Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
cerruti skrev (7 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvordan hun får en grei lønn av det hun driver med. Mulig det er realitydeltakelse som må til. 

Er vel ikke en halv årslønn for å være med på "norseman" noen dager?  Eller et par uker med baking..? Aner ikke tariffen til reality deltagerne... 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (36 minutter siden):

Det er 100% ikke tilfeldig, det har jevnt over gått nedover i flere år. Sjekka pt profilen også , akkurat det samme der. Følgertallet var nettopp under 34K, og nå har det kommet til følgere hver dag siden 21 feb. Det blir rett og slett for dumt. 

Det er noe desperat over å måtte kjøpe følgere. Har alltid lurt på balansen mellom kostnad/nytteverdi av dette egentlig blir. 
Er det noen her som vet hva kostnaden med å kjøpe følgere er? 

• Liker 3
Skrevet
Elinsk skrev (3 timer siden):

Hvis noen oppriktig lurer på vekten ..som om

Screenshot_20260304_113147_Snapchat.jpg

Som vanlig er ikke denne PT'en istand til å vise til noe nyttig eller fornuftig om hvordan man kalkulerer sitt eget individuelle dagsbehov for protein, med annet utgangspunkt enn seg selv. Til tross for at det finnes flere formler hun istedet kunne vist til.

Dette viser igjen at PT_Caroline ikke er den man bør stille faglig relaterte spørsmål når hun ikke er istand til å besvare spørsmål på anvendt teori. Ikke har hun ernæringsmessig kompetanse heller.

Kunnskapsløsheten er imponerende mens faglig kompetanse er mangelvare.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Litt banan, nøtter og noe slags saus. Og en proteindrikk.... 

Hun kunne inspirert til ordentlige fullstendige måltider, med en haug grønnsaker, godt med proteiner og karbohydrater.  Sånne ting som kroppen TRENGER.  

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
MiniMjau skrev (18 minutter siden):

Litt banan, nøtter og noe slags saus. Og en proteindrikk.... 

Hun kunne inspirert til ordentlige fullstendige måltider, med en haug grønnsaker, godt med proteiner og karbohydrater.  Sånne ting som kroppen TRENGER.  

En svømmer, sykler og løper ikke Norseman på dette lille kostholdet nei. Snakk om å møte seg selv i døra. Dette kostholdet holder knapt til en gåtur rundt huset. Blir ikke sterk av dette her. Verden kaller fotballfrue. 😵‍💫

• Liker 14
Skrevet

Har hun nevnt noe om denne Funkygine-serien på sine plattformer? Kan da umulig være spesielt fornøyd…

• Liker 2
Skrevet
Laia skrev (12 timer siden):

Akkurat idet IG følgertallet hadde sunket til ganske nøyaktig 291 k, kom det i dag plutselig til 91 nye følgere. Og det uten at det har blitt postet noe spesielt spennende eller kontroversielt i går, så langt jeg kan se. Det blir interessant å følge utviklingen videre.

kilde: socialblade.com

Mistet 138 i dag. 
https://www.notjustanalytics.com

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
MiniMjau skrev (7 timer siden):

Er vel ikke en halv årslønn for å være med på "norseman" noen dager?  Eller et par uker med baking..? Aner ikke tariffen til reality deltagerne... 

Nora Haukland sa hun fikk 600.000 for å være med på Kompani Lauritzen. Vil tro CBE ligger på en lavere lønningsliste enn det, men gir likevel et bilde….

Edit: leste nå at det var 71 grader nord team, ikke Kompani. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 3
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Nora Haukland sa hun fikk 600.000 for å være med på Kompani Lauritzen. Vil tro CBE ligger på en lavere lønningsliste enn det, men gir likevel et bilde….

Edit: leste nå at det var 71 grader nord team, ikke Kompani. 

Var hun med lenge? Jeg vil tro det avhenger av det, man blir gjerne betalt per episode. 
Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil ha henne med, hun gjør jo ingenting ut av seg på tv, skaper null ekstra engasjement.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (10 timer siden):

Mistet 138 i dag. 
https://www.notjustanalytics.com

Merkelig. Jeg gikk inn igjen på socialblade senere på dagen i går, og da var tallet endret til -9. Spurte ChatGPT hvorfor tallet endret seg i løpet av en og samme dag. Og det kan bl.a. ha med å gjøre at det oppdateres kontinuerlig gjennom dagen, det kan være forsinkelse i batch-oppdateringer osv. Så mht gårsdagen gikk altså følgertallet tilsynelatende fra en kraftig økning til moderat nedgang.

Endret av Laia
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (14 timer siden):

Har hun nevnt noe om denne Funkygine-serien på sine plattformer? Kan da umulig være spesielt fornøyd…

Så traileren. Hun ble vist i 2 sekunder. 

• Liker 1
Skrevet
Ikkenoledig skrev (1 time siden):

Hvor vises den?

Skrevet
hvalstad45 skrev (14 timer siden):

Var hun med lenge? Jeg vil tro det avhenger av det, man blir gjerne betalt per episode. 
Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil ha henne med, hun gjør jo ingenting ut av seg på tv, skaper null ekstra engasjement.

Ang Nora Haukland, så vet jeg ikke hvor lenge hun var med. 
CBE hang vel med til godt over halvveis i Kompani. 

• Liker 2
Skrevet

Tipper hun hadde NULL kjemi med Funkygine. 

• Liker 11
Skrevet
friskbris skrev (41 minutter siden):

Tipper hun hadde NULL kjemi med Funkygine. 

Overrasker meg enormt at hun sa ja til dette, må nok si en del om hvor mye hun trenger publisitet og penger. Funkygine har jo fått til alt det CBE ikke har fått til, hun er PT på ekte, har troverdighet rundt trening. I tillegg er ikke akkurat Gulås-paret kjent for å være rause mot andre, særlig ikke i egen bransje. Så dette må nok ha kostet henne mye, og åpenbart og ikke overraskende ble hun misfornøyd med resultatet. 
En sånn VG-serie betaler nok heller ikke veldig mye. Hadde jeg vært henne hadde jeg vært virkelig bekymret for fremtida og pensjon, hun har jo ikke noe sikkerhetsnett.

• Liker 12
  • Nyttig 9
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Ang Nora Haukland, så vet jeg ikke hvor lenge hun var med. 
CBE hang vel med til godt over halvveis i Kompani. 

Nora røk ut etter den andre dimmekampen. Cbe var med til litt før halvveis og 8.plass av 14 med. 

• Liker 2
Skrevet
Xstrella skrev (3 timer siden):

Nora røk ut etter den andre dimmekampen. Cbe var med til litt før halvveis og 8.plass av 14 med. 

Jeg skulle spesifisert. Mente da Nora var med i 71 gr nord team, fant ut at det var der hun tjente så godt. Vet ikke lønnen hun fikk på Kompani deltagelsen. 

• Liker 3
Skrevet
hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Overrasker meg enormt at hun sa ja til dette, må nok si en del om hvor mye hun trenger publisitet og penger. Funkygine har jo fått til alt det CBE ikke har fått til, hun er PT på ekte, har troverdighet rundt trening. I tillegg er ikke akkurat Gulås-paret kjent for å være rause mot andre, særlig ikke i egen bransje. Så dette må nok ha kostet henne mye, og åpenbart og ikke overraskende ble hun misfornøyd med resultatet. 

Hun er vel en helt annen profil. Funkygine lever ikke primært av utseende og har helt andre mål med treningen. Tror ikke nødvendigvis CBE sammenligner seg så veldig. Funkygine er en attraktiv kvinne, men CBE har et helt annet skjønnhetsideal for seg selv. De kan muligens være noe overlapp i potensielle følgere, men at Funkygine har «fått til» ting som CBE ikke engang har prøvd på, vet jeg ikke om er et problem. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (39 minutter siden):

Jeg skulle spesifisert. Mente da Nora var med i 71 gr nord team, fant ut at det var der hun tjente så godt. Vet ikke lønnen hun fikk på Kompani deltagelsen. 

Ok, da vet jeg ikke. Tror ikke de har så mye i kompani Lauritzen. 

• Liker 1
Skrevet
Ikkenoledig skrev (8 timer siden):

Hun er bare fyllmasse.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...