Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (38 minutter siden):

Jeg tror thigh gap'et er ekte, dere må huske på hvor tynn hun er. Selvfølgelig poserer hun på en måte der det blir synlig, ingenting er tilfeldig. Men hun har hatt mye sykere poseringer der thigh gap'et har vært enormt. De stive speilselfiene kan hun droppe, de er like alle sammen. Til og med den ledige hånden er vinklet slik at den skal se perfekt ut. Dukkehender. 

Om det er ekte eller ikke, så er det ingen tvil om at det er bevisst redigert lysere for å bli et blikkfang. For gulvet er lysere når man ser det gjennom det gapet enn gulvet ellers i rommet. 

De hendene er poserte når det er det hun ønsker å fokusere på, og som nesten groteskt overdimensjonerte hender/klør når hun ikke har fokus på hendene, men mer fokus på å få andre ting til å se ut som hun vil.

Og NEI, dette er IKKE kritikk av normalt veldig slanke/tynne hender som mange har, de har naturlige hender. Det jeg snakker om her er fingre som får helt syke, så unormale lengder at det ikke lenger er menneskelig.

Jeg kan ikke linke til det siden jeg ser via mystorysaver.com, men 9. februar hadde CBE en reklame for bodylab (både merket og umerket, og alle umerket som reklame for også Nille og negledama), hvor jeg antar det er både vinkel og filter som får hendene/fingrene til å innta ekstreme proporsjoner. Stopper man videoen spesielt der hun holder bollen med ene hånden så vil avstanden mellom tuppen på langfingeren og håndleddet på ene bildet være en god del lengre enn hodet hennes er fra hake til toppen av hodet (hun tilter hodet ett sted der som får hodet til å se lengre ut også på toppen, det har jeg "trukket fra"). Se 24 og 25 sekunder inn i videoen. På et annet klipp 8 sekunder inn i videoen gjør vinkling og filter slik at hennes kunstige negler ser like lange ut som nesen hennes.

Men vips, på en annen video har hun plutselig små dukkehender igjen. 

Ikke noe er naturlig lenger med det eierne av Treasures AS legger ut, det er dårlig arbeid fullt av lovbrudd og farlig innhold.

• Liker 8
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hirondelle skrev (8 minutter siden):

Må man jobbe desperat for å fremstå attraktiv, så er man kanskje ikke så attraktiv…. 

Tror det blir på samme måte som dette uttrykket:

Hvis man påstår man er ferdig utlært er man ikke utlært, bare ferdig.

Hvis man jobber desperat for å fremstå som attraktiv, fremstår man ikke nødvendigvis som attraktiv, men heller desperat...

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Kollontaj skrev (På 13.2.2026 den 10.10):

Fordi hun fikk så få likes. 

Noen hadde kommentert på det innlegget om den fordummende måten hun holder ansiktet mot kamera på - og lo and behold: hun innrømmet at hun gjør det fordi hun selv mener hun er penere fra den siden.

Det er jo rødt flagg på rødt flagg der i gårde …

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Ok😆☺️ Sorry

Var ikke rettet til deg personlig 😄

Jeg hadde bare sittet på egne hender et par sider. Det skjærer i øynene hver gang jeg ser det, men det er en veldig, veldig utbredt misforståelse, og jeg har full forståelse for at det misforstås, for den synligste effekten av å tilte bekkenet frem er jo synlig på baksiden som fremheves. Utbredt misforståelse blant førsteårsstudenter på visse relevante studier også :D 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (11 minutter siden):

Var ikke rettet til deg personlig 😄

Jeg hadde bare sittet på egne hender et par sider. Det skjærer i øynene hver gang jeg ser det, men det er en veldig, veldig utbredt misforståelse, og jeg har full forståelse for at det misforstås, for den synligste effekten av å tilte bekkenet frem er jo synlig på baksiden som fremheves. Utbredt misforståelse blant førsteårsstudenter på visse relevante studier også :D 

Ser for meg alle kg-damene som forgjeves ser i speilet og tilter bekkenet etter bakover-oppskriften og ikke helt får effekten 😂

(Kjenner følelsen av å ha lyst til å korrigere…har f eks irritert meg lenge over alle som staver navnet til Epstein-offeret Giuffre feil 😛 - f eks i kongehustråden, klarte heller ikke å holde meg)

Endret av Andrea59
  • Liker 2
Skrevet

I reklamen for Bodylab er hun er i alle fall påkledd, ikke verst bare det. Noen har også spurt om hvorfor hun bare viser ene side av ansiktet, som hun svarer på at hun er mest komfortabel med den. No kidding. Konsekvent i hele reelen, passer CBE på at man ikke ser ansiktet forfra engang.

