Surikatt Skrevet 16. februar #108921 Skrevet 16. februar irevin skrev (1 time siden): Her ser vi henne uten sminke og må si det er jo veldig tydelig at hun har ødelagt ansiktet sitt totalt. Hun ser jo 10-15 år eldre ut enn det hun egentlig er. Det er så trist å se mennesker som henne bruke så mye penger på utseende, for å se eldre ut ???!!!? Som regel er hun full av filter. Huden er helt glatt uten noe som helst mimikk. Hun endrer også ansiktsfasong, lepper, øyne. Så henne i kompani Lauritzen og lurte på om det var samme person . 9 1
Andrea59 Skrevet 17. februar #108922 Skrevet 17. februar Surikatt skrev (6 timer siden): Er de ultraprossessert? Jeg er ikke helt hysterisk på dette men skjønner virkelig ikke hvorfor man skal lage vafler av en pose bare fordi de heter noe med protein når det går raskt å lage sine egne sunnere vafler. Tror man kan trygt gå ut fra at de er ultraprosessert 14
Mistyen Skrevet 18. februar #108923 Skrevet 18. februar Jeg lurer på hva andre gjester på Tanum resort tenker om den overpynta frua som sprader rundt på hotellet? 18 3
Taddah Skrevet 18. februar #108924 Skrevet 18. februar Mistyen skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på hva andre gjester på Tanum resort tenker om den overpynta frua som sprader rundt på hotellet? Det er underholdende for de å se på da. 14
Andrea59 Skrevet 18. februar #108925 Skrevet 18. februar Taddah skrev (9 minutter siden): Det er underholdende for de å se på da. Ja, vet at jeg hadde humret og himlet med øynene i alle fall 😅 13
Hallepalle2 Skrevet 18. februar #108926 Skrevet 18. februar Andrea59 skrev (2 minutter siden): Ja, vet at jeg hadde humret og himlet med øynene i alle fall 😅 Akkurat det sier jo mest om deg, da. Voksne folk klarer som regel å respektere at folk er forskjellige. Å himle med øynene av andre blir de fleste ferdig med i løpet av ungdomsskolen. 11 6
Andrea59 Skrevet 18. februar #108927 Skrevet 18. februar Hallepalle2 skrev (35 minutter siden): Akkurat det sier jo mest om deg, da. Voksne folk klarer som regel å respektere at folk er forskjellige. Å himle med øynene av andre blir de fleste ferdig med i løpet av ungdomsskolen. Ok, korrigerer meg litt, himle med øynene - da mener jeg mentalt, ikke at jeg liksom får øyenkontakt med personen og viser fram min oppgitthet men ja, jeg synes folk som tror de er mer important og kule og relevante enn de faktisk er, er latterlige. 15 10
Sol79 Skrevet 18. februar #108928 Skrevet 18. februar Mistyen skrev (55 minutter siden): Jeg lurer på hva andre gjester på Tanum resort tenker om den overpynta frua som sprader rundt på hotellet? Får nesten inntrykk av at de sjekker inn på hotell kun for å ha en grunn til å pynte seg? Svigerforeldrene har hytte på fjellet midt i winter wonderland, men de løper på tredemølle på et hotell i Sverige? 19 4
Taddah Skrevet 18. februar #108929 Skrevet 18. februar Sol79 skrev (Akkurat nå): Får nesten inntrykk av at de sjekker inn på hotell kun for å ha en grunn til å pynte seg? Svigerforeldrene har hytte på fjellet midt i winter wonderland, men de løper på tredemølle på et hotell i Sverige? Er vel ikke tredemølle på hytta🤷♀️ Alle feriene deres dreier seg kun om foreldrenes voldsomme behov for å trene, ikke om barna sine. 19 2
Sol79 Skrevet 18. februar #108930 Skrevet 18. februar Taddah skrev (Akkurat nå): Er vel ikke tredemølle på hytta🤷♀️ Alle feriene deres dreier seg kun om foreldrenes voldsomme behov for å trene, ikke om barna sine. Hun kunne jo trent litt alternativt og gått på ski, men det er jo stort sett posering i solo-genser, nikkers og med musefletter det også. 22
Taddah Skrevet 18. februar #108931 Skrevet 18. februar Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Akkurat det sier jo mest om deg, da. Voksne folk klarer som regel å respektere at folk er forskjellige. Å himle med øynene av andre blir de fleste ferdig med i løpet av ungdomsskolen. Nå er CBE fortsatt på ungdomsskolestadie, så da passer det jo bra. 12
MiniMjau Skrevet 19. februar #108933 Skrevet 19. februar Se min lille barneporsjon med høykarbo-frokost 6 1
Taddah Skrevet 19. februar #108934 Skrevet 19. februar MiniMjau skrev (9 minutter siden): Se min lille barneporsjon med høykarbo-frokost Ikke rart hun bare er skinn og bein. Den porsjonen der er latterlig liten. Hun har vel selv sagt at hun aldri spiser seg mett, bare passe, så🤷♀️ 2
MiniMjau Skrevet 19. februar #108935 Skrevet 19. februar Taddah skrev (3 timer siden): Ikke rart hun bare er skinn og bein. Den porsjonen der er latterlig liten. Hun har vel selv sagt at hun aldri spiser seg mett, bare passe, så🤷♀️ Bare passe mett og langt fra hva kroppen trenger.
Stjertmeis Skrevet 20. februar #108936 Skrevet 20. februar Oppvåkningen! 👏🏻👏🏻👏🏻 https://www.nrk.no/artikkel/det-ligger-mye-makt-i-a-trykke-unfollow-15 22 1 9
MiniMjau Skrevet 20. februar #108937 Skrevet 20. februar Stjertmeis skrev (48 minutter siden): Oppvåkningen! 👏🏻👏🏻👏🏻 https://www.nrk.no/artikkel/det-ligger-mye-makt-i-a-trykke-unfollow-15 Det er en "oppvåkning" , sakte men sikkert. Håper det vedvarer! Det er stadig artikler om unge som kjøper "dum telefon", logger av , og reduserer skjermtid. Det er en ny lesebølge, og en ny joggebølge.... Vi kan håpe det er en reaksjon mot disse årene med enormt fokus på SOME og tilgjengelighet. 29 3 5
Frisk Frosk Skrevet 20. februar #108938 Skrevet 20. februar Stjertmeis skrev (7 timer siden): Oppvåkningen! 👏🏻👏🏻👏🏻 https://www.nrk.no/artikkel/det-ligger-mye-makt-i-a-trykke-unfollow-15 Det er mange influensere som vil slite når publikum stadig mer ønsker seg mer naturlige influensere. Filter kan influenserne slutte med. Men flere av dem, som f.eks. CBE og SE, har endret sitt utseende i så stor grad at det ikke kan reverseres. Ergo vil de bli mer og mer utdaterte, som dette forumet har kommentert i flere år var i ferd med å skje med bl.a. CBE og andre. 11
Snødronninga Skrevet 20. februar #108939 Skrevet 20. februar Stjertmeis skrev (7 timer siden): Oppvåkningen! 👏🏻👏🏻👏🏻 https://www.nrk.no/artikkel/det-ligger-mye-makt-i-a-trykke-unfollow-15 Sitat fra artikkelen: – Jeg fulgte en profil i flere år bare fordi jeg tenkte «å, hun var pen og søt». Men etter hvert merket jeg at hun kanskje ikke var så interessant som jeg først trodde. – Det kan virke som publikum i økende grad stemmer på de som oppleves som autentiske, nære og ufiltrerte, heller enn de mest polerte og kommersielle, sier hun. Det vi ser aller tydeligst nå, er at alle etterspør ekte mennesker, følelser og situasjoner man kan kjenne seg igjen i. Det er mindre filter og mindre fasade som gjelder, forklarer Eriksrud. Dette var positivt å lese, håper flere og flere tenker på denne måten. Caroline er verken autentisk, ufiltrert eller deler personlige ting. Det å snakke om Otrivin-avhengighet, opplever jeg ikke som veldig personlig. Det aller viktigste for Caroline er å dolle seg opp, være pen, vise kropp, og posere korrekt. Fikse på utseende, trene seg til timeglassfigur og som en standard - se så polert og filtrert ut som mulig. Fordi naturlig aldri er et alternativ. Caroline Berg Eriksen har INGENTING å by på, som er til nytte for andre kvinner. Hun har på ingen måte et innhold som er SUNT for andre kvinner. Heldigvis ser det ut til at den type påvirkere, ikke fenger like godt som for x-antall år siden. 16 1 11
Surikatt Skrevet 20. februar #108940 Skrevet 20. februar Hun driver og filmer seg selv og ungene inne på butikker der de gjør seg til og legger det ut på nett. Hun utnytter de, det er så pinlig å se på. Er hun 14 år, eller 12 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå