Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt følgerne. Jeg har ikke fulgt nøye med. Hun var med i «dama til». Grisekjedelig dame, prippen- lite opplyst (hadde aldri vært på Grønnland før) og spiser tydeligvis ekstremt lite. Ser jo ribbein! Nå er jeg mer opptatt av interiør enn mote. Huset er pro-typisk 90 talls.
Ser billig ut med skeidar-preg. Har ikke hun masse penger da? 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er påfallende hvor mye hun skjermer nevøen. Nå er han med i siste innlegg, men vi ser han ikke, vi vet ikke hva han heter eller hvor gammel han er. Tenker hun og søsteren må ha mange og høylytte diskusjoner angående eksponering av barn...

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Pås skrev (10 minutter siden):

Det er påfallende hvor mye hun skjermer nevøen. Nå er han med i siste innlegg, men vi ser han ikke, vi vet ikke hva han heter eller hvor gammel han er. Tenker hun og søsteren må ha mange og høylytte diskusjoner angående eksponering av barn...

Hun har delt navnet hans før. Men ja, tipper hun har noen «føringer» ja.

• Liker 3
Skrevet

Nok en TV produksjon hun er med på. Til fjells, og innspilling varer til søndag. Har ingen anelse hva det kan være, men det virker som CBE er med på alt som byr seg. Det kan jeg skjønne når inntektene blir lavere for hvert år, for jeg tror neppe at hun synes det er greit å være borte fra barna så ofte. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (12 minutter siden):

Nok en TV produksjon hun er med på. Til fjells, og innspilling varer til søndag. Har ingen anelse hva det kan være, men det virker som CBE er med på alt som byr seg. Det kan jeg skjønne når inntektene blir lavere for hvert år, for jeg tror neppe at hun synes det er greit å være borte fra barna så ofte. 

Eller å være i kamerafokus hvor hun ikke selv har kontroll...

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Stargaze skrev (1 minutt siden):

Eller å være i kamerafokus hvor hun ikke selv har kontroll...

Det også! Det kommer man garantert til å se i Bakeskolen og i det hun er med på nå. Det skal nok jobbes for å stå i riktig vinkel når kameraene er på. :klaske:

• Liker 9
Skrevet
Snødronninga skrev (40 minutter siden):

På tur med Lindmo?

• Liker 2
Skrevet
Pås skrev (2 timer siden):

Jeg husker fra bloggens tidlige år, der noen hadde nevnt at de to søstrene hadde så ulikt utseende, at hun raste mot den type kommentarer. Og dette spesielt fordi søsteren ikke ønsket å være eksponert på bloggen. Der ser man ironien. Voksne skulle vernes, mens hun i dag har  veldig få restriksjoner med å skyve sine mindreårige frem. 
Jeg tror nok akkurat innlegget jeg refererer til er vanskelig å finne igjen på nett, etter at hun slettet bloggen. Men jeg husker det veldig klart. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Laia skrev (26 minutter siden):

Jeg husker fra bloggens tidlige år, der noen hadde nevnt at de to søstrene hadde så ulikt utseende, at hun raste mot den type kommentarer. Og dette spesielt fordi søsteren ikke ønsket å være eksponert på bloggen. Der ser man ironien. Voksne skulle vernes, mens hun i dag har  veldig få restriksjoner med å skyve sine mindreårige frem. 
Jeg tror nok akkurat innlegget jeg refererer til er vanskelig å finne igjen på nett, etter at hun slettet bloggen. Men jeg husker det veldig klart. 

Ja, det er veldig rart! Også nå barna har selskap, de andre barna er sladdet etter alle kunstens regler (selvsagt!), men CBE's egne barn skyves frem... Lurer på hva hun og mannen snakker om når de diskuterer disse tingene?

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Laia skrev (38 minutter siden):

Sjekk ut Gjest Snøsøtas svar til Felis her:

Linkene i svaret til Snøsøta fører ikke frem til de aktuelle bloggsidene, men hun har sitert hva som ble skrevet der. 

Beklager, ser nå at jeg leste ditt svar litt for fort, at det angår at søsteren ikke ønsker eksponering, mens det jeg linker til handler om hva som faktisk ble sagt rundt det at CBE og søsteren er så ulike av utseende. (Jeg lar dette likevel stå, all den tid det er greit for å vise hvordan ting blir vridd til andre ting når det passer CBE.)

Når det gjelder søsteren har hun de siste årene flere ganger valgt å være med i innhold på CBEs bedriftskanaler. Jeg er forøvrig litt uenig i at CBE og søsteren skjermer nevøen/sønnen på CBEs bedriftskanaler, slik @Pås påpekte. Jeg er enig i at de skjermer dette barnet langt mer enn hva CBE/LKEs barn har vært. Men søsterens barn har vært innhold på CBEs kanaler fra det var spedbarn, besøk, bursdager, stranden, høytider, merkedager. Det hjelper liksom ikke å sette en stor hekse-halloween-hatt på barnet når de allerede har avslørt både navn og mer om barnet. 