Det er ukomfortabelt å se på en voksen kvinne så unormalt opptatt av å tvinge ansiktet til ene siden. Hva skjer om man ser henne fra høyre eller forfra? Blir hun ikke fin nok? Er det sunt å ha slike tvangstanker, og er det ikke bedre å opptre en smule naturlig foran kamera? Sammen med den evige blurringen og sterk belysning, leverer hun er svært lite tiltalende pakke. Hvis jeg vil se på dukker, går jeg i butikker eller tar turen til Madame Tussaud. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

Så var det selve produktet i reklamen da, "verdens beste" proteinvafler der altså. Til vanlig koster en pakke 129 kr, nå på tilbud til 75 kr. Men la oss gå ut i fra ordinær pris. Jeg lot chat gpt ta et regnestykke på hvor mye det koster å lage sine egne vafler. Tok utgangspunkt i om CBSs vaffelmiks gir 6 vafler, men dette aner jeg ikke. 

6 vafler laget av egg, melk, mel osv. kosta ca 14 kroner. 14 kr, mens CBE skal ha 129 kr for sine. Er det noe å lure på? Er folk virkelig så lettlurte? Du får mer enn nok protein både fra egg og melk, ønsker du enda mer protein kan du tilsette flere egg eller f.eks linser. Mixen har selvfølgelig flere tilsetningsstoffer også. Jeg fatter ikke at slike produkter selger, folk bør tenke seg om i stedet for å bli så lett påvirket av reklame og influencere. 

• Liker 22
  • Nyttig 16
Skrevet
Sol79 skrev (1 time siden):

Harm & Hegseth er enda ikke ferdig med å prate om at CBE og Guri covra Astrid S. "Skulle ønske noen kunne spurt Astrid S på rød løper hva hun følte da hun ble covra av Caroline Berg Eriksen og Guri Schanke." 🤭

😅 Jeg dauver…

• Liker 13
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (7 timer siden):

😅 Jeg dauver…

De tenkte at Norge trengte en ny versjon liksom? - Etter Astrid S sin strøkne vokal og prestasjon… Puteflaut og viser null selvinnsikt. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (7 timer siden):

I reklamen for Bodylab er hun er i alle fall påkledd, ikke verst bare det. Noen har også spurt om hvorfor hun bare viser ene side av ansiktet, som hun svarer på at hun er mest komfortabel med den. No kidding. Konsekvent i hele reelen, passer CBE på at man ikke ser ansiktet forfra engang.

Det er ukomfortabelt å se på en voksen kvinne så unormalt opptatt av å tvinge ansiktet til ene siden. Hva skjer om man ser henne fra høyre eller forfra? Blir hun ikke fin nok? Er det sunt å ha slike tvangstanker, og er det ikke bedre å opptre en smule naturlig foran kamera? Sammen med den evige blurringen og sterk belysning, leverer hun er svært lite tiltalende pakke. Hvis jeg vil se på dukker, går jeg i butikker eller tar turen til Madame Tussaud. 

Hun har speilvendt bildene før for å late som hun tok bilder fra begge sider 😄😄

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (13 timer siden):

De tenkte at Norge trengte en ny versjon liksom? - Etter Astrid S sin strøkne vokal og prestasjon… Puteflaut og viser null selvinnsikt. 

Det er jo helt vanlig å lage cover av en låt. Det skjer hele tiden, og blir som regel sett på som noe positivt – en hyllest eller en ny tolkning av originalen. Skjønner derfor ikke helt hvorfor dette skal være noe å kritisere, selv om man personlig ikke liker akkurat den versjonen. Man kan jo mislike en cover uten at det betyr at det er noe galt med at den finnes.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie77 skrev (22 timer siden):

Noen hadde kommentert på det innlegget om den fordummende måten hun holder ansiktet mot kamera på - og lo and behold: hun innrømmet at hun gjør det fordi hun selv mener hun er penere fra den siden.

Det er jo rødt flagg på rødt flagg der i gårde …

Det er nettopp derfor influencere som CBE burde vært bannlyst fra sosiale medier. Det er kvalmt hvor stor makt disse tåkelagte menneskene har, rett og slett. Hun burde se dokumentaren fra sverige på nrk som heter «smaleste vinner». Hun har selv to døtre og jeg fikk helt vondt i magen etter å sett den dokumentaren. Har selv datter på 14

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Andrea59 skrev (22 timer siden):

Ser for meg alle kg-damene som forgjeves ser i speilet og tilter bekkenet etter bakover-oppskriften og ikke helt får effekten 😂

(Kjenner følelsen av å ha lyst til å korrigere…har f eks irritert meg lenge over alle som staver navnet til Epstein-offeret Giuffre feil 😛 - f eks i kongehustråden, klarte heller ikke å holde meg)

Absolutt alle vil se en svært slankende effekt i speilet om de vipper rumpa bak/oppover og står med lett spredte/innadroterte bein, helt uavhengig av thigh gap eller ikke. At man ser ut som en and fra siden er det jo ingen som ser. At CBE er slank er det vel ingen som betviler, det er det jobben hennes i hovedsak går ut på.

Endret av Rastebenk
  • Liker 7
Skrevet

Lurer på om hun ble mett av dette jeg… 

IMG_2036.png

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

26. januar: innlegg med 6 ganger du faktisk bør droppe økta. Grunn nummer en er når du er syk.

10. februar: legger ut innlegg om at hun startet forrige uke krystallsyke/ virus på balansenerven, men klarte allikevel å få til et par joggeøkter og en styrketreningsøkt.

Practice what you preach? Allikevel ikke overrasket over at hun sier en ting, men gjør det fullstendig motsatte i neste øyeblikk….

IMG_2038.png

IMG_2037.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
elisabeth30 skrev (29 minutter siden):

26. januar: innlegg med 6 ganger du faktisk bør droppe økta. Grunn nummer en er når du er syk.

10. februar: legger ut innlegg om at hun startet forrige uke krystallsyke/ virus på balansenerven, men klarte allikevel å få til et par joggeøkter og en styrketreningsøkt.

Practice what you preach? Allikevel ikke overrasket over at hun sier en ting, men gjør det fullstendig motsatte i neste øyeblikk….

IMG_2038.png

IMG_2037.jpeg

Nettopp ! Og det det er dette som er sykt ! Hun formidler jo rett og slett at hun trener for å forbrenne kalorier og holde seg slank. Det oser jo en form for både tvang og spiseforstyrrelse. Utseende, utseende og atter utseende. Som mødre formidler en ihverfall ikke slikt til sine barn som opplever et vanvittig kroppspress i tillegg til alt annet i dagens samfunn. Det er jo slike innhold som medvirker til at andre blir syke. Igjen; jeg fatter og begriper ikke at slike influencere får lov å holde på

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Rastebenk skrev (1 time siden):

Absolutt alle vil se en svært slankende effekt i speilet om de vipper rumpa bak/oppover og står med lett spredte/innadroterte bein, helt uavhengig av thigh gap eller ikke. At man ser ut som en and fra siden er det jo ingen som ser. At CBE er slank er det vel ingen som betviler, det er det jobben hennes i hovedsak går ut på.

Du misforsto meg - jeg snakket om den feilaktige beskrivelsen - å vippe bekkenet feil vei…. 😛 

Skrevet
irevin skrev (27 minutter siden):

Nettopp ! Og det det er dette som er sykt ! Hun formidler jo rett og slett at hun trener for å forbrenne kalorier og holde seg slank. Det oser jo en form for både tvang og spiseforstyrrelse. Utseende, utseende og atter utseende. Som mødre formidler en ihverfall ikke slikt til sine barn som opplever et vanvittig kroppspress i tillegg til alt annet i dagens samfunn. Det er jo slike innhold som medvirker til at andre blir syke. Igjen; jeg fatter og begriper ikke at slike influencere får lov å holde på

Kan det være at hun bare var svimmel pga altfor lavt matinntak? 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
elisabeth30 skrev (2 timer siden):

Lurer på om hun ble mett av dette jeg… 

IMG_2036.png

Ja, det var en real porsjon pasta for noen som trener opptil flere ganger daglig, og som skal inspirere og trene andre. :ironi: 

Orker ikke se på hennes kanaler. Håper dette bare var en forrett. Hun er så spiseforstyrra som det går an og burde ikke ha lov til å legge ut noe offentlig. 

Alle burde bare blokkere henne. Hun er farlig!

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
elisabeth30 skrev (2 timer siden):

Den sykdommen hadde jammen kort varighet hos husmoren i Særp, og attpåtil fikk hun til både jogging og styrke. Selvdiagnostisert?

• Liker 5
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...