Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg reagerer på reklame for TM Klinikken, hvor hun bruker scener fra filmen Pretty Woman. Dette er da ikke lov, tenkte jeg. Så jeg spurte chat gpt. Dette er opphavsrettbrudd, for jeg tror neppe hun har søkt om tillatelse til å bruke klippet. 

Hvorfor er det så vanskelig å forholde seg til lover og regler for enkelte?! 

Pretty Woman klippet der Caroline "gråter" er noe av det kleineste jeg har sett, men det er mindre viktig. 

• Liker 12
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (10 timer siden):

Jeg reagerer på reklame for TM Klinikken, hvor hun bruker scener fra filmen Pretty Woman. Dette er da ikke lov, tenkte jeg. Så jeg spurte chat gpt. Dette er opphavsrettbrudd, for jeg tror neppe hun har søkt om tillatelse til å bruke klippet. 

Hvorfor er det så vanskelig å forholde seg til lover og regler for enkelte?! 

Pretty Woman klippet der Caroline "gråter" er noe av det kleineste jeg har sett, men det er mindre viktig. 

Jeg minnes en LKE som truet med advokater en gang noen andre brukte en av Carolines bilder uten lov… :plystre: 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Ny jobb på sirkus? Spør for en venn. 

Screenshot_20260205_151530_Instagram.jpg

• Liker 9
Skrevet
panzerpølsa skrev (54 minutter siden):

Det håret er helt krise.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Hva skjer med håret?? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Fotballfluen skrev (23 minutter siden):

Hva skjer med håret?? 

Han har tatt permanent for å skjule den lange panna si.

• Liker 17
Skrevet
Taddah skrev (Akkurat nå):

Ser i alle fall akkurat passe tullete ut med det opplegget i ansiktet i tillegg. Vanskelig å skulle ta noe sånt seriøst. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Sånn sveis syns jeg bare jeg ser hos godt voksne menn som, enn så naturlig det er, begynner å bli tynne i hyssingen. En variant over temaet hentesveis.
Hvilket bilde var det hvor han kommenterte at pannen hans liksom ikke så slik ut?

Har personlig ingen problemer med at menn etter hvert mister håret så lenge forsøket på å dekke over det ikke framstår som desperat. Mannen min har lite hår men eier det og er dritsexy. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Taddah skrev (59 minutter siden):

Så heller se ut som en bustete sopp enn en mann 40+? Got it...

• Liker 3
Skrevet
Snødronninga skrev (På 4.2.2026 den 13.29):

Jeg kan lett tro at det er dem, men passer det med noen produkter CBE har promotert? Dette er noen år siden, om jeg skjønte Charlotte riktig. Jeg kan ikke huske her og nå, at CBE noen sinne har promotert produkter som har vært sine egne. (Tilsynelatende sine egne)

Er det noen som har gravd i saken for å finne ut av det? Det er synd at Charlotte ikke kan si hvem det gjelder, så slipper det å oppstå rykter som kanskje ikke er sanne. 

Ser at det blir nevnt noen lys, hvem har promotert noe sånt for noen år siden? 🤷‍♀️

Skrevet
Inocybe skrev (4 timer siden):

Sånn sveis syns jeg bare jeg ser hos godt voksne menn som, enn så naturlig det er, begynner å bli tynne i hyssingen. En variant over temaet hentesveis.
Hvilket bilde var det hvor han kommenterte at pannen hans liksom ikke så slik ut?

Har personlig ingen problemer med at menn etter hvert mister håret så lenge forsøket på å dekke over det ikke framstår som desperat. Mannen min har lite hår men eier det og er dritsexy. 

Vet ikke, men han har ikke hatt krøller før? 😬
https://www.dagbladet.no/kjendis/blir-et-annet-type-forhold/81252038

• Liker 6
Skrevet
Inocybe skrev (4 timer siden):

IMG_5037.png

• Liker 6
Skrevet

Ny pod ute. Kan noen pliis høre den og komme med et morsomt referat? 

• Liker 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (12 timer siden):

IMG_5037.png

Conehead.

Skrevet

Kan minne litt om Kody Brown (sister wives) sin hårkrise. Han dekker også over månen med nuddelhår. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi kan diskutere mye her inne. Men hvilken form han har på hodet bør vi holde oss for gode til.

• Liker 24
  • Nyttig 14
Skrevet
Stargaze skrev (19 minutter siden):

Vi kan diskutere mye her inne. Men hvilken form han har på hodet bør vi holde oss for gode til.

Uenig. Han har så mange meninger om hva som er pent og ikke og han er selv en mindre pen mann med en merkelig, lang panne. 

• Liker 7
Skrevet
Taddah skrev (3 minutter siden):

Uenig. Han har så mange meninger om hva som er pent og ikke og han er selv en mindre pen mann med en merkelig, lang panne. 

Vi behøver likevel ikke synke ned på hans nivå. 

• Liker 25
  • Nyttig 16
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 minutt siden):

Vi behøver likevel ikke synke ned på hans nivå. 

Nettopp

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er ikke det her litt shady? På snapchat legger CBE ut flere storier, hvor hun pakker opp og grundig viser frem det hun har fått fra Posh Piercing, og skryter av produktene. På hver story står det "Gave PP". Med andre ord, hun promoterer PP og deres produkter, selv om det liksom er en gave. Er dette lov?

Endret av Snødronninga
la til litt mer tekst/skrivefeil
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...