Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
loffen skrev (45 minutter siden):

Ja, det var en real porsjon pasta for noen som trener opptil flere ganger daglig, og som skal inspirere og trene andre. :ironi: 

Orker ikke se på hennes kanaler. Håper dette bare var en forrett. Hun er så spiseforstyrra som det går an og burde ikke ha lov til å legge ut noe offentlig. 

Alle burde bare blokkere henne. Hun er farlig!

Jeg tror at slike influencere som henne snart er på vei ut. De er skadelige for ungdommen og representerer noe som er uoppnåelig. Virkelighetsoppfatningen til CBE mfl er ikke forenlig med det som foregår i det virkelige liv. Altså; en kaffekopp før beinhard trening og hun som snakker om viktigheten av næring…..og manisk trening på ferietur med familie i ekstrem varme for å «fortjene» mat resten av dagen., vise seg fra kun ene siden fordi hun syns hun er penest fra den siden….altså ærlig talt, hva slags sunt ideal er det hun fronter? For henne er det kropp og utseende som er PRI 1. Fantastisk forbilde eller?? 

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På snap reklameres det for hudpleieprodukter nå, og det er så vanvittig FLAUT å se at hun også har begynt med den fingersprelle-greia som alle influensere driver med, samt den ekle "tappe med negler på produktet"-bevegelsen. Men hun er jo typ 18 år eldre enn de andre som gjør det. 🙈🫣

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet
Daudaferd skrev (23 minutter siden):

På snap reklameres det for hudpleieprodukter nå, og det er så vanvittig FLAUT å se at hun også har begynt med den fingersprelle-greia som alle influensere driver med, samt den ekle "tappe med negler på produktet"-bevegelsen. Men hun er jo typ 18 år eldre enn de andre som gjør det. 🙈🫣

Og trutmunn hele tiden og den grusomme, nasale stemma hennes. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Lykke til med å bruke filter for å fremme salg av noe som helst å ha på huden. Så kleint og harry. 

• Liker 29
Skrevet

Q Korean Cosmetics sine produkter inneholder snegleekstrakt, et naturlig slim som skilles ut av snegler. Jeg har alltid ment at det høres ekkelt ut, men har også lurt på hvordan denne innsamlingen av slim foregår. Jeg finner ingenting om dette når jeg søker på QKC. Men leser at det generelt brukes ulike metoder, fra å la sneglene gå fritt på en overflate som samler slim, og til mer tvilsomme metoder som øker slimproduksjonen. I verste fall kan sneglene bli utsatt for stress og inhuman behandling. 

"Dyrevennlige" Caroline Berg Eriksen bryr seg tydeligvis ikke om akkurat dette. 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Snødronninga skrev (På 14.2.2026 den 16.52):

Så var det selve produktet i reklamen da, "verdens beste" proteinvafler der altså. Til vanlig koster en pakke 129 kr, nå på tilbud til 75 kr. Men la oss gå ut i fra ordinær pris. Jeg lot chat gpt ta et regnestykke på hvor mye det koster å lage sine egne vafler. Tok utgangspunkt i om CBSs vaffelmiks gir 6 vafler, men dette aner jeg ikke. 

6 vafler laget av egg, melk, mel osv. kosta ca 14 kroner. 14 kr, mens CBE skal ha 129 kr for sine. Er det noe å lure på? Er folk virkelig så lettlurte? Du får mer enn nok protein både fra egg og melk, ønsker du enda mer protein kan du tilsette flere egg eller f.eks linser. Mixen har selvfølgelig flere tilsetningsstoffer også. Jeg fatter ikke at slike produkter selger, folk bør tenke seg om i stedet for å bli så lett påvirket av reklame og influencere. 

Du får mer enn seks vafflee fra pakka da

Skrevet
Chlypa skrev (4 minutter siden):

Du får mer enn seks vafflee fra pakka da

Du har kjøpt den og testa? 😉 Om det så blir 10 ++ vafler, så er det uansett en enorm forskjell prismessig. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (1 time siden):

Q Korean Cosmetics sine produkter inneholder snegleekstrakt, et naturlig slim som skilles ut av snegler. Jeg har alltid ment at det høres ekkelt ut, men har også lurt på hvordan denne innsamlingen av slim foregår. Jeg finner ingenting om dette når jeg søker på QKC. Men leser at det generelt brukes ulike metoder, fra å la sneglene gå fritt på en overflate som samler slim, og til mer tvilsomme metoder som øker slimproduksjonen. I verste fall kan sneglene bli utsatt for stress og inhuman behandling. 

"Dyrevennlige" Caroline Berg Eriksen bryr seg tydeligvis ikke om akkurat dette. 

