Isola2 Skrevet fredag kl. 15:13 #108161 Skrevet fredag kl. 15:13 Frisk Frosk skrev (16 timer siden): Jeg ser på mystorysaver.com, hun har en story-reklame nå for TM-Klinikken og en som legger sminke der. Om TM-Klinikken har godkjent dette som reklame på forhånd, så må de være sveiseblinde hele gjengen. Reklamen er effektiv, da... for å avskrekke enhver fra å kjøpe tjenester på den klinikken, så kunstig og stiv i maska man blir av å "fikse" seg der med både injeksjoner og sminke... Ellers går det i barneeksponering, flashing av egen kropp, seksualisering av egen kropp, thinspo/proana og hunden som vanlig. Ingen endring. Mener jeg så en reklame for podkasten hun og GS har, hvor ett av temaene var at de ville lovforby nesepelling på offentlig sted - inntrykket av podkastreklamen var at de legger seg på barnehagenivå hva modenhet angår. TM klinikken er vel klinikken til venninna hennes. Så aner ikke om hun får betalt i noe annet enn gratis behandlinger!? 7
Rev. Revenge Skrevet fredag kl. 15:36 #108162 Skrevet fredag kl. 15:36 Trulsa skrev (På 12.11.2025 den 23.31): Hvilken jobb skulle det vært tro? Noen tips? Vindusutstillingstylist for frittstående leketøybutikker på gateplan? Oppdragsbasert bordstyling for eventer som bryllup, halloween, bursdag, dåp, 17. mai, jul og nyttår osv.? Party-DJ for private jubileumsfester kvinner 40+?Lokal partyfikser med samarbeidspartnere som TM-klinikken, Sara sine gelenegler, Mestergrønn, Kakebakeren, ICIW loungewear og Vinmonopolet? Starte eget sang-, skrive- og impro-tyaterstudio med andre lokale profiler som Ulrikke, Julianne og Melina? Evt. Eget treningssenter med gubben, Dragen, Camilla Bytter Navn og fengselshunken så de har litt flere bein å stå på sammen? 7 5
elisabeth30 Skrevet fredag kl. 19:08 #108163 Skrevet fredag kl. 19:08 Rev. Revenge skrev (3 timer siden): Vindusutstillingstylist for frittstående leketøybutikker på gateplan? Oppdragsbasert bordstyling for eventer som bryllup, halloween, bursdag, dåp, 17. mai, jul og nyttår osv.? Party-DJ for private jubileumsfester kvinner 40+?Lokal partyfikser med samarbeidspartnere som TM-klinikken, Sara sine gelenegler, Mestergrønn, Kakebakeren, ICIW loungewear og Vinmonopolet? Starte eget sang-, skrive- og impro-tyaterstudio med andre lokale profiler som Ulrikke, Julianne og Melina? Evt. Eget treningssenter med gubben, Dragen, Camilla Bytter Navn og fengselshunken så de har litt flere bein å stå på sammen? Hun hadde aldri overlevd en dag hos Mester Grønn. Det er mye tunge løft der 5 3
Sugar&Spice Skrevet fredag kl. 19:09 #108164 Skrevet fredag kl. 19:09 elisabeth30 skrev (1 minutt siden): Hun hadde aldri overlevd en dag hos Mester Grønn. Det er mye tunge løft der Ikke bare tunge løft, men masse håndarbeid med hender, tapetkniv etc neglene kommer til å bli ødelagt på en-to-tre, og masse småkutt etc. 8 1
loffen Skrevet fredag kl. 19:56 #108165 Skrevet fredag kl. 19:56 Sol79 skrev (7 timer siden): Hun har de rareste kameravinklene. Her ser det ut som kjøkkenbenken er så lav at den starter midt på låret hennes. Kjære vene... hvorfor vil hun at hodet skal se så kjempedigert ut?! Åh, ja sant det...Da ser jo kroppen bitteliten ut. Rev. Revenge skrev (4 timer siden): Vindusutstillingstylist for frittstående leketøybutikker på gateplan? Oppdragsbasert bordstyling for eventer som bryllup, halloween, bursdag, dåp, 17. mai, jul og nyttår osv.? Party-DJ for private jubileumsfester kvinner 40+?Lokal partyfikser med samarbeidspartnere som TM-klinikken, Sara sine gelenegler, Mestergrønn, Kakebakeren, ICIW loungewear og Vinmonopolet? Starte eget sang-, skrive- og impro-tyaterstudio med andre lokale profiler som Ulrikke, Julianne og Melina? Evt. Eget treningssenter med gubben, Dragen, Camilla Bytter Navn og fengselshunken så de har litt flere bein å stå på sammen? Camilla bytter navn og fengselshunken! Dagens! 9 8
Frisk Frosk Skrevet fredag kl. 20:26 #108166 Skrevet fredag kl. 20:26 Isola2 skrev (5 timer siden): TM klinikken er vel klinikken til venninna hennes. Så aner ikke om hun får betalt i noe annet enn gratis behandlinger!? Ikke godt å si. Så stiv og unaturlig CBE er blitt i maska etterhvert er det i hvert fall veldig dårlig reklame for TM-Klinikken! 7 1
Minmorsbarn Skrevet fredag kl. 20:28 #108167 Skrevet fredag kl. 20:28 Trulsa skrev (På 12.11.2025 den 23.31): Hvilken jobb skulle det vært tro? Noen tips? Hun kunne jo jobbet i en nettbutikk for klær? I stedet for bilder av antrekk foran husvegg, kunne hun jo hatt ‘dagens antrekk fra toalett’ og ‘dagens antrekk fra bil’? Sikkertmange som kunne trengt tips om hvordan kle seg på do og bil….. 9
Kollontaj Skrevet fredag kl. 20:42 #108168 Skrevet fredag kl. 20:42 Minmorsbarn skrev (13 minutter siden): Hun kunne jo jobbet i en nettbutikk for klær? I stedet for bilder av antrekk foran husvegg, kunne hun jo hatt ‘dagens antrekk fra toalett’ og ‘dagens antrekk fra bil’? Sikkertmange som kunne trengt tips om hvordan kle seg på do og bil….. Sant. Se hvor mye du kan skreve i denne buksa, blir fast post. 9
Snødronninga Skrevet fredag kl. 21:33 #108169 Skrevet fredag kl. 21:33 Da jeg så at CBE og Guri skulle snakke om at en Hollywoodstjerne hadde lansert hudpleie for barn, ble jeg nysgjerrig på hva Caroline hadde å si. Skincare for barn har nok vært et tema på hjemmebane, for hun forteller at det har blitt kraftig dyssa ned og ikke noe snakk om det hjemme hos dem lenger. Videre er hun overraska over at det har blitt laget skincare for barn, og Guri er selvfølgelig enig. Caroline ser at det skaper et vanvittig press, og synes det er trist hele greia. Sheetmasker og parfymer er også et tema (som jeg kommer tilbake til). Caroline forteller ivrig om Sol De Janeiro sine parfymer, at det har blitt populært og nesten en status å ha alle sammen. Det snakkes om ulempene ved parfymebruk, osv osv. Begge er enige om at det er en uting at barn begynner med nettopp hudpleie, masker, parfymer o.l. Husker dere den gangen Caroline filma seg selv, på rommet til den eldste datteren? La seg i senga, satte seg ved sminkebordet, spraya på seg datterens parfyme. Dette husker jeg veldig godt, og det kom en del reaskjoner her inne på at CBE utleverte datteren ved å vise så og si hele rommet hennes. Datteren hadde 7-8 ulike SDJ parfymer, sminke, og gud vet hva. Husker også godt da CBE fortalte om at hun samler på sheet masker, og at datteren gjorde det samme. Vi har også sett videoer fra jentekvelder der begge døtrene sitter med sheet masker på. Unnskyld meg, men da synes jeg det er litt rart å snakke om alt dette i en podcast, mens din egen datter har et hav av ting (som jeg regner med hun bruker), når du mener at de begynner altfor tidlig med ting de ikke trenger. Fordi de er BARN. Det er helt greit (og bra) hun synes det er problematisk at en kjendis har lansert eget hudpleiemerke for barn, samtidig kjenner jeg på ironien. Kjenner veldig på ironien. 17 24
Kollontaj Skrevet fredag kl. 22:50 #108170 Skrevet fredag kl. 22:50 (endret) Snødronninga skrev (1 time siden): Da jeg så at CBE og Guri skulle snakke om at en Hollywoodstjerne hadde lansert hudpleie for barn, ble jeg nysgjerrig på hva Caroline hadde å si. Skincare for barn har nok vært et tema på hjemmebane, for hun forteller at det har blitt kraftig dyssa ned og ikke noe snakk om det hjemme hos dem lenger. Videre er hun overraska over at det har blitt laget skincare for barn, og Guri er selvfølgelig enig. Caroline ser at det skaper et vanvittig press, og synes det er trist hele greia. Sheetmasker og parfymer er også et tema (som jeg kommer tilbake til). Caroline forteller ivrig om Sol De Janeiro sine parfymer, at det har blitt populært og nesten en status å ha alle sammen. Det snakkes om ulempene ved parfymebruk, osv osv. Begge er enige om at det er en uting at barn begynner med nettopp hudpleie, masker, parfymer o.l. Husker dere den gangen Caroline filma seg selv, på rommet til den eldste datteren? La seg i senga, satte seg ved sminkebordet, spraya på seg datterens parfyme. Dette husker jeg veldig godt, og det kom en del reaskjoner her inne på at CBE utleverte datteren ved å vise så og si hele rommet hennes. Datteren hadde 7-8 ulike SDJ parfymer, sminke, og gud vet hva. Husker også godt da CBE fortalte om at hun samler på sheet masker, og at datteren gjorde det samme. Vi har også sett videoer fra jentekvelder der begge døtrene sitter med sheet masker på. Unnskyld meg, men da synes jeg det er litt rart å snakke om alt dette i en podcast, mens din egen datter har et hav av ting (som jeg regner med hun bruker), når du mener at de begynner altfor tidlig med ting de ikke trenger. Fordi de er BARN. Det er helt greit (og bra) hun synes det er problematisk at en kjendis har lansert eget hudpleiemerke for barn, samtidig kjenner jeg på ironien. Kjenner veldig på ironien. Er ikke dette bedriften, inkludert det som presenteres hos Carolinebergeriksenno, i et nøtteskall? Bløff, løgn og narrativforskyvning? IG: 27.6 og 2.3 Endret fredag kl. 22:55 av Kollontaj 12 5
Trulsa Skrevet i går, 01:08 #108171 Skrevet i går, 01:08 Sol79 skrev (12 timer siden): Hun har de rareste kameravinklene. Her ser det ut som kjøkkenbenken er så lav at den starter midt på låret hennes. Må være en 60-benk 3
FruRosa Skrevet 19 timer siden #108172 Skrevet 19 timer siden Trulsa skrev (12 timer siden): Må være en 60-benk Benken har helt normal høyde (bevist med bilder tidligere i tråden). Det er vinkelen de tar bilder i (evt at hun står på en krakk) som gjør at den ser så lav ut. 5 5
Isola2 Skrevet 15 timer siden #108173 Skrevet 15 timer siden Snødronninga skrev (20 timer siden): Da jeg så at CBE og Guri skulle snakke om at en Hollywoodstjerne hadde lansert hudpleie for barn, ble jeg nysgjerrig på hva Caroline hadde å si. Skincare for barn har nok vært et tema på hjemmebane, for hun forteller at det har blitt kraftig dyssa ned og ikke noe snakk om det hjemme hos dem lenger. Videre er hun overraska over at det har blitt laget skincare for barn, og Guri er selvfølgelig enig. Caroline ser at det skaper et vanvittig press, og synes det er trist hele greia. Sheetmasker og parfymer er også et tema (som jeg kommer tilbake til). Caroline forteller ivrig om Sol De Janeiro sine parfymer, at det har blitt populært og nesten en status å ha alle sammen. Det snakkes om ulempene ved parfymebruk, osv osv. Begge er enige om at det er en uting at barn begynner med nettopp hudpleie, masker, parfymer o.l. Husker dere den gangen Caroline filma seg selv, på rommet til den eldste datteren? La seg i senga, satte seg ved sminkebordet, spraya på seg datterens parfyme. Dette husker jeg veldig godt, og det kom en del reaskjoner her inne på at CBE utleverte datteren ved å vise så og si hele rommet hennes. Datteren hadde 7-8 ulike SDJ parfymer, sminke, og gud vet hva. Husker også godt da CBE fortalte om at hun samler på sheet masker, og at datteren gjorde det samme. Vi har også sett videoer fra jentekvelder der begge døtrene sitter med sheet masker på. Unnskyld meg, men da synes jeg det er litt rart å snakke om alt dette i en podcast, mens din egen datter har et hav av ting (som jeg regner med hun bruker), når du mener at de begynner altfor tidlig med ting de ikke trenger. Fordi de er BARN. Det er helt greit (og bra) hun synes det er problematisk at en kjendis har lansert eget hudpleiemerke for barn, samtidig kjenner jeg på ironien. Kjenner veldig på ironien. Senest i dag la hun ut at alle jentene der hjemme dyppa hodet i isvann..ikke akkurat bruk av skjønnhetsprodukter, men friskt er det ikke. 10 3
Xstrella Skrevet 12 timer siden #108174 Skrevet 12 timer siden Hva er det hun holder på med? Fikk opp hun og barna i en iscenesatt video om spontan shopping. Hvor vil hun med det? Hva så jeg på nå? 🙈🥴 3 2
Durancell Skrevet 12 timer siden #108175 Skrevet 12 timer siden Xstrella skrev (3 minutter siden): Hva er det hun holder på med? Fikk opp hun og barna i en iscenesatt video om spontan shopping. Hvor vil hun med det? Hva så jeg på nå? 🙈🥴 Får så ick av hun og barna. 8
Xstrella Skrevet 12 timer siden #108176 Skrevet 12 timer siden Durancell skrev (Akkurat nå): Får så ick av hun og barna. Ja dette var flaut. Barn til salgs. Håper de får lønn. 5 2
norovirus Skrevet 11 timer siden #108177 Skrevet 11 timer siden Xstrella skrev (1 time siden): Hva er det hun holder på med? Fikk opp hun og barna i en iscenesatt video om spontan shopping. Hvor vil hun med det? Hva så jeg på nå? 🙈🥴 Denne fikk jeg også opp... Veldig innstudert og lite spontan. Føler meg som en skikkelig Karen nå, men ungene så sminket ut. Enten filter eller make up. Er ikke eldste 12 år? Hvor desperat er det mulig å bli for å få mat på bordet? Foreldrenes siste stunt med barnets egen Ig-profil ble sablet ned, profilen fjernet fra mammas Bio... Men here we go again... Hiver seg på internasjonale tiktok trender, og tror det gagner butikken. Jeg tenker at å te seg så lite i takt med alt, SÅ må hun ha en realityoverraskelse i lomma. Hvis ikke så er dette tynn suppe 10
Snødronninga Skrevet 11 timer siden #108178 Skrevet 11 timer siden Det er en evighet siden hun ikke skjulte antall likes på instagram. Men det er 3 reels i det siste, som har kommet opp på et brukbart nivå tydeligvis og alle inneholder barneeksponering. Barna jobber gladelig (?) som skuespillere, for at mor skal tjene nok penger og kan fortsette med en "hektisk" hverdag som influencer. Som alle CBE sine reels, er den siste med begge barna også veldig blurry. I alle fall den delen der man ser close-up av den eldste. Hun trenger jo ikke det, jeg blir så provosert. Det er uten tvil fullt kjør med utlevering av barn, IGJEN, som er det verste av alt. 8 4
Isild Skrevet 2 timer siden #108179 Skrevet 2 timer siden Jeg hopper litt inn i tråden fra sidelinjen her nå uten å ha lest meg opp, men når det gjelder disse sheetmaskene til barn osv, så er det kynisk pengebusiness, og jeg er glad hvis også CBE.no tar avstand fra det. Når det er sagt, så husker jeg jo at sminkesett osv har vært laget for barn helt fra jeg selv var liten for MANGE år siden, så det er jo ikke noe nytt egentlig. Det var noe av det man ønsket seg aller mest, fordi vi elsket å leke fine damer. Så jeg er litt usikker på hvor grensene går for hva som er greit og ikke. Er slike sminkesett greit, men ansiktsmaske er ikke greit? 3
Grønt blad Skrevet 2 timer siden #108180 Skrevet 2 timer siden Isild skrev (4 minutter siden): Jeg hopper litt inn i tråden fra sidelinjen her nå uten å ha lest meg opp, men når det gjelder disse sheetmaskene til barn osv, så er det kynisk pengebusiness, og jeg er glad hvis også CBE.no tar avstand fra det. Når det er sagt, så husker jeg jo at sminkesett osv har vært laget for barn helt fra jeg selv var liten for MANGE år siden, så det er jo ikke noe nytt egentlig. Det var noe av det man ønsket seg aller mest, fordi vi elsket å leke fine damer. Så jeg er litt usikker på hvor grensene går for hva som er greit og ikke. Er slike sminkesett greit, men ansiktsmaske er ikke greit? Jeg synes lekesminke er bedre enn ansiktsmaske. Vanlig lekesminke (leppestift og øyenskygge?) blir mer som ansiktsmaling, hvor man smører på noe som gir en tydelig endring. Ansiktsmaske, rens o.l. er knyttet til at huden må forbedres og gjerne forynges. Og barnehuden trenger ingen av delene. Skal barna leke spa, kan de legge agurkskiver på øynene. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå