org/web/20191111215851/https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

Til sammenligning har Funkygine 8,9% http://web.archive.org/web/20191111220333/https://socialblade.com/instagram/user/funkygine

Informasjon og tall fra tidligere: https://influencere.wordpress.com/2019/06/30/engasjementrate-instagram-den-30-06-19/amp/

Spørs hvor ettertraktet annonsørene tenker Caroline Berg Eriksen er, om de er klar over det.

Tenker Caroline Berg Eriksen er glad for at Instagram skal fjerne "likes", siden hun nå er nede i 1,30% engasjementrate, jf. http://web.archive.org/web/20191117164546/https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Lady T skrev:

Tja, gjelder nok for noen, mens andre faktisk har ganske høy utdannelse innen markedsføring, administrasjon osv. Uansett, de titter nok bloggen hennes av og til og kjøper mye av de samme tingene 😉 

Mener du det? Hvem bruker denne bloggen til inspirasjon hvis man har utdanning innen markedsføring eller lignende? Det er da mange bloggere som har høyere kvalitet enn denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Lady T skrev:

Tror nok det var tilfeldig. Tviler på at noen ber mammaen sin ta på seg samme klær som en selv. 

Det er ingenting som er overlatt til tilfeldighetene så det var nok ikke det. Og når alle i familien bidrar til å opprettholde Venninne forholdet som denne bloggeren bruker som salgsfremmende triks, så må nok mamma det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Mener du det? Hvem bruker denne bloggen til inspirasjon hvis man har utdanning innen markedsføring eller lignende? Det er da mange bloggere som har høyere kvalitet enn denne. 

Om de leser denne bloggen aner jeg ikke, men jeg ser på Instagram at flere av mine instavenner følger henne. De har veldig lik stil og like «perfekt» Instagram og like overdådige barnebursdager osv som CBE, bare at de har privat profil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...