Fjernet opprinnelig kommentar. Så på feil produkter

Endret av Littelulla
Skrevet
Shopgirl2014 skrev (12 timer siden):

Det er jo helt vanlig å lage cover av en låt. Det skjer hele tiden, og blir som regel sett på som noe positivt – en hyllest eller en ny tolkning av originalen. Skjønner derfor ikke helt hvorfor dette skal være noe å kritisere, selv om man personlig ikke liker akkurat den versjonen. Man kan jo mislike en cover uten at det betyr at det er noe galt med at den finnes.

Det er rart å covre en så ny låt som er en av de hyppigste spilte julesangene i Norge selv 5 år etter at den ble gitt ut. Det gjør man bare i Hver gang vi møted. Om det var en gammel låt som ikke ble spilt lenger, så er det jo noe helt annet.

• Liker 17
Skrevet
Snødronninga skrev (10 timer siden):

Du har kjøpt den og testa? 😉 Om det så blir 10 ++ vafler, så er det uansett en enorm forskjell prismessig. 

Jeg har pakkene fra bodylab og de lager mange vafler. Har dem i ukesvis. Bruker bare 30 gram pulver til 4 vafler eller pannekaker

Skrevet
Sol79 skrev (6 timer siden):

Det er rart å covre en så ny låt som er en av de hyppigste spilte julesangene i Norge selv 5 år etter at den ble gitt ut. Det gjør man bare i Hver gang vi møted. Om det var en gammel låt som ikke ble spilt lenger, så er det jo noe helt annet.

uansett, hvilken MERVERDI skulle en elendig coverversjon gi samfunnet , uansett hvor gammel originalsangen er. Har aldri hørt sangen spilt, untatt i CBE sine reels.

• Liker 4
Skrevet
Reverend skrev (18 timer siden):

Den sykdommen hadde jammen kort varighet hos husmoren i Særp, og attpåtil fikk hun til både jogging og styrke. Selvdiagnostisert?

Jeg har hatt krystallsyken og er en løper til vanlig, men du klarer absolutt ikke jogge/løpe med krystallsyke altså. Det er som å være i en vaskemaskin. 🤪

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg synes kroppsfokuset og det skrudde forholdet til mat, er alarmerende. samtidig har jo ikke akkurat en stor stemme for tiden.

Det var veldig trist å høre henne omtale datteren som "grådig" i podkasten med Guri. Både utleverende og forstyrret. :(

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Jeg synes kroppsfokuset og det skrudde forholdet til mat, er alarmerende. samtidig har jo ikke akkurat en stor stemme for tiden.

Det var veldig trist å høre henne omtale datteren som "grådig" i podkasten med Guri. Både utleverende og forstyrret. :(

Er det i den siste episoden?

Skrevet
Lune skrev (2 timer siden):

Er det i den siste episoden?

Nei, en gang før jul. tror jeg. 

Skrevet

De idiotiske bikinibildene hennes😆 Gå sakte og presse ut rumpa alt hun klarer. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Verre er det at Tanumstrand atter en gang helt bevisst velger å samarbeide med eierne av Treasures AS, Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen, om reklamer som inkluderer barn og alkohol bilde ved bilde. 

Patetisk bikiniposering, brudd på alkoholloven, brudd på markedsføringsloven, barneeksponering.

TANUMSTRAND SPA & RESORT = SYSTEMATISKE LOVBRUDD OG BARNEEKSPONERING I ANNONSER - OVER ÅR!

Endret av Frisk Frosk
tilføyde en e i ett ord
  • Liker 20
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Chlypa skrev (12 timer siden):

Jeg har pakkene fra bodylab og de lager mange vafler. Har dem i ukesvis. Bruker bare 30 gram pulver til 4 vafler eller pannekaker

Ikke at det er så farlig, men.

På BL sin vaffel og pannekakemix, er det anbefalt å bruke 90g pulver som gir 2-3 pannekaker. Sånn ca det samme med vafler vil jeg tro. CBE sin vaffelmiks anbefaler 100g pulver men det står ikke hvor mange vafler det blir av det. For å regne på det raskt, så klarer jeg ikke å se at det blir mer enn ca 20 vafler av en sånn pakke, når man følger fremgangsmåten. 

Med andre ord, MYE billigere å lage sine egne. 

Endret av Snødronninga
Ny setning
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Daudaferd skrev (På 15.2.2026 den 20.05):

Her ser vi henne uten sminke og må si det er jo veldig tydelig at hun har ødelagt ansiktet sitt totalt. Hun ser jo 10-15 år eldre ut enn det hun egentlig er. Det er så trist å se mennesker som henne bruke så mye penger på utseende, for å se eldre ut ???!!!? 

• Liker 13
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (På 15.2.2026 den 21.37):

Er de ultraprossessert? Jeg er ikke helt hysterisk på dette men skjønner virkelig ikke hvorfor man skal lage vafler av en pose bare fordi de heter noe med protein når det  går raskt å lage sine egne sunnere vafler. 

Endret av Surikatt
  • Liker 14
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...