De kan "skjerme" barnet så mye de påstår, men fakta gjenstår denne navngitte nevøens rettigheter brytes hver gang CBE/LKE bruker ham som innhold på sine ulike bedriftskanaler. Får denne nevøen betalt for å delta i denne kommersielle virksomheten for at tante (og onkel) skal tjene penger på å utnytte ham?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke CBE, men veldig i samme gaten… 

Hva slags effekt gir det på trening å kle seg slik? Kunn like gjerne trent i badetøy liksom? Hu her ser bra ut, men trenger man kle seg sånn på trening? Og posere så hardt? 

IMG_1295.jpeg

• Liker 7
Skrevet
Frisk Frosk skrev (38 minutter siden):

Sjekk ut Gjest Snøsøtas svar til Felis her:

Linkene i svaret til Snøsøta fører ikke frem til de aktuelle bloggsidene, men hun har sitert hva som ble skrevet der. 

Beklager, ser nå at jeg leste ditt svar litt for fort, at det angår at søsteren ikke ønsker eksponering, mens det jeg linker til handler om hva som faktisk ble sagt rundt det at CBE og søsteren er så ulike av utseende. (Jeg lar dette likevel stå, all den tid det er greit for å vise hvordan ting blir vridd til andre ting når det passer CBE.)

Når det gjelder søsteren har hun de siste årene flere ganger valgt å være med i innhold på CBEs bedriftskanaler. Jeg er forøvrig litt uenig i at CBE og søsteren skjermer nevøen/sønnen på CBEs bedriftskanaler, slik @Pås påpekte. Jeg er enig i at de skjermer dette barnet langt mer enn hva CBE/LKEs barn har vært. Men søsterens barn har vært innhold på CBEs kanaler fra det var spedbarn, besøk, bursdager, stranden, høytider, merkedager. Det hjelper liksom ikke å sette en stor hekse-halloween-hatt på barnet når de allerede har avslørt både navn og mer om barnet. 

De kan "skjerme" barnet så mye de påstår, men fakta gjenstår denne navngitte nevøens rettigheter brytes hver gang CBE/LKE bruker ham som innhold på sine ulike bedriftskanaler. Får denne nevøen betalt for å delta i denne kommersielle virksomheten for at tante (og onkel) skal tjene penger på å utnytte ham?

Den svære hekse-halloween hatten for å «skjerme» guttens ansikt,  mens kontoeier på sedvanlig vis smiler mot ett eller annet punkt ute i «ingentingheten», blir for meg bare med på å forsterke alt som er creepy med dette innlegget. Spesielt når egne barn eksponeres fullt ut i tillegg. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Cami9 skrev (58 minutter siden):

Hva slags effekt gir det på trening å kle seg slik? Kunn like gjerne trent i badetøy liksom? Hu her ser bra ut, men trenger man kle seg sånn på trening? Og posere så hardt? 

IMG_1295.jpeg

Trodde ikke denne påkledningen er tillatt på Sats.

Forøvrig reagerer jeg også på friidrettskvinnenes påkledning som begynner å ligne bikinier. Man blir vel ikke raskere eller spenstigere av å ha på seg en bikinitruse som såvidt dekker skinkene?

Men dette blir avsporing, så stopper her.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Xstrella skrev (3 timer siden):

På tur med Lindmo?

Eller "Ikke lov å le på hytta?" Ingen fare for det, i alle fall. 🤣

Ingen anelse, har ikke sett Lindmo programmet. Hvis det er et program hvor man snakker om personlige ting, så vet vi allerede hva det kommer til å handle om. Hvordan det er å være en influencer som får masse kritikk, så klart. Hva annet kan det handle om? Vi har allerede hørt det 100 ganger, at hun synes hun får ufortjent mye kritikk. At hun til tider sliter med søvn, men samtidig er veldig hardhudet. Hun bryr seg ikke om kritikken, men det er jo synd det skal være slik.  CBE som ønsker å holde på med sitt og så må de som ikke liker det, slutte å følge med. Bla bla bla bla, osv osv. Først får vi se om du gjettet på riktig program, om så, mark my words. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Tror faktisk ikke Lindmo har noe interesse av hun der. Avdanka.

• Liker 11
Skrevet

Hun har vel ikke lenger så mye valg enn å takke ja til diverse realityserier. 

• Liker 7
Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Hun har vel ikke lenger så mye valg enn å takke ja til diverse realityserier. 

Men hun har ingenting å tilby. Hun er stiv, platt og har ingen personlighet. At de bruker henne i reality forstår jeg ikke.

• Liker 15
Skrevet
Cami9 skrev (7 timer siden):

IMG_1295.jpeg

For å vise seg frem. Se hvor tynn og trent jeg er. De samme jentene klager på at gutta kikker på dem. Å gå halvnaken på trening er blodharry. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (46 minutter siden):

For å vise seg frem. Se hvor tynn og trent jeg er. De samme jentene klager på at gutta kikker på dem. Å gå halvnaken på trening er blodharry. 

Det du sier👏🏻

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...