Frisk Frosk Skrevet 9. november #108121 Skrevet 9. november Ellie77 skrev (5 minutter siden): Det er verre enn man nesten kan tro! Men holder på i samme sporet gjør hun uansett….😅 Og så vet man at minst halvparten av kommentarene som kommer er det hun selv som har skrevet. Og på toppen av det kommer andre "innsidere" som mannen, LKE, familie. Så reell engasjementtall tipper jeg er enda nærmere null enn 0,03 (som om ikke det er katastrofalt ille nok...). 22 1
Laia Skrevet 10. november #108122 Skrevet 10. november Ellie77 skrev (14 timer siden): Det er verre enn man nesten kan tro! Men holder på i samme sporet gjør hun uansett….😅 Mister også følgere med en rate på 620 i måneden ifølge socialblade.com statistikk. Per i dag er 293 326 følgere av IG kontoen (ikke lenge siden kontoen bikket under 294k). 7 2
hvalstad45 Skrevet 10. november #108123 Skrevet 10. november Frisk Frosk skrev (15 timer siden): Og så vet man at minst halvparten av kommentarene som kommer er det hun selv som har skrevet. Og på toppen av det kommer andre "innsidere" som mannen, LKE, familie. Så reell engasjementtall tipper jeg er enda nærmere null enn 0,03 (som om ikke det er katastrofalt ille nok...). Det er bra hvordan dette å kjøpe seg følgere er ødeleggende i lengden. De høster virkelig som de har sådd. Forstår ikke at hun fortsatt blir invitert med på reality, det er det eneste jeg syns er rart, for der er hun jo ikke god. De burde bare finne seg vanlige jobber og se tilbake på sitt tidligere liv som en et morsomt kapittel de har lagt bak seg. 17 5
Ellie77 Skrevet 10. november #108124 Skrevet 10. november hvalstad45 skrev (2 timer siden): Det er bra hvordan dette å kjøpe seg følgere er ødeleggende i lengden. De høster virkelig som de har sådd. Forstår ikke at hun fortsatt blir invitert med på reality, det er det eneste jeg syns er rart, for der er hun jo ikke god. De burde bare finne seg vanlige jobber og se tilbake på sitt tidligere liv som en et morsomt kapittel de har lagt bak seg. Det hadde nok enhver fornuftig person tenkt - men her skal det krampaktig klores fast i en død influencer-karriere… 11 2
Isola2 Skrevet 10. november #108126 Skrevet 10. november Ellie77 skrev (1 time siden): Det hadde nok enhver fornuftig person tenkt - men her skal det krampaktig klores fast i en død influencer-karriere… Hun har ikke noe annet å komme med. PTkarrieren var det ingen som kjøpte, yogakurset ga ingenting..da er det doselfie og thinspo igjen. Tviler på hun kommer å ta seg en vanlig jobb. 16
Rev. Revenge Skrevet 10. november #108127 Skrevet 10. november (endret) Isola2 skrev (1 time siden): Hun har ikke noe annet å komme med. PTkarrieren var det ingen som kjøpte, yogakurset ga ingenting..da er det doselfie og thinspo igjen. Tviler på hun kommer å ta seg en vanlig jobb. Hvem vil ansette en snart 40-åring uten reell arbeidserfaring i en søknadsprosess? Berg Eriksen egner seg ikke engang innen markedsføring, ledelse eller management da hun kaster oppdragsgivere under bussen og selv som eier for eget AS har det ikke blitt til noe som helst bærekraftig, som varige samarbeid eller egne produkter for egen regi. Da blir man neppe headhuntet til noe særlig heller. Det blir i hvert fall ikke jobb av å ta selfier med trutmunn og v-tegn på offentlige dasser. Endret 10. november av Rev. Revenge 19 2
Isola2 Skrevet 10. november #108128 Skrevet 10. november Rev. Revenge skrev (22 minutter siden): Hvem vil ansette en snart 40-åring uten reell arbeidserfaring i en søknadsprosess? Berg Eriksen egner seg ikke engang innen markedsføring, ledelse eller management da hun kaster oppdragsgivere under bussen og selv som eier for eget AS har det ikke blitt til noe som helst bærekraftig, som varige samarbeid eller egne produkter for egen regi. Da blir man neppe headhuntet til noe særlig heller. Det blir i hvert fall ikke jobb av å ta selfier med trutmunn og v-tegn på offentlige dasser. Hun jobba på Gina Triccot i sin tid..men det er vel 15 år siden.. 3
Justlooking Skrevet 10. november #108129 Skrevet 10. november (endret) Isola2 skrev (34 minutter siden): Hun jobba på Gina Triccot i sin tid..men det er vel 15 år siden.. Det er vel en sånn type jobb som studenter har på si, eller mens de er i tidlig tyveårene og ikke helt hva de skal gjøre videre? Har til gode å se en voksen dame der, men kan heller ikke se for meg at hun jobber i en full stilling der. Det blir nok for tøft. Men hvorfor ikke ta seg en liten deltidsjobb og spe på økonomien litt? Som vel husbonden har gjort? Kom til å tenke på Alejandro Fuentes som bla tok seg jobb hos Foodora når det var stille perioder. Synes det står respekt av det. https://www.nettavisen.no/livsstil/alejandro-fuentes-avslorer-ekstrajobb-folk-blir-litt-satt-ut-nar-jeg-kommer-pa-dora/s/12-95-3423807633 Endret 10. november av Justlooking Tillegg 16 1
