Taddah Skrevet 20. februar #108941 Skrevet 20. februar Surikatt skrev (18 minutter siden): Hun driver og filmer seg selv og ungene inne på butikker der de gjør seg til og legger det ut på nett. Hun utnytter de, det er så pinlig å se på. Er hun 14 år, eller Mentalt, ja. Har du ikke hørt henne snakke? 11
Laia Skrevet 21. februar #108942 Skrevet 21. februar Surikatt skrev (10 timer siden): Hun driver og filmer seg selv og ungene inne på butikker der de gjør seg til og legger det ut på nett. Hun utnytter de, det er så pinlig å se på. Er hun 14 år, eller Ser ut som hun også lar barnet få lov til å leke med utstillinger på Ikea (ref. story). Mulig det faktisk er tillatt på Ikea (det vet jeg ikke), men ofte står det opplyst om å ikke røre slike oppstillinger. Av respekt, og for å lære de vanlige folkeskikk, ville jeg aldri latt mine barn få lov til det. 13
Snødronninga Skrevet 21. februar #108943 Skrevet 21. februar CBE skal visst forsøke seg på maling. Fargen? Dempet sort, selvfølgelig. "Ukjent terrritorium" skriver hun på snapstory. Den tiden der de leide inn fagfolk til alt som har med oppusssing å gjøre, er nok forbi. Det koster. Når du snart er 40 år og maling er "ukjent territorium", er det på tide å prøve seg. 29 5
Holger Pan Skrevet 21. februar #108944 Skrevet 21. februar Jeg lurer mest på hvordan det går med den boken hun sa hun skrev på. Også et liksomprosjekt som ikke var sant? 13
Isola2 Skrevet 21. februar #108945 Skrevet 21. februar Reverend skrev (26 minutter siden): Jeg lurer mest på hvordan det går med den boken hun sa hun skrev på. Også et liksomprosjekt som ikke var sant? Kanskje en oppfølger av den fantastiske «fotballfrues dagbok» 5 1
Keaton Skrevet 21. februar #108946 Skrevet 21. februar Reverend skrev (1 time siden): Jeg lurer mest på hvordan det går med den boken hun sa hun skrev på. Også et liksomprosjekt som ikke var sant? Kan hende noe av det hun har mekket i det siste skal inn i boka; henge opp bilder og male hylle. 😬 2
Lopploella Skrevet 22. februar #108947 Skrevet 22. februar Lenge siden jeg har sett på noe hun har lagt ut, men i dag så jeg en filmsnutt der hun sitter i bilen på vei til ett eller annet show. Hun har jo fullstendig falt i filtergryta? Ser ut som en blank plastdukke med oppsvulmet munn og kinnben, og snakker med babystemme og trutmunn? For et opplegg. 31 3
Holger Pan Skrevet 22. februar #108948 Skrevet 22. februar (endret) Nå er vi straks i mars, men jeg har ikke fulgt med. Er det noe å følge med på? Har hun kunder å jobbe med? Har hun betalte samarbeid? Fins det noe som ligner på oppdrag og reell jobb nå som Kontent har sagt Adieu? Flere operasjoner i kulissene nå som 40-årskrisen nærmer seg eller holdt det med puppeviruset og øyekatarr-øyelokksoperasjon? Eller er hun rett og slett ferdig? Endret 22. februar av Reverend 19 1
elisabeth30 Skrevet 22. februar #108949 Skrevet 22. februar Reverend skrev (5 timer siden): Nå er vi straks i mars, men jeg har ikke fulgt med. Er det noe å følge med på? Har hun kunder å jobbe med? Har hun betalte samarbeid? Fins det noe som ligner på oppdrag og reell jobb nå som Kontent har sagt Adieu? Flere operasjoner i kulissene nå som 40-årskrisen nærmer seg eller holdt det med puppeviruset og øyekatarr-øyelokksoperasjon? Eller er hun rett og slett ferdig? Regnskapene for Treasures AS har vel egentlig gitt svaret på at hun er ferdig. Har ikke fått med meg at hun har kommentert Kontent sitt farvel, kan det være at fruen jobber «hardt» for å få en ny arbeidsgiver? 8 1
hvalstad45 Skrevet 22. februar #108950 Skrevet 22. februar Det kan ikke være så lett for henne å få en annen jobb heller, hun har jo knapt vært ansatt noe sted og en dame på rundt førti som ikke har jobberfaring er ikke veldig ettertraktet. Haded jeg vært henne, hadde jeg vært veldig bekymra, skjønner egentlig ikke at hun ikke er det selv. Og de må da savne alle godene og feriene de fikk før? LIvet deres er jo blitt toalt forvandlet på ganske få år. 25
Surikatt Skrevet 22. februar #108951 Skrevet 22. februar Det er ingen som kan ansette noen som er mest opptatt av seg selv og sitt eget speilbilde. 14 1
Holger Pan Skrevet 23. februar #108952 Skrevet 23. februar elisabeth30 skrev (14 timer siden): Regnskapene for Treasures AS har vel egentlig gitt svaret på at hun er ferdig. Har ikke fått med meg at hun har kommentert Kontent sitt farvel, kan det være at fruen jobber «hardt» for å få en ny arbeidsgiver? Hun er selvstendig næringsdrivende, men tilsynelatende med full stans i oppdrag over lang tid bortsett fra sponsereklame for lokale bedriftsvenninner med skjønnhetsklinikk og kunstige negler. Nå som Kontent er ute av bildet, er det vel slutt på TV-tid også, med mindre hun finner en ny manager som klarer å finne oppdrag for en akterutseilt, uinspirerende influenser i konkurranse med en yngre, mer ekte og imøtekommende generasjon påvirkere. – Det er selvfølgelig synd at Kontent avvikles. Jeg er takknemlig for alt vi har gjort og fått til sammen. Pågående kampanjer følges opp som avtalt, og videre fortsetter jeg jobben min som før. https://www.vg.no/rampelys/i/16BV5M/influencerbyraaet-kontent-avvikles-trist Aberet er at Caroline Berg Eriksen/Treasures AS ikke har vært istand til å fornye seg og holde seg relevant siden før pandemien. Det er grenser for hvor mye det ekstreme kroppsfokuset hennes gis oppmerksomhet når det eneste andre hun byr på er barna sine. Og selv der er hun langt bakpå mtp. hvordan samfunnet er bevisstgjort hva eksponering av mindreårige innebærer. 14 4
Bingo Bongo Skrevet 23. februar #108953 Skrevet 23. februar (endret) Var hun ikke med på en innspilling i høst som hun var misfornøyd med? Ikke var slik hun trodde, eller noe sånt? 🤷♀️ Noen som vet hva det var? Endret 23. februar av Bingo Bongo 3
Gjest Jojo345 Skrevet 23. februar #108954 Skrevet 23. februar Ser fruen skal livnære seg på oppussingsprosjekter fremover, ref. Siste post på instagram. Her prøver hun i tillegg å lure folk til å se story også 😂
Sandie Skrevet 24. februar #108955 Skrevet 24. februar Surikatt skrev (På 22.2.2026 den 22.59): Det er ingen som kan ansette noen som er mest opptatt av seg selv og sitt eget speilbilde. Tviler på at hun - eller andre såkalte influensere/digitale skapere i hennes kategori, hadde holdt ut i en vanlig jobb med 8-timers arbeidsdag. 10
MissCortado Skrevet 24. februar #108956 Skrevet 24. februar (endret) Sandie skrev (20 minutter siden): Tviler på at hun - eller andre såkalte influensere/digitale skapere i hennes kategori, hadde holdt ut i en vanlig jobb med 8-timers arbeidsdag. Vanligvis er vel bare lunsjen et dagsverk for denne damen og hennes likesinnede. Endret 24. februar av MissCortado 12 1
Sol79 Skrevet 25. februar #108957 Skrevet 25. februar Er jo flauere at mannen hennes ikke kan få seg en fast jobb.. 13
Snødronninga Skrevet 25. februar #108958 Skrevet 25. februar Det er visst på tide med nok en behandling på TM klinikken. Hun forteller at hun merker hvor mye god hudkvalitet gjør for selvfølelsen. Det er viktig, sier hun. Det er ikke sånn at hun sliter med akne, eksem, arr, for å ta noen eksempler.. Jeg skjønner godt at hudproblemer kan føre til usikkerhet og lavere selvtillit. Å høre Caroline fortelle at hun får bedre selvFØLELSE av å ha jevnlige hudpleiebehandlinger, (og div injeksjoner) vitner om hvor høy verdi utseende har for henne. Altfor mye, mener nå jeg. En god selvfølelse bør ikke være basert på hvordan du ser ut! Som alltid fremmer Caroline det ytre, hvor viktig det er å se best mulig ut. Hva med det indre, hvorfor er det ALDRI snakk om det indre? Det lille vi hørte om hvor godt yoga var for det mentale, det varte ikke lenge. Yogaen var som alt annet, en greie som også ble brukt for å vise seg fra sin beste side. (Og for å selge pt tjenester) 15 1 12
Ellie77 Skrevet 25. februar #108959 Skrevet 25. februar Den siste reelen ser helt retusjert ut, og hun står på en måte som skal få henne til å se radmager ut. Pro-ana galore 😨 8 1 8
panzerpølsa Skrevet 25. februar #108960 Skrevet 25. februar Ellie77 skrev (54 minutter siden): Den siste reelen ser helt retusjert ut, og hun står på en måte som skal få henne til å se radmager ut. Pro-ana galore 😨 Helt horribelt å legge ut noe sånn. Filter, vinkler og ugjenkjennelig. 6 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå