Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
elisabeth30 skrev (1 minutt siden):

Jøss, faktisk over 800 likes på bildet! Men komisk at hun skriver på dette bildet i bildekarusellen at «you can prioritize nutrition, and still have what you like» når dette noe er noe hun ikke lever etter selv! Da hadde hun kanskje ikke vært syk hele tiden! 

IMG_2387.jpeg

Åh, så klok og orginal du er Carro. Not. Fritt oversatt og sitert fra Lucy Davis siste innlegg. 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
blåbærpai skrev (5 minutter siden):

Åh, så klok og orginal du er Carro. Not. Fritt oversatt og sitert fra Lucy Davis siste innlegg. 

Så kleint. Nå trener ikke den dama for å være tynn da, men sterk, så der er de helt ulike.

Endret av Jaddah123
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Sorry, blir flau av både bilder, tekst og hele ideen (som er stjålet fra andre). Bildene er verst. 😬 Omtrent like innsiktsfullt som «You can have a nice wall» «But you can have nice floors, too.» 

• Liker 17
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Pinlig å herme sånn etter andre! Og helt latterlig å bruke det bildet av ryggen, igjen! Som liksom viser at hun er sterk? Nei, hun er tynn, ser ikke muskler jeg, bare spaghetti-armer og knokler. :klaske:  Forbilde for døtrene dine? Er folk er helt koko!?

CBEog Lucy Davis

Endret av loffen
Så dårlig formulert, men er irritert, lol.
  • Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet
Hallepalle2 skrev (På 12.3.2026 den 21.35):

Line Victoria Huseby deler kampen mot kreft, poseringsfruen deler kampen mot puffy eyes 👀

Det å sammenligne noens kreftkamp med at CBE snakker om puffy eyes er både unødvendig og lite respektfullt. Kreft er en alvorlig sykdom som naturligvis fortjener oppmerksomhet, men det betyr ikke at alle andre temaer automatisk blir latterlige eller irrelevante. Influensere deler mange ulike typer innhold – fra alvorlige livserfaringer til mer hverdagslige ting – og det ene utelukker ikke det andre.

Å bruke en kreftdiagnose som målestokk for hva folk «får lov» til å dele eller snakke om, bidrar heller ikke til en god debatt om influensere. Det går fint an å vise støtte til noen som kjemper mot kreft uten samtidig å forsøke og latterliggjøre andre. Litt mer respekt for at mennesker opplever og håndterer livet forskjellig, og færre nedlatende sammenligninger, hadde gjort debatten bedre for alle.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Nå skjer dette samtidig da, med to influensere i samme alder som kanskje har noen av de samme følgerne. Jeg leste det slik. Igjen så er det slik at vi velger alle hva vi vil dele, vi kan ikke kontrollere hva fremmede på nettet gjør med denne infoen. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Håper Henrik Troy lager noe morsomt ut av den siste der fra pt-frua, jeg mener poseringsfrue.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Håper Henrik Troy lager noe morsomt ut av den siste der fra pt-frua, jeg mener poseringsfrue.

Da må han tipses, han er visst blokkert av henne 😂

• Liker 2
Skrevet
elisabeth30 skrev (8 timer siden):

Jøss, faktisk over 800 likes på bildet! Men komisk at hun skriver på dette bildet i bildekarusellen at «you can prioritize nutrition, and still have what you like» når dette noe er noe hun ikke lever etter selv! Da hadde hun kanskje ikke vært syk hele tiden! 

IMG_2387.jpeg

Tydeligvis så er hun fornøyd med antall likes på denne posten siden hun har valgt å ikke skjule de. På poster med få likes skjules tallet alltid.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Oj, så mye filter at hun ser ut som en endimensjonal voksfigur!  Den andre personen i filmen har ikke filter (ihvertfall ikke så mye som CBE) , så det så helt komisk ut. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvem er det der? Å ja, det skal forestille Caroline Berg Eriksen, hun som må inkludere barna i innleggene for å få kommentarer og likes :himle: Ikke lett å kjenne igjen!

Endret av Snødronninga
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
loffen skrev (7 timer siden):

Pinlig å herme sånn etter andre! Og helt latterlig å bruke det bildet av ryggen, igjen! Som liksom viser at hun er sterk? Nei, hun er tynn, ser ikke muskler jeg, bare spaghetti-armer og knokler. :klaske:  Forbilde for døtrene dine? Er folk er helt koko!?

CBEog Lucy Davis

Dette er ikke å herme, det en en «trend». Altså en type innlegg som mange lager sin egen vri på. 

• Liker 6
Skrevet
Ikkenoledig skrev (13 minutter siden):

Dette er ikke å herme, det en en «trend». Altså en type innlegg som mange lager sin egen vri på. 

Å! En trend! Beklager, for meg er dette å herme. Klarer hun ikke komme på noe selv? Kopierer alt fra oppskrifter til tik toks og andres innlegg på insta. Fordi hun er så dørgandes kjedelig selv.

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
loffen skrev (3 minutter siden):

Å! En trend! Beklager, for meg er dette å herme. Klarer hun ikke komme på noe selv? Kopierer alt fra oppskrifter til tik toks og andres innlegg på insta. Fordi hun er så dørgandes kjedelig selv.

Ja. Herming og dårlig fantasi, latskap. Det er tik tok. "TREND", bare noe tik tok har funnet på.

• Liker 4
Skrevet
MiniMjau skrev (45 minutter siden):

Oj, så mye filter at hun ser ut som en endimensjonal voksfigur!  Den andre personen i filmen har ikke filter (ihvertfall ikke så mye som CBE) , så det så helt komisk ut. 

Jepp….

IMG_2981.png

• Liker 5
Skrevet (endret)
Cami9 skrev (1 time siden):

Jepp….

IMG_2981.png

Kjenner ikke igjen verken kropp eller ansikt. Ser mye rundere ut. Nei, hun er ikke, feit, absolutt ikke, nei nei, det er ikke det jeg sier!!! Hun ser ikke anorektik ut.

Endret av Margit777
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal den personen være CBE? 

• Liker 9
Skrevet (endret)
Cami9 skrev (10 timer siden):

Jepp….

IMG_2981.png

Dette begynner minne meg om Elise Bahia eller hva hun het - Livingdoll. 

HUN var ute å kjøre på redigering av bilder - og det ganske tidlig ute og (hun kunne Photoshop, som tross alt er et slags håndverk; dagens influencere bruker ferdiglagete filter). Hun var helt ugjenkjennelig! Dette bildet av CBE nærmer seg!!

Endret av Hirondelle
  • Liker 13
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...