Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sol79 skrev (9 timer siden):

Er jo flauere at mannen hennes ikke kan få seg en fast jobb..

Jobber han ikke som fotballtrener for guttelagene til Sarpsborg 08?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

Den siste reelen ser helt retusjert ut, og hun står på en måte som skal få henne til å se radmager ut. Pro-ana galore 😨

Så det samme. Helt forkastelig av henne.

Det aller verste er at hun blander ene barnets navn inn i det du så treffende kaller pro-ana galore!

Ved å gjøre det trekker hun også inn andre barn på samme alder - og driver rendyrket pro-ana rettet mot barn, med barn som tema.

Det finnes nesten ikke ord for å beskrive hvor vettløst og rett ut syk oppførsel dette er av en som kaller seg påvirker.

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Isola2 skrev (39 minutter siden):

Er det en fulltidsjobb? 

• Liker 5
Skrevet
MissKatt skrev (1 time siden):

Er det en fulltidsjobb? 

Er det en jobb?😅

• Liker 6
Skrevet
Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Så det samme. Helt forkastelig av henne.

Det aller verste er at hun blander ene barnets navn inn i det du så treffende kaller pro-ana galore!

Ved å gjøre det trekker hun også inn andre barn på samme alder - og driver rendyrket pro-ana rettet mot barn, med barn som tema.

Det finnes nesten ikke ord for å beskrive hvor vettløst og rett ut syk oppførsel dette er av en som kaller seg påvirker.

Enig, den var illevarslende, hvis vi snakker om den der CBE står i ei dør. 

• Liker 5
Skrevet

De neglene hennes med matlaging av de rundstykkene var overraskende uapetittelig.

• Liker 11
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Enig, den var illevarslende, hvis vi snakker om den der CBE står i ei dør. 

Ja, det er den samme. I teksten under brukes ene barnets navn også, ergo inkluderer hun barn i egen alvorlige pro-ana-uttrykk.

Siden herr og fru er medeiere i disse influenserbedriftene de driver, så er de begge to like hodeløst uansvarlige som velger mer og mer alvorlig pro-ana som bedriftsinnhold.

Mens Sarpsborg 08 fortsetter å ha ham til å trene ungdommer...

• Liker 8
Skrevet
MiniMjau skrev (8 timer siden):

Er det en jobb?😅

Det er en jobb, men vet ikke om det er en fulltidsjobb. Men han har vel «holdt på den», merkelig nok. Men å veilede og trene unge gutter..vet ikke om jeg hadde vært så beroliget om det var min sønn..

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er glad det ikke er noe stort marked i Norge for å bli barnestjerne, hvis ikke er jeg sikker på at CBE hadde vært fullt i gang med å være momager nå og pushet barna. 
De "skuespill" videoene hennes er også så utrolig cringe, for ikke er hun morsom og hun er så ekstremt opptatt av hvordan hun tar seg ut at det blir forferdelig tilgjort og kunstig.

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
solsolsol skrev (3 timer siden):

Måtte google, og han er altså trener for g15- laget... 

Er det en fulltidsjobb? Trodde i hovedsak det var foreldre som trena kidsa liksom jeg😅🤭 

Ikke sett på snappen til Caroline på år og dag, men i dag snubla jeg innom. Hun frister damer med å få bli med i treningsklubben, dvs hun tar inn nye medlemmer. Dette er altså treningsprogrammet vi damer må ha for å bli… holde dere fast…mer FEMININ! 
Good luck Chuck! 😂 

Takk men neitakk! 

• Liker 26
Skrevet (endret)
Henikka skrev (6 timer siden):

Det var nok dette hun var med på i høst, som hun var misfornøyd med:

https://www.seher.no/kjendis/mulig-forste-og-siste-gang/84296430

Fordi hun innså da at når hun sier at hun er dritgodt trent faktisk ikke stemmer (i forhold til å delta på Norseman)

Endret av elisabeth30
Endret fra dritvondt til dritgodt 😂
  • Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (16 timer siden):

Er det en fulltidsjobb? Trodde i hovedsak det var foreldre som trena kidsa liksom jeg😅🤭 

Ikke sett på snappen til Caroline på år og dag, men i dag snubla jeg innom. Hun frister damer med å få bli med i treningsklubben, dvs hun tar inn nye medlemmer. Dette er altså treningsprogrammet vi damer må ha for å bli… holde dere fast…mer FEMININ! 
Good luck Chuck! 😂 

Takk men neitakk! 

Er nok ikke fulltidsjobb, så sant han ikke har andre lag/oppgaver i klubben også, men det er rimelig stor forskjell på satsingslagene og akademi hos toppklubbene i Norge, som blant annet spiller i Nasjonal liga, og en random breddeklubb som trenes av pappaer. For øvrig snakker nok du mest om barnefotballen, færre og færre foreldretrenere oppover i ungdomsfotballen også.

• Liker 1
Skrevet

Ser for øvrig hun er med i noe nytt Norseman Vegard/Funkygine på Vgtv, hvor deltakerne hadde hatt en helg på Gausta med tester. Kanskje dette hun siktet til som ikke ble som hun hadde tenkt?

Kan vel ikke tenke meg et konsept som hadde passet henne dårligere, hun liker jo kun den trygge og kjente treningen hjemme. Så kan godt se for meg at noe sånt blir kræsj. Og vann er hun jo uansett livredd.

• Liker 12
Skrevet

Det er friskt.  Men holdt kanskje ikke til billett hvis hun var kjapt hjemme igjen? 

• Liker 5
Skrevet
Anonym90059005 skrev (25 minutter siden):

Er nok ikke fulltidsjobb, så sant han ikke har andre lag/oppgaver i klubben også, men det er rimelig stor forskjell på satsingslagene og akademi hos toppklubbene i Norge, som blant annet spiller i Nasjonal liga, og en random breddeklubb som trenes av pappaer. For øvrig snakker nok du mest om barnefotballen, færre og færre foreldretrenere oppover i ungdomsfotballen også.

Jada det var sagt som en delvis spøk. Er fullt klar over det du sier 

Skrevet
MiniMjau skrev (52 minutter siden):

Det er friskt.  Men holdt kanskje ikke til billett hvis hun var kjapt hjemme igjen? 

Har hørt Follestad si at han har begynt å trene svømming aktivt nå om dagen, så er nok andre det opplegget har passet bedre for. Tipper hun måtte gjennom en del tester som er langt utenfor hennes komfortsone og dermed dårlig opplevelse.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (På 25.2.2026 den 19.03):

Han er også box-manager på det lokale crossfit senteret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...