Zenhouse Skrevet 10. november #108130 Skrevet 10. november hvalstad45 skrev (5 timer siden): Det er bra hvordan dette å kjøpe seg følgere er ødeleggende i lengden. De høster virkelig som de har sådd. Forstår ikke at hun fortsatt blir invitert med på reality, det er det eneste jeg syns er rart, for der er hun jo ikke god. De burde bare finne seg vanlige jobber og se tilbake på sitt tidligere liv som en et morsomt kapittel de har lagt bak seg. Svaret er vel at de er nede og må hente opp C-kjendiser kjendiser for å få fylt opp disse reality-seriene. «Alle» er jo brukt opp nå. Jeg fatter ikke at hun ikke utnyttet seieren i Camp Culinaris på en bedre måte i kanalene sine. Men det ble vel for mye jobb det. 16 4
Snødronninga Skrevet 10. november #108131 Skrevet 10. november foreveralone skrev (3 timer siden): THÅNN!! Hva betyr det, eller skulle hun si "sånn"? 4
foreveralone Skrevet 10. november #108132 Skrevet 10. november Blir THÅNN når man prøver si "sånn" med trutmunn 15 2
enkefru Skrevet 10. november #108133 Skrevet 10. november foreveralone skrev (18 minutter siden): Blir THÅNN når man prøver si "sånn" med trutmunn 🤣🤣🤣🤣 7
Durancell Skrevet 11. november #108134 Skrevet 11. november Jula er fruens favoritthydtid. De leppene der altså👄🙄 16 2
hvalstad45 Skrevet 11. november #108135 Skrevet 11. november Zenhouse skrev (14 timer siden): Svaret er vel at de er nede og må hente opp C-kjendiser kjendiser for å få fylt opp disse reality-seriene. «Alle» er jo brukt opp nå. Jeg fatter ikke at hun ikke utnyttet seieren i Camp Culinaris på en bedre måte i kanalene sine. Men det ble vel for mye jobb det. Ja, det er det mest utrolige, jeg fatter ikke hvordan man ikke klarer å utnytte en sånn seier bedre! Det eneste som kom ut av CK for hennes del var en elendig podcast. I stedet kunne hun jo satset på oppskrifter igjen, fortalt om seieren, hva hun opplevde og lærte, jobbet mot en kokebok, jeg blir helt imponert over hvor dårlig hun er på å utnytte de mulighetene hun fortsatt utrolig nok får. Men samtidig gjør det det jo lett å forstå hvorfor karrieren er der den er nå, hun har ikke klart å utvikle noen gode konsepter eller skape seg en profil. Hun er bare tretten på dusinet-influencer, men hun fikk jo de samme mulighetene som en SE eller Funkygine, men talentet var åpenbart ikke der. 14 4
Kollontaj Skrevet 11. november #108136 Skrevet 11. november Durancell skrev (2 timer siden): Jula er fruens favoritthydtid. De leppene der altså👄🙄 Jeg får anti-julestemning av det plastrælet og tinnsoldatene, dessverre. 17 11
Frisk Frosk Skrevet 11. november #108137 Skrevet 11. november Kollontaj skrev (1 time siden): Jeg får anti-julestemning av det plastrælet og tinnsoldatene, dessverre. Samme her. Da jeg så bildene av henne med disse svære "soldatene" slo det meg at hun så akkurat like stiv og unaturlig ut som disse stivnede "soldatene", som om hun er en gammeldags vindusutstillingsdukke som er bøyd til i "riktig" stilling og er støpt i en form som gir henne et evig unaturlig smil. Det finnes ikke liv i de bildene. Det virker dødt og unaturlig og falskt. Og dette er det hun forbinder med julen - seks-syv uker før julen faktisk skjer... 24
irevin Skrevet tirsdag kl. 21:13 #108138 Skrevet tirsdag kl. 21:13 Frisk Frosk skrev (8 timer siden): Samme her. Da jeg så bildene av henne med disse svære "soldatene" slo det meg at hun så akkurat like stiv og unaturlig ut som disse stivnede "soldatene", som om hun er en gammeldags vindusutstillingsdukke som er bøyd til i "riktig" stilling og er støpt i en form som gir henne et evig unaturlig smil. Det finnes ikke liv i de bildene. Det virker dødt og unaturlig og falskt. Og dette er det hun forbinder med julen - seks-syv uker før julen faktisk skjer... Hun har jo ikke annet å gjøre, så må vel i gang med å pynte for å slå ihjel litt tid for å få tiden til å gå….💤💤💤💤💤 10
~ Ada ~ Skrevet tirsdag kl. 21:51 #108139 Skrevet tirsdag kl. 21:51 Berg Eriksen skriver at hun i podkasten snakker om at hun nå er omtalt i Store norske leksikon. Det er lite fra nåtid, mest fra bloggtiden. Nesten som en oppsummering og avslutning av karrieren (ønsketenkning). Caroline Berg Eriksen – Store norske leksikon https://share.google/qIzQSzAUP15iAYMrf 6
MiniMjau Skrevet onsdag kl. 08:44 #108140 Skrevet onsdag kl. 08:44 Ikke mye matnyttig som skal gjøres når en kan sitte en time i bilen etter å ha levert på skole 😅 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå