Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Xstrella
Skrevet
Durancell skrev (16 minutter siden):

Hun har typisk sånne øyne en får av for mye dritt fylt inn i ansiktet. 

Økt volum på frontpartiet også, eller nei. Er nok bare streng styrketrening og muskler. 🙃

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xstrella skrev (40 minutter siden):

Frua på Vixen. Kan ikke tro det er samme dame uten filter. 

Screenshot_20260123_193442_Chrome.jpg

Hands down, der så hun jævlig bra ut.

Men de puppene har vokst igjen eller? 

• Liker 15
Skrevet

Synes hun var kjempe fin jeg.

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes hun var kjempefin på vixen i dag🤩 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg så henne live for noen uker siden og syns hun var veldig tynn, den ryggen er virkelig ikke muskuløs, den er beinete. Og ingen rumpe heller. Men jeg syns hun var pen ellers. 

• Liker 6
Gjest Xstrella
Skrevet

Viste ikke bildet for at hun var stygg. Hun er ikke stygg, men bør roe ned på filterbruk. Hun trenger ikke filter.

Skrevet
Durancell skrev (30 minutter siden):

Hun har typisk sånne øyne en får av for mye dritt fylt inn i ansiktet. 

Ikke bare fyll inn der. Noe er helt annerledes med nese og øyelokk. 

• Liker 4
Skrevet
UltimateNothing skrev (1 time siden):

Jeg har både treningsrelatert utdannelse og jobber med en spiseforstyrrelse (anoreksi/ortoreksi). CBE er en mikroinfluenser nå, så jeg tviler på at hun har noen særlig rekkevidde lenger. Innholdet hennes er likevel problematisk, spesielt i disse tider der det å være ekstremt underernært visstnok er tilbake i motebildet. jeg blir selv påvirket, og jeg er voksen og realtivt fornuftig.

Jeg gidder ikke engang kommentere hva som er problematisk med det hun poster som er trenings-/kostholdsrelatert, det er så åpenlyst. Jeg er ganske sikker på at vi her i tråden henter treningsinformasjon og -inspirasjon fra betydelig mer troverdige og kunnskapsrike kilder.

Det som plager meg betydelig mer er at hun fremdeles deler innhold med barna sine. Med de nyere versjonene av KI sørger hun for at både eldre og nyere bilder/video kan misbrukes. Det er godt mulig at det allerede eksisterer usmakelig innhold generert ut fra det hun har delt. Jeg synes så synd på barn som vokser opp nå med (wannabe-) influencerforeldre. 

Hun har heldigvis få følgere som engasjerer seg, utenom egne firmakontoer, noe familie, andre kjendiser som bruker hverandre for å være synlige og "aktuelle", og firmaer som sponser henne. 

Men det er likevel svært bekymringsverdig at hun nå over tid synes å være mer og mer opptatt av å endre eget utseende både vektmessig, med kosmetiske injeksjoner/implantater, og at hovedfokuset hennes med trening stadig viser seg å være utseendemessig - og alt for å tilsynelatende ønske å se yngre ut. Samtidig med dette usunne utseendefokuset, så frir hun indirekte og egentlig direkte til yngre og yngre følgere ved å stadig bruke sine barn i innholdet. Unge har ikke samme kritiske sans, kunnskap eller erfaring til å kunne vurdere hvor skadelig innholdet på disse kanalene faktisk er. 

Også ev. unge følgere av CBE vil være i større fare for å bli fanget opp av det mørke nettet og de mørke miljøene, så jeg håper foreldre følger med hvem barna/ungdommene deres følger, for CBE og LKEs og andre influensere som dem har i årevis hatt innhold som har vært gavepakker til disse skremmende miljøene.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (3 minutter siden):

Øynene virker å ha endret seg etter at hun påstod at hun hadde influensa før jul. Det var også en god del gjenbruk av innhold i den perioden og/eller bilder av henne bakfra. 

Jeg påstår ikke at hun har endret øynene, men det ser slik ut, og det var etter den nevnte perioden jeg la merke til at noe synes å være ganske endret.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Frua på Vixen. Kan ikke tro det er samme dame uten filter. 

Screenshot_20260123_193442_Chrome.jpg

Hun ser rett og slett operert ut

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Pistasjnøtter skrev (1 minutt siden):

Hun ser rett og slett operert ut

Hun er operert. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er ingen fan, men safte suse hun ser fantastisk ut! Det slår meg derimot at det må være fullstendig utmattende. Bare Caroline selv kan svare om det er verdt det. Håper hun synes det selv i så fall. 

• Liker 9
Skrevet
Midnightblue skrev (3 minutter siden):

Jeg er ingen fan, men safte suse hun ser fantastisk ut! Det slår meg derimot at det må være fullstendig utmattende. Bare Caroline selv kan svare om det er verdt det. Håper hun synes det selv i så fall. 

:laugh: 'Saft suse'! Takk, det er et herlig uttrykk jeg ikke har hørt på lenge og ga meg Donald-vibes. 

Er også enig at hun ser flott ut! Hun ser jo bedre ut på dette bildet enn på noe hun legger ut selv. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet

Carolinebergeriksenno viser seg frem som Caroline Berg Eriksen. Man kan se at de er i slekt,  men SoMe-versjonen ser jo helt annerledes ut. 😬

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Xstrella skrev (54 minutter siden):

Viste ikke bildet for at hun var stygg. Hun er ikke stygg, men bør roe ned på filterbruk. Hun trenger ikke filter.

Hun er en pen dame og filteret er bortkasta

• Liker 3
Skrevet

Øyelokksoperasjon, ingen tvil når man sammenligner andre bilder som er tatt på event. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Ja, nesen må jo være fikset på flere ganger, nesten borte nå. Men nye finere uten filter. Mye fillers/botox er det jo, men filter trenger hun ikke

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir helt blown away hver gang fruen blir tatt bilde av offentlig… Sammenlignet med bilder hun tar selv. 
Kjære Caroline- igjen, SLUTT å redigere deg til det ugjenkjennelige. 
Vær et godt forbilde, om ikke for verden, iallfall for døtrene dine Men gjerne for verden og! 
Du er mye finere uten filter og redigering

bildet til høyre er screenshot tatt fra en reel på Instagrammen hennes. 

AF63E568-082F-4510-8FC0-96EEC61609FE.jpeg